نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه

باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه یکی از غذاهای سنتی بسیار لذیذی است که می‌تواند نقل مجلس شما باشد و به مراسم رسمی شما رنگ و بوی بهتری ببخشد. برای خوردن این غذا اگر ساکن نیشابور هستید نیاز نیست مسیر دوری بروید. رستوران فیروزه می‌تواند شما را مهمان ضیافت طعم‌ها کند.

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.

IMG 20230606 083045 624

سرو غذا در باغ‌رستوران فیروزه لذت خاصی دارد

آیا رستورانی مانند فیروزه امیران دیده‌اید؟

رستوران فیروزه را که یکی از سه رستوران از مجموعه رستوران‌های امیران است می‌توان بهشت این مجموعه دانست. باغ‌رستوران فیروزه می‌تواند زیبایی‌ها را در کنار طعم‌های لذیذ برای به نمایش بگذارد تا بتوانید بهترین ساعات خود را در آن سپری کنید. نشستن کنار یک حوض زیبا برای خوردن یک غذای سنتی ایرانی را در هیچ رستوران دیگری نمی‌توانید تجربه کنید. شرشر آب که از پلکان‌های حوض به پایین سرازیر می‌شود، نسخۀ پیشرفتۀ رستوران‌های بین‌المللی است که تنها قفل آن را در همین مجموعه می‌توانید باز کنید.

اگر اهل غذا خوردن در فضای باز نیستید، سالن مجلل با دکوراسیون لوکس فیروزه هم امکان دیگری است که می‌تواند خوشی را برای شما به همراه بیاورد. کافی است انتخاب کنید که کدام فضا برای خوردن باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه بیشتر به دلتان می‌نشیند تا همۀ امکانات برایتان مهیا شود.

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش باقالی پلو با گوشت

میخواهید بیشتر راجب باغ رستوران نیشابور بدانید ؟

از رستوران فیروزه به عنوان بهترین رستوران در نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع غذاهای ایرانی، چلو کباب، چلو گوشت ، صبحانه و… را در اختیار مشتریان قرار دهد. غذاهایی که با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم بهتری به خود می‌گیرند؛ به همین علت به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده خودتان را مهمان بهترین رستوران در نیشابور کنید. برای اطلاعات بیشتر از باغ رستوران نیشابور اینجا را کلیک کنید .
باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه

باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه

باقالی‌پلو را چگونه طبخ می‌کنند؟

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند طعم باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه را همیشه زیر دندانتان نگه دارد، روش پخت این غذا است. هر چند همۀ ما شاید تا به‌ حال برای یک‌بار هم که شده این غذا را در رستورانی دیگر یا در منزل میل کرده باشیم، اما بد نیست بدانید که سرآشپزهای حرفه‌ای فیروزه چگونه آن را طبخ می‌کنند. 

باقالی‌پلو با گوشت زمانی می‌تواند لذیذ باشد که برنج و باقالی در یک حد و اندازه پخته شده باشند. پس زمانی که برنج را خیس می‌کنید، بهتر است باقالی را کمی نیم‌پز کرده و کف روی آن را بگیرید. بعد آن را با برنج برای مدتی در آب جوش بریزید و سپس آبکش کنید. هنگامی که قرار است برنج را برای پخت نهایی در قابلمه بریزید در میان هر لایه، شِوید خشک و کمی دارچین بریزید.

راز خوشمزگی باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه در گوشت بدون استخوان آن است که به سلیقۀ خود خورد کرده و سپس کمی در روغن تفت می‌دهیم و از روغن خارج می‌کنیم. پیازهای خلالی، سیر، رب گوجه و ادویه را در همان روغن تفت داده و سپس گوشت را دوباره اضافه می‌کنیم. در نهایت کمی آب می‌ریزیم و با قرار دادن درب اجازه می‌دهیم این غذا آرام‌آرام مغز پز شود. 

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش باقالی پلو با گوشت

از باقالی‌پلو به سبک فیروزه در کدام مراسم رونمایی کنیم؟

باقالی‌پلو با گوشت از آن دست غذاهایی است که می‌تواند یک مهمانی ساده را به مجلل‌ترین مراسم عمرتان بدل کند. البته به‌شرط آنکه آن را درست مانند باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه طبخ کنید. این غذا بیشتر در مراسم مهم مانند مجالس عروسی یا قرارهای کاری خورده می‌شود. هرچند می‌توانید آن را در هر شرایطی که تمایل داشتید میل کنید، اما برای این مجالس مهم حتماً گوشۀ چشمی به این غذا هم داشته باشید.

 این غذا مناسب چه افرادی است؟

اگر شما از آن دست ورزشکارانی هستید که برای بدنسازی خود و ساخت عضله وقت زیادی صرف می‌کنید، پس حتماً باید این غذا را به‌دلیل پروتئین فراوانی که دارد در لیست خود قرار دهید. البته شما تنها گروه نیستید، کسانی که می‌خواهند استخوانی سالم داشته باشند یا به دنبال درمان پوکی ‌استخوان هستند می‌توانند از پتاسیم و منیزیم در این غذا نهایت بهره را ببرند.

