نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

مهمان گرامی،ضمن تشکر از انتخاب هتل چهارستاره امیران نیشابور جهت اقامت توجه شمارا به نکات زیر جلب مینماییم:
1—ساعت تحویل اتاق به مهمان 14 و ساعت خروج از اتاق 12 ظهر میباشد-درصورت خروج از اتاق تا ساعت 16 بصورت نیم شارژ و بعد از آن به صورت یک شب کامل خواهد بود.
2-.همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر(شناسنامه )برای مهمانان ایرانی و اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود برای مهمانان خارجی در هنگام پذیرش ضروری است.
3-احراز محرمیت برای افراد مقیم در یک واحد اقامتی الزامی میباشد.
4-ورود مهمان خارج از فرم پذیرش به اتاق ممنوع میباشد از بردن افراد خارج از فرم پذیرش به داخل اتاق اکیدا خودداری نمایید.
5-خدمات رایگان هتل : صبحانه بوفه , پارکینگ ، اینترنت ، چای در اتاق و آب معدنی و شارژ رایگان نسکافه .همچنین امکان ارائه خدمات پذیرایی ( روم سرویس ) در اتاق ها مقدور می باشد.
6-هتل در خصوص جهت، طبقه، رنگ و طرح اتاق هیچگونه تعهدی ندارد و شماره اتاق در هنگام ورود میهمانان عزیز به هتل توسط پذیرش تعیین می شود.
7-هتل در خصوص جا ماندن یا تاخیر وسیله سفرمیهمانان هیچگونه مسئولیتی نداشته و درصورت عدم مراجعه میهمان درروز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و انصراف میشود.
8-برابر با تعرفه سازمان میراث فرهنگی اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، از 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها، در غیر اینصورت کامل است.
9-مجموعه آبی با 50 درصد تخفیف ، در اختیار مهمانان پذیرش شده قرار میگیرد.
10-ساعات کاری استخر برای بانوان: شنبه ها تعطیل—–یکشنبه ها از ساعت :16:30 الی 20:30—-دوشنبه الی جمعه از ساعت 9 الی 13
11-تایم کاری استخر برای آقایان :شنبه الی جمعه از ساعت 16:30 الی 20:00–یکشنبه ها استخر در شیفت آقایان تعطیل میباشد
12-مهمان گرانقدر ورود هر گونه حیوان خانگی به هتل (واحد های اقامتی و رستوران ها و …)اکیدا ممنوع میباشد و در صورت مشاهده رزرو کنسل و وجهی استرداد نمیگردد
13-شرایط کنسلی : کنسل شدن رزرو میبایست به صورت کتبی اعلام گردد -تا 20 روز قبل از ورود بدون هزینه کنسل خواهد شد.
در صورت کنسلی از 20 تا 11 روز قبل از ورود مهمان به واحد اقامتی،مبلغ 20 درصدهزینه اقامت یک شب به ازا هر اتاق به عنوان جریمه کسر خواهد شد.
در صورت کنسلی از10 تا 6روز قبل از ورود مهمان به واحد اقامتی،مبلغ 30 درصدهزینه اقامت یک شب به ازا هر اتاق به عنوان جریمه کسر خواهد شد.
در صورت کنسلی از 5روز تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان به واحد اقامتی،مبلغ 50 درصدهزینه اقامت یک شب به ازا هر اتاق به عنوان جریمه کسر خواهد شد.
در صورت کنسلی از48 ساعت تا یک روزقبل از ورود مهمان به واحد اقامتی،مبلغ 70 درصدهزینه اقامت یک شب به ازا هر اتاق به عنوان جریمه کسر خواهد شد.

در صورت عدم حضور مهمان در روز ورود 100% هزینه یک شب اقامت شارژ میگردد و کنسل کردن رزرو در ایام شلوغی(ایام پیک) برابر است با سوخت شدن تمام مبلغ رزرو.