نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)
Untitled design 8

رستوران های متجمع بزرگ امیران

بهترین رستوران در نیشابور را از امیران بخواهید !

ما برایتان خاطره ای دلپذیر خواهیم ساخت

هتل امیران نیشابور
9561688

ارسال درب منزل

امکان سفارش و ارسال انواع فست فود ، غذاهای سنتی و ایرانی درب منزل با رستوران امیران نیشابور

5600920

آشپزان حرفه ای

هنر آشپزی در رستوران‌ های امیران: جایی که مهارت و ذوق به هم می‌ریزند، تا هر سلیقه‌ای را به شگفتی تبدیل کنند.

1037855

طعم دلپذیز

با طعم بی‌نظیر غذاهای رستوران‌های امیران، سفری به دنیایی از لذت‌های مطبوع و خاطره‌انگیز خواهید داشت که همیشه در یادگار شما خواهد ماند.

رستوران های امیران | رستوران در نیشابور

خوش‌آمدید به دنیای متنوع و شگفت‌انگیز رستوران‌های امیران، که هر یک با تمرکز بر غذاهای خاص و منحصر به فرد خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر در دنیای طعم و لذت را به شما ارائه می‌دهند. رستوران فیروزه با مجموعه‌ای از غذاهای ایرانی، شما را به سفری عمیق در دل فرهنگ و سنت‌های ایرانی می‌برد، در حالی که رستوران ترنج با آشنایی با غذاهای سنتی نیشابوری، شما را با طعم‌هایی اصیل و خاص آشنا می‌کند. و در نهایت، فست فود تیستی لند با فراهم کردن مجموعه‌ای از غذاهای فست فودی، تجربه‌ای سریع و مطمئن از لذت یک وعده غذایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همه این رستوران‌ها با ارائه غذاهای با کیفیت، محیطی دل‌پذیر و خدماتی استثنایی، شما را به یک سفر لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی در دنیای طعم و غذا دعوت می‌کنند.

سفری به دنیای لذت در رستوران امیران در قلب نیشابور

اگر روزی گذرتان به نیشابور افتاد اولین کاری که باید انجام دهید شناسایی بهترین رستوران‌های آن است. رستوران‌های زیادی در نیشابور واقع شده‌اند؛ اما بدون شک رستوران امیران بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید. امیران دارای سه زیرمجموعه ترنج، فیروزه و تیستی لند است که هرکدام می‌توانند بهترین لحظات را برای شما به ارمغان بیاورند. منتظر چه چیزی هستید؟ بیاید با هم بهترین به دنیای بهترین رستوران در نیشابور سفر کنیم. مطمئن باشید سفر شما به‌یادماندنی خواهد شد.

فست فود در نیشابور

بهترین رستوران در نیشابور منتظر شما است!

زمانی که قصد دارید برای غذای روزانه خود از یک رستوران کمک بگیرید، چه چیزی مدنظر شما خواهد بود؟ به چه چیزهایی بیشتر توجه می‌کنید؟ تنوع منو برایتان بیشتر اهمیت دارد یا دوست دارید لحظاتتان را در یک محیط آرامش‌بخش بگذرانید؟ آیا به دنبال تخفیف هستید یا می‌خواهید سالن رستوران را برای جشن‌های خود رزرو کنید؟ فرقی ندارد کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؛ زیرا رستوران‌های زیرمجموعه امیران تمامی آن‌ها را برای شما فراهم خواهند کرد. بیایید با هم نگاهی به این رستوران‌ها بیندازیم تا بتوانید از یک روز خاطره‌انگیز نهایت بهره را ببرید. 

فست‌فود تیستی لند؛ دنیایی از کش لقمه‌ها و ساندویچ‌ها

غذاهای فست‌فودی همواره طرف‌داران خودشان را داشته‌اند. حالا تصور کنید این غذاها در رستوران تیستی لند سرو شوند. این رستوران منو بسیار متنوعی دارد و تشکیل‌شده از چند بخش مختلف است. ساندویچ، پیتزا، برگر و هات‌داگ، سالاد، کنتاکی و پاستا از بخش‌های این منو هستند. تمامی این غذاها توسط حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها پخته می‌شوند؛ به همین علت طعم منحصر‌به‌فردی دارند. تیستی لند یک رستوران در نیشابور است که می‌تواند خاص‌ترین فست‌فودها را تضمین کند. 

با خوردن پیتزاهای این مجموعه یک سفر کوتاه به ایتالیا خواهید داشت و با سفارش ساندویچ‌ها و برگرهای آن می‌توانید به اوج برسید. ازآنجایی‌که تمامی غذاهای تیستی لند با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم آن‌ها برای همیشه در قلبتان ثبت خواهد شد. برخی از غذاهای تیستی لند بیشتر از سایر گزینه‌ها سفارش داده شده‌اند. فیله استریپس، چیکن چیزا، چیکن استراگانف، دبل ژامبون، هات‌داگ تنوری ویژه و پیتزا چیکن تندروی ایتالیایی در لیست غذاهای پرفروش جای می‌گیرند. انتخاب شما کدام است؟

فست فود در نیشابور

رستوران ترنج؛ بهشت غذاهای محلی

به غذاهای محلی علاقه دارید؟ کافی است برای انتخاب رستوران در نیشابور نگاهی به مجموعه ترنج بیندازید. منو رستوران ترنج از تنوع بالایی برخوردار است و می‌توانید نسبت به سفارش انواع غذاهای محلی اقدام کنید. کوفته تبریزی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی و دیزی از جمله غذاهای محلی و سنتی به شمار می‌روند که در منوی رستوران ترنج قرار گرفته‌اند. همچنین ترنج بهترین آش رشته را سرو می‌کند؛ به همین علت در کنار غذای اصلی خود حتماً آش رشته نیز سفارش دهید. مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. 

اگر به غذاهای برنجی علاقه دارید، هیچ مشکلی وجود ندارد؛ زیرا ترنج در این زمینه نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. ته‌چین گوشت و بادمجان، ته‌چین مرغ و جوجه با استخوان از محبوب‌ترین غذاهای برنجی به حساب می‌آیند که تنها با یک بار سفارش مزه آن‌ها تا آخر زیر دندان‌هایتان باقی خواهد ماند. البته شما می‌توانید در کنار غذای خود از انواع مخلفات و نوشیدنی‌ها نیز استقبال کنید. نوشابه، دوغ، زیتون، ماست چکیده، ماست موسیر و ترشی رستوران ترنج مزه استثنایی دارند. با این همه تنوع هنوز هم برای سفارش دو دل هستید؟

رستوران امیران نیشابور

رستوران فیروزه؛ دوست‌داران غذاهای ایرانی بخوانند

فیروزه را می‌توانیم برترین رستوران در نیشابور به شمار بیاوریم که توانسته است انواع غذاهای ایرانی را سرو و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. غذاهای این رستوران به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل چلو و کباب هستند. هرکدام از دسته‌بندی‌ها توانسته‌اند نظرات افراد گوناگون را به خود جلب کنند. منوی این رستوران تنوع بسیار بالایی دارد؛ به همین علت در انتخاب غذای ایده‌آل خود ممکن است با مشکل روبه‌رو شوید. با این حال کار را به ما بسپارید تا با شرح منو انتخاب را برایتان آسان‌تر از آن چیزی که تصورش را دارید، کنیم. 

اگر دوستدار غذای چلویی هستید، باید بگوییم انتخاب‌های گوناگونی در انتظارتان خواهند بود. شما می‌توانید چلو ماهیچه، چلو گوشت، باقالی پلو با گوشت، چلو برگ ممتاز، چلو سلطانی، پلو بختیاری، چلو کباب وزیری، چلو لقمه مخصوص و چلو کوبیده را سفارش دهید. همچنین اگر دوستدار خوراک هستید، پیشنهاد می‌دهیم خوراک ماهی قزل‌آلا، خوراک مرغ، خوراک بختیاری، خوراک جوجه با استخوان و بدون استخوان، خوراک لقمه و خوراک کوبیده را برای یک بار هم که شده است، امتحان کنید. البته از شنیسل مرغ این رستوران نیز به هیچ عنوان نگذرید. اگر چند نفره به این رستوران می‌آیید، از سینی‌های اقتصادی آن بهره ببرید. 

همچنین رستوران فیروزه انواع مخلفات را برای شما در نظر گرفته است تا از غذای خود بیشترین لذت را ببرید. سالاد فصل، ماست و خیار، دوغ، زیتون، ژله و… در بین این مخلفات جای می‌گیرند. البته خدمات رستوران فیروزه تنها به همین موارد ختم نمی‌شوند. شما می‌توانید برای سرو صبحانه نیز از خدمات این رستوران در نیشابور بهره ببرید. فیروزه یک بوفه اختصاصی صبحانه تدارک دیده است. شما می‌توانید صبح خود را با یک صبحانه خوشمزه و مقوی شروع کنید. چیزی بیشتر از این خدمات می‌خواهید؟ 

رستوران فیروزه امیران

با رستوران امیران دغدغه‌ای برای جشن‌های خود نداشته باشید

حتماً برای شما هم پیش آمده است که برای جشن خود به دنبال یک رستوران یا سالن باشید. اگر جواب شما به این سؤال بله است، باید بگوییم با رستوران نیشابور امیران دیگر نگرانی و دغدغه خاصی درباره این موضوع نخواهید داشت. رستوران‌های زیرمجموعه امیران خدمات متنوعی در زمینه رزرو سالن ارائه می‌دهید. برای مراسمات ویژه خود همچون تولد، سالگرد ازدواج و… می‌توانید از رستوران‌های مجموعه امیران کمک بگیرید و سالن را بر اساس سلیقه خود دیزاین کنید. همه چیز در انتظار شما است تا یک شب خاطره‌انگیز را برای خود و سایر مهمانان رقم بزنید. 

غذای خود را در محیطی آرامش‌بخش نوش جان کنید

یکی از دلایلی که باعث شده رستوران‌های زیرمجموعه‌های امیران در بین بهترین رستوران‌های نیشابور جای بگیرند، محیط آن‌ها است. اجازه دهید از دوستداران فست‌فود شروع کنیم. زمانی که به تیستی لند می‌روید، می‌توانید غذای خود را هم در محیط داخل و هم بیرون نوش جان کنید. فضای بیرونی در شب حس و حال ویژه‌ای دارد. نورپردازی تیستی لند در شب بسیار رویایی و جذاب است. مطمئن باشید می‌توانید یک شب خاطره‌انگیز را ذهن خود ثبت کنید. محیط داخلی نیز با صندلی‌های راحت و میزهای چندنفره تجهیز شده‌اند. همچنین تهویه محیط داخلی نیز بسیار فوق‌العاده‌ است و بدون اینکه اذیت شوید، می‌توانید از غذای نهایت لذت را ببرید. 

برای رستوران فیروزه نیز دو محیط فوق‌العاده در نظر گرفته شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس حس و حال خود یکی از آن‌ها را برای سرو غذا انتخاب کنید. محیط بیرونی با صندلی‌های سفید رنگ و محیط بیرون با صندلی‌هایی به رنگ آبی نفتی تزیین شده‌اند. این رنگ‌های آرامش‌بخش به شما کمک خواهند کرد تا غذای خود را لذت بیشتری میل کنید. در رستوران ترنج یک محیط کاملاً سنتی برای سرو غذا در نظر گرفته شده‌اند. اگر به حال و هوای سنتی علاقه دارید، مطمئن باشید فضای داخلی ترنج رضایت کامل شما را به دست خواهد آورد. همچنین غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند که همین موضوع جذابیت رستوران را افزایش داده است.  

فست فود نیشابور تسیتی لند

از تخفیفات استثنایی نهایت بهره را ببرید

بهترین رستوران در نیشابور خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها تخفیفات است. تجربه ثابت کرده مشتریان همواره از تخفیف‌ها استقبال می‌کنند؛ به همین دلیل رستوران فیروزه، ترنج و تیستی لند به صورت دوره‌ای انواع تخفیف‌ها را در نظر گرفته‌اند. برای اطلاع از تخفیف‌ها روش‌های مختلفی وجود دارند. مشتریان عادی می‌توانند از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی از این تخفیف‌ها مطلع شوند. همچنین مشتریان دائمی این قابلیت را دارند با عضویت در کلوپ مشتریان از این تخفیف‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن باخبر شوند. رستوران ترنج، تیستی لند و فیروزه قدردان زحمات مشتریان دائمی و جدید خود است؛ به همین علت با در نظر گرفتن انواع تخفیف‌ها سعی در جبران لطف آن عزیزان دارد. 
رستورانی ایرانی سینی 4 نفره فیروزه

اگر نظر و پیشنهادی دارید، به آن‌ها گوش می‌دهیم

بهترین رستوران در نیشابور گزینه‌ای است که به نظرات مشتریان خود گوش دهد و به آن‌ها توجه کند. فست فود تیستی لند، رستوران فیروزه و ترنج نیز این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند تا هرگونه نظر و انتقادی دارند با تیم مدیریت در میان بگذارند. انتقاد حق هرکدام از مشتریان است. اگر نقد شما سازنده باشد، تیم مدیریت به آن‌ها گوش می‌دهد و عملکرد خود را بهتر خواهد کرد؛ پس بیاید با همکاری یکدیگر اوضاع رستوران‌ها را بهبود ببخشیم. 

با ما تماس بگیرید و بهترین غذا را سفارش دهید

حالا که با خدمات رستوران‌های امیران آشنا شدید، نوبت آن است نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. راه‌های ارتباطی مختلفی برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده‌اند تا بر اساس شرایط خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. اگر به دنبال بهترین فست‌فودها هستید، می‌توانید سری به سایت tastyland.amirangc.com بزنید و ثبت سفارش کنید. همچنین اگر با تماس تلفنی راحت هستید، کافی است با شماره بیرون بر 41343 تماس بگیرید. شماره داخلن سالن تیستی لند نیز 05143247649 است. لازم به ذکر است فست فود تیستی لند از ساعت 18 تا 23.30 آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. 

برای سفارش غذای محلی نیز رستوران ترنج انواع راه‌های ارتباطی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. اگر می‌خواهید تصاویر غذاها را ببینید، می‌توانید به وب‌سایت toranj.amirangc.com مراجعه کرده و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. در غیر این صورت کافی است با شماره داخل سالن 05143338222 – 543 تماس بگیرید. ترنج به عنوان برترین رستوران در نیشابور از ساعت 19 الی 22:30 خدمات خود را ارائه می‌دهد. 

 

آخرین رستوران برای ثبت سفارش، رستوران ایرانی فیروزه است. شما می‌توانید به وب‌سایت firooze.amirangc.com مراجعه کنید و بعد از دیدن کامل‌ترین تصاویر از غذا، سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین امکان تماس با شماره 41343 بیرون بر نیز وجود دارد. شماره داخل سالن نیز 05143247649 است. انتخاب شما کدام است؟

بهترین فست فودی در نیشابور

امیران از برترین رستوران‌های نیشابور به شمار می‌رود که سه زیرمجموعه مختلف دارد. اگر به دنبال فست‌فود هستید، می‌توانید با تیستی لند در ارتباط باشید. اگر به غذاهای ایرانی علاقه دارید، فیروزه بهترین گزینه ممکن است. همچنین اگر هوس غذای محلی کرده‌اید، ترنج بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد. با انتخاب هرکدام از رستوران‌ها می‌توانید بهترین خاطرات را برای خود بسازید و از تخفیفات دوره‌ای نیز بهره‌مند شوید. انتخاب شما کدام رستوران در نیشابور است؟

سفری به دنیای لذت در رستوران امیران در قلب نیشابور

اگر روزی گذرتان به نیشابور افتاد اولین کاری که باید انجام دهید شناسایی بهترین رستوران‌های آن است. رستوران‌های زیادی در نیشابور واقع شده‌اند؛ اما بدون شک رستوران امیران بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید. امیران دارای سه زیرمجموعه ترنج، فیروزه و تیستی لند است که هرکدام می‌توانند بهترین لحظات را برای شما به ارمغان بیاورند. منتظر چه چیزی هستید؟ بیاید با هم بهترین به دنیای بهترین رستوران در نیشابور سفر کنیم. مطمئن باشید سفر شما به‌یادماندنی خواهد شد.

فست فود در نیشابور

بهترین رستوران در نیشابور منتظر شما است!

زمانی که قصد دارید برای غذای روزانه خود از یک رستوران کمک بگیرید، چه چیزی مدنظر شما خواهد بود؟ به چه چیزهایی بیشتر توجه می‌کنید؟ تنوع منو برایتان بیشتر اهمیت دارد یا دوست دارید لحظاتتان را در یک محیط آرامش‌بخش بگذرانید؟ آیا به دنبال تخفیف هستید یا می‌خواهید سالن رستوران را برای جشن‌های خود رزرو کنید؟ فرقی ندارد کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؛ زیرا رستوران‌های زیرمجموعه امیران تمامی آن‌ها را برای شما فراهم خواهند کرد. بیایید با هم نگاهی به این رستوران‌ها بیندازیم تا بتوانید از یک روز خاطره‌انگیز نهایت بهره را ببرید. 

فست‌فود تیستی لند؛ دنیایی از کش لقمه‌ها و ساندویچ‌ها

غذاهای فست‌فودی همواره طرف‌داران خودشان را داشته‌اند. حالا تصور کنید این غذاها در رستوران تیستی لند سرو شوند. این رستوران منو بسیار متنوعی دارد و تشکیل‌شده از چند بخش مختلف است. ساندویچ، پیتزا، برگر و هات‌داگ، سالاد، کنتاکی و پاستا از بخش‌های این منو هستند. تمامی این غذاها توسط حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها پخته می‌شوند؛ به همین علت طعم منحصر‌به‌فردی دارند. تیستی لند یک رستوران در نیشابور است که می‌تواند خاص‌ترین فست‌فودها را تضمین کند. 

با خوردن پیتزاهای این مجموعه یک سفر کوتاه به ایتالیا خواهید داشت و با سفارش ساندویچ‌ها و برگرهای آن می‌توانید به اوج برسید. ازآنجایی‌که تمامی غذاهای تیستی لند با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم آن‌ها برای همیشه در قلبتان ثبت خواهد شد. برخی از غذاهای تیستی لند بیشتر از سایر گزینه‌ها سفارش داده شده‌اند. فیله استریپس، چیکن چیزا، چیکن استراگانف، دبل ژامبون، هات‌داگ تنوری ویژه و پیتزا چیکن تندروی ایتالیایی در لیست غذاهای پرفروش جای می‌گیرند. انتخاب شما کدام است؟

فست فود در نیشابور

رستوران ترنج؛ بهشت غذاهای محلی

به غذاهای محلی علاقه دارید؟ کافی است برای انتخاب رستوران در نیشابور نگاهی به مجموعه ترنج بیندازید. منو رستوران ترنج از تنوع بالایی برخوردار است و می‌توانید نسبت به سفارش انواع غذاهای محلی اقدام کنید. کوفته تبریزی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی و دیزی از جمله غذاهای محلی و سنتی به شمار می‌روند که در منوی رستوران ترنج قرار گرفته‌اند. همچنین ترنج بهترین آش رشته را سرو می‌کند؛ به همین علت در کنار غذای اصلی خود حتماً آش رشته نیز سفارش دهید. مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. 

اگر به غذاهای برنجی علاقه دارید، هیچ مشکلی وجود ندارد؛ زیرا ترنج در این زمینه نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. ته‌چین گوشت و بادمجان، ته‌چین مرغ و جوجه با استخوان از محبوب‌ترین غذاهای برنجی به حساب می‌آیند که تنها با یک بار سفارش مزه آن‌ها تا آخر زیر دندان‌هایتان باقی خواهد ماند. البته شما می‌توانید در کنار غذای خود از انواع مخلفات و نوشیدنی‌ها نیز استقبال کنید. نوشابه، دوغ، زیتون، ماست چکیده، ماست موسیر و ترشی رستوران ترنج مزه استثنایی دارند. با این همه تنوع هنوز هم برای سفارش دو دل هستید؟

رستوران امیران نیشابور

رستوران فیروزه؛ دوست‌داران غذاهای ایرانی بخوانند

فیروزه را می‌توانیم برترین رستوران در نیشابور به شمار بیاوریم که توانسته است انواع غذاهای ایرانی را سرو و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. غذاهای این رستوران به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل چلو و کباب هستند. هرکدام از دسته‌بندی‌ها توانسته‌اند نظرات افراد گوناگون را به خود جلب کنند. منوی این رستوران تنوع بسیار بالایی دارد؛ به همین علت در انتخاب غذای ایده‌آل خود ممکن است با مشکل روبه‌رو شوید. با این حال کار را به ما بسپارید تا با شرح منو انتخاب را برایتان آسان‌تر از آن چیزی که تصورش را دارید، کنیم. 

اگر دوستدار غذای چلویی هستید، باید بگوییم انتخاب‌های گوناگونی در انتظارتان خواهند بود. شما می‌توانید چلو ماهیچه، چلو گوشت، باقالی پلو با گوشت، چلو برگ ممتاز، چلو سلطانی، پلو بختیاری، چلو کباب وزیری، چلو لقمه مخصوص و چلو کوبیده را سفارش دهید. همچنین اگر دوستدار خوراک هستید، پیشنهاد می‌دهیم خوراک ماهی قزل‌آلا، خوراک مرغ، خوراک بختیاری، خوراک جوجه با استخوان و بدون استخوان، خوراک لقمه و خوراک کوبیده را برای یک بار هم که شده است، امتحان کنید. البته از شنیسل مرغ این رستوران نیز به هیچ عنوان نگذرید. اگر چند نفره به این رستوران می‌آیید، از سینی‌های اقتصادی آن بهره ببرید. 

همچنین رستوران فیروزه انواع مخلفات را برای شما در نظر گرفته است تا از غذای خود بیشترین لذت را ببرید. سالاد فصل، ماست و خیار، دوغ، زیتون، ژله و… در بین این مخلفات جای می‌گیرند. البته خدمات رستوران فیروزه تنها به همین موارد ختم نمی‌شوند. شما می‌توانید برای سرو صبحانه نیز از خدمات این رستوران در نیشابور بهره ببرید. فیروزه یک بوفه اختصاصی صبحانه تدارک دیده است. شما می‌توانید صبح خود را با یک صبحانه خوشمزه و مقوی شروع کنید. چیزی بیشتر از این خدمات می‌خواهید؟ 

رستوران فیروزه امیران

با رستوران امیران دغدغه‌ای برای جشن‌های خود نداشته باشید

حتماً برای شما هم پیش آمده است که برای جشن خود به دنبال یک رستوران یا سالن باشید. اگر جواب شما به این سؤال بله است، باید بگوییم با رستوران نیشابور امیران دیگر نگرانی و دغدغه خاصی درباره این موضوع نخواهید داشت. رستوران‌های زیرمجموعه امیران خدمات متنوعی در زمینه رزرو سالن ارائه می‌دهید. برای مراسمات ویژه خود همچون تولد، سالگرد ازدواج و… می‌توانید از رستوران‌های مجموعه امیران کمک بگیرید و سالن را بر اساس سلیقه خود دیزاین کنید. همه چیز در انتظار شما است تا یک شب خاطره‌انگیز را برای خود و سایر مهمانان رقم بزنید. 

غذای خود را در محیطی آرامش‌بخش نوش جان کنید

یکی از دلایلی که باعث شده رستوران‌های زیرمجموعه‌های امیران در بین بهترین رستوران‌های نیشابور جای بگیرند، محیط آن‌ها است. اجازه دهید از دوستداران فست‌فود شروع کنیم. زمانی که به تیستی لند می‌روید، می‌توانید غذای خود را هم در محیط داخل و هم بیرون نوش جان کنید. فضای بیرونی در شب حس و حال ویژه‌ای دارد. نورپردازی تیستی لند در شب بسیار رویایی و جذاب است. مطمئن باشید می‌توانید یک شب خاطره‌انگیز را ذهن خود ثبت کنید. محیط داخلی نیز با صندلی‌های راحت و میزهای چندنفره تجهیز شده‌اند. همچنین تهویه محیط داخلی نیز بسیار فوق‌العاده‌ است و بدون اینکه اذیت شوید، می‌توانید از غذای نهایت لذت را ببرید. 

برای رستوران فیروزه نیز دو محیط فوق‌العاده در نظر گرفته شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس حس و حال خود یکی از آن‌ها را برای سرو غذا انتخاب کنید. محیط بیرونی با صندلی‌های سفید رنگ و محیط بیرون با صندلی‌هایی به رنگ آبی نفتی تزیین شده‌اند. این رنگ‌های آرامش‌بخش به شما کمک خواهند کرد تا غذای خود را لذت بیشتری میل کنید. در رستوران ترنج یک محیط کاملاً سنتی برای سرو غذا در نظر گرفته شده‌اند. اگر به حال و هوای سنتی علاقه دارید، مطمئن باشید فضای داخلی ترنج رضایت کامل شما را به دست خواهد آورد. همچنین غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند که همین موضوع جذابیت رستوران را افزایش داده است.  

فست فود نیشابور تسیتی لند

از تخفیفات استثنایی نهایت بهره را ببرید

بهترین رستوران در نیشابور خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها تخفیفات است. تجربه ثابت کرده مشتریان همواره از تخفیف‌ها استقبال می‌کنند؛ به همین دلیل رستوران فیروزه، ترنج و تیستی لند به صورت دوره‌ای انواع تخفیف‌ها را در نظر گرفته‌اند. برای اطلاع از تخفیف‌ها روش‌های مختلفی وجود دارند. مشتریان عادی می‌توانند از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی از این تخفیف‌ها مطلع شوند. همچنین مشتریان دائمی این قابلیت را دارند با عضویت در کلوپ مشتریان از این تخفیف‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن باخبر شوند. رستوران ترنج، تیستی لند و فیروزه قدردان زحمات مشتریان دائمی و جدید خود است؛ به همین علت با در نظر گرفتن انواع تخفیف‌ها سعی در جبران لطف آن عزیزان دارد. 
رستورانی ایرانی سینی 4 نفره فیروزه

اگر نظر و پیشنهادی دارید، به آن‌ها گوش می‌دهیم

بهترین رستوران در نیشابور گزینه‌ای است که به نظرات مشتریان خود گوش دهد و به آن‌ها توجه کند. فست فود تیستی لند، رستوران فیروزه و ترنج نیز این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند تا هرگونه نظر و انتقادی دارند با تیم مدیریت در میان بگذارند. انتقاد حق هرکدام از مشتریان است. اگر نقد شما سازنده باشد، تیم مدیریت به آن‌ها گوش می‌دهد و عملکرد خود را بهتر خواهد کرد؛ پس بیاید با همکاری یکدیگر اوضاع رستوران‌ها را بهبود ببخشیم. 

با ما تماس بگیرید و بهترین غذا را سفارش دهید

حالا که با خدمات رستوران‌های امیران آشنا شدید، نوبت آن است نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. راه‌های ارتباطی مختلفی برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شده‌اند تا بر اساس شرایط خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. اگر به دنبال بهترین فست‌فودها هستید، می‌توانید سری به سایت tastyland.amirangc.com بزنید و ثبت سفارش کنید. همچنین اگر با تماس تلفنی راحت هستید، کافی است با شماره بیرون بر 41343 تماس بگیرید. شماره داخلن سالن تیستی لند نیز 05143247649 است. لازم به ذکر است فست فود تیستی لند از ساعت 18 تا 23.30 آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. 

برای سفارش غذای محلی نیز رستوران ترنج انواع راه‌های ارتباطی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. اگر می‌خواهید تصاویر غذاها را ببینید، می‌توانید به وب‌سایت toranj.amirangc.com مراجعه کرده و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. در غیر این صورت کافی است با شماره داخل سالن 05143338222 – 543 تماس بگیرید. ترنج به عنوان برترین رستوران در نیشابور از ساعت 19 الی 22:30 خدمات خود را ارائه می‌دهد. 

 

آخرین رستوران برای ثبت سفارش، رستوران ایرانی فیروزه است. شما می‌توانید به وب‌سایت firooze.amirangc.com مراجعه کنید و بعد از دیدن کامل‌ترین تصاویر از غذا، سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین امکان تماس با شماره 41343 بیرون بر نیز وجود دارد. شماره داخل سالن نیز 05143247649 است. انتخاب شما کدام است؟

بهترین فست فودی در نیشابور

امیران از برترین رستوران‌های نیشابور به شمار می‌رود که سه زیرمجموعه مختلف دارد. اگر به دنبال فست‌فود هستید، می‌توانید با تیستی لند در ارتباط باشید. اگر به غذاهای ایرانی علاقه دارید، فیروزه بهترین گزینه ممکن است. همچنین اگر هوس غذای محلی کرده‌اید، ترنج بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌دهد. با انتخاب هرکدام از رستوران‌ها می‌توانید بهترین خاطرات را برای خود بسازید و از تخفیفات دوره‌ای نیز بهره‌مند شوید. انتخاب شما کدام رستوران در نیشابور است؟