چه خودتان و چه فرزندانتان برای داشتن بینایی مانند عقاب، باید از ویتامین آ موجود در باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه استفاده کنید و اگر نگران آن هستید که در پاییز و زمستان مدام دچار سرماخوردگی شوید حتماً باید این غذا را در سبد خانوار قرار دهید تا ویتامین سی و کا موجود در آن به تقویت سیستم ایمنی شما کمک کند. به‌ عبارت‌ دیگر، با یک حساب سرانگشتی می‌توانید دریابید که این غذا برای هر کسی که نیاز دارد سلامتی خود را تقویت کند گزینۀ بسیار مناسبی است. 

باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه

این غذا اغلب در مراسم مهم سرو می‌شود

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش باقالی پلو با گوشت

چرا ما فیروزه امیران را توصیه می‌کنیم؟

رستوران فیروزه امیران ترکیبی از همۀ ویژگی‌هایی است که یک رستوران خوب باید داشته باشد. هنوز نمی‌دانید از چه سخن می‌گوییم؟ مجموعۀ امیران رستورانی بین‌المللی است و خدماتی که در فیروزه دریافت می‌کنید نیز مطابق با استانداردهای روز جهان اداره می‌شود. این وجه تمایز یک رستوران عالی می‌تواند باشد.

بااین‌حال، اگر هنوز قانع نشده‌اید باید بدانید که استفاده از مواد اولیۀ باکیفیت، یکی دیگر از اصولی است که در رستوران فیروزه سرلوحه کار قرار گرفته است و می‌تواند شما را خاطرجمع کند که سلامتی شما به‌هیچ‌عنوان به خطر نخواهد افتاد.

در نهایت نیز باید بدانید که سرآشپزهای این رستوران و دست‌پخت آنان را در هیچ رستوران دیگری پیدا نخواهید کرد. باقالی‌پلو را اگر تنها یک‌بار در فیروزه امتحان کرده باشید دیگر هیچ کجا نمی‌توانید باقالی‌پلو میل کنید و از آن راضی باشید. همۀ این دلایل می‌تواند شما را ترغیب کند که باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه را حتماً تست کنید.

image 18

می‌توانید در سالن مجلل فیروزه غذا میل کنید

خدمات ما را فراموش نکنید

البته همۀ رستوران‌های دیگر هم تلاش می‌کنند تا کیفیت مواد و دستور پخت خود را داشته باشند و بتوانند هر غذایی را بی‌نظیر سرو کنند، اما هیچ‌کدام نمی‌توانند مانند ما خدمات هیجان‌انگیزی را در اختیار شما قرار دهد. اگر نمی‌دانستید باید در جریان باشید که مجموعۀ امیران برای مشتریان خود سالی چند بار و به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های جذابی را در نظر دارد. اگر یک‌بار از این رستوران غذا سفارش داده باشید می‌توانید عضو باشگاه مشتریان ما شوید تا قبل از هر فرد دیگری در جریان این تخفیف‌ها قرار بگیرید.

از طرف دیگر می‌توانید هر انتقاد یا پیشنهادی که برای ارتقای کار ما داشتید به گوش ما برسانید تا بتوانیم به بهترین شکل شما را به خواسته‌ای که دارید برسانیم و برای همیشه شما را در کنار خود نگه داریم. با یک‌بار سفارش شما یکی از اعضای خانوادۀ بزرگ امیران می‌شوید و برای ما عزیز خواهید بود. 

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده فیروزه لند و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند. باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه

سفارش باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه و در خانه

گاهی اوقات، نشستن در خانه و سرو غذا مانند میل کردن باقالی پلو با گوشت در باغ رستوران فیروزه می‌تواند لذت‌بخش باشد. به همین دلیل ما این راه را برای شما باز کرده‌ایم تا بتوانید از ساعات خود و صرف یک غذا در منزل لذت ببرید. حتی می‌توانید برای مهمانی‌های خود و با کمک راه‌های ارتباطی زیر غذا سفارش دهید:

داخل سالن: ۰۵۱۴۳۲۴۷۶۴۹

بیرون بر: ۴۱۳۴۳

وب‌سایت: firooze.amirangc.com

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش باقالی پلو با گوشت

سخن پایانی

غذاهای اصیل ایرانی، لذیذ و مقوی هستند و هر فردی با هر سن و شرایط جسمانی می‌تواند آن را میل کند، البته به‌شرط آنکه با مواد اولیۀ باکیفیت تهیه و البته دستور پخت اصلی به‌خوبی رعایت شده باشد. البته خوردن چنین غذاهایی برای شما که ساکن نیشابور هستید خیلی دور از دسترس نیست و می‌توانید در رستوران فیروزه نیشابور آن را میل کنید.

باقالی پلو با گوشت در فیروزه امیران یکی از همان غذاهای اصیل ایرانی است که می‌توانید برای مراسم مهم خود آن را سفارش دهید و در منزل میل کنید یا برای یک قرار کاری به باغ‌رستوران فیروزه بروید و طرف مقابلتان را تحت‌تأثیر قرار دهید. به هر ترتیب ما توصیه می‌کنیم لذت این غذا را از دست ندهید.

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران