نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور در واقع مجموعه راسته گوسفندی، شنیسل مرغ و البته برنج ایرانی است که می‌توانید از خوردن آن لذت ببرید. برای ذائقه شمایی که هر نوع گوشتی را نمی‌پسندید، این سینی مخصوص می‌تواند طعمی لذیذ به همراه داشته باشد که از خوردن آن سیر نمی‌شوید.

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.
چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

چلو بختیاری ترکیبی بسیار بی‌نظیر دارد.

بختیاری فیروزه در هوای آزاد خوردن دارد

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاوه بر کیفیت غذا، محیط رستوران نیز برایتان اهمیت دارد، لازم است تا سری به رستوران فیروزه بزنید و چلو بختیاری رستوران فیروزه امیران را تجربه کنید. صرف غذا در باغ رستوران فیروزه لذتی دارد که در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید آن را تجربه کنید. 

رستوران فیروزه تنها مناسب عاشقان هوای باز نیست، بلکه اگر از آن دست افرادی هستید که خوردن غذا در یک محیط با معماری بی‌نظیر و دکوراسیون جذاب برایتان حرف اول را می‌زند نیز لازم است سری به این رستوران بزنید. برای صرف یک چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور منتظر چه هستید؟

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش چلو بختیاری

میخواهید بیشتر راجب باغ رستوران نیشابور بدانید ؟

از رستوران فیروزه به عنوان بهترین رستوران در نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع غذاهای ایرانی، چلو کباب، چلو گوشت ، صبحانه و… را در اختیار مشتریان قرار دهد. غذاهایی که با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم بهتری به خود می‌گیرند؛ به همین علت به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده خودتان را مهمان بهترین رستوران در نیشابور کنید. برای اطلاعات بیشتر از باغ رستوران نیشابور اینجا را کلیک کنید .

خودتان هم می‌توانید بختیاری تهیه کنید

البته همه می‌توانند پختن بختیاری را تجربه کنند؛ اما به یاد داشته باشید که هیچ کجا نمی‌توانید نمونه دست‌پخت سرآشپزهای فیروزه را پیدا کنید. این را فقط ما نمی‌گوییم، هر کس یک بار مهمان این رستوران بوده است، ادعای ما را تأیید میکند. با این حال ما به شما میگوییم که چگونه چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور این‌قدر خوشمزه تهیه می‌شود تا بتوانید با خیال راحت از ترکیب آن، غذای محبوبتان را در این  رستوران سفارش دهید.

اصلی‌ترین راز برای تهیه یک بختیاری همه‌چیزتمام، مزه‌دار کردن است. مرغ‌ها و راسته گوسفندی را باید به قطعات مناسب برش بزنید و بعد با ماست چکیده، زعفران، پیاز خورد شده، چند قاشق آبلیموی تازه و البته نمک و فلفل ترکیب کنید و بگذارید چند ساعتی در یخچال باقی بماند تا طعم‌های مختلف بتوانند با یکدیگر ترکیب شوند. زمانی که مطمئن شدید تکه‌های گوشت و مرغ با یکدیگر به خوبی ترکیب شده‌اند و مزه‌ها به جان گوشت‌ها رفتهاند، وقت آن است که آن‌ها را به صورت یکی در میان در سیخ قرار دهید و بعد به شیوه سرآشپزهای حرفه‌ای روی آتش کباب کنید. 

رستوران فیروزه نیشابور

آماده پذیرایی برای مراسم مختلف

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش چلو بختیاری

کی وقت خوردن چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور است؟

البته لذت‌بردن از یک غذای لذیذ و اصیل ایرانی زمان خاصی ندارد؛ اما برخی مواقع تنها راه چاره برای پیروزی، خوردن یک پرس چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور است. ما چه زمانی را برای لذت‌بردن از این غذا به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

  • وقتی مهمان مهم کاری دارید و دلتان می‌خواهد تأثیر شگرفی بر او بگذارید به‌طوری‌که نتواند دستتان را رد کند، پلو بختیاری کلید حل مشکل شما است.
  • آیا می‌خواهید فامیل را به یک جشن دعوت کنید و خبر مهمی به آنها بدهید؟ پس چلو بختیاری سفارش دهید.
  • اگر دلتان گرفته است و می‌خواهید در تنهایی خود غصه‌ها را دور بریزید، دستتان در انتخاب غذا باز است؛ اما از تأثیر چلو بختیاری غافل نشوید.

بخوریم یا نخوریم؟

چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور از غذاهایی است که می‌تواند تا ۲۷۰ کیلوکالری انرژی به شما برساند. میزان کربوهیدرات و شکر این غذا کم است و میتواند برای افرادی که رژیم کتو دارند، مناسب باشد؛ اما اگر چربی دارید، بهتر است کمی در خوردن آن دقت کنید. با این وجود به یاد داشته باشید که این غذا با برنج سرو می‌شود و کمی هم نمک آن زیاد است. پس اگر مشکلات سلامتی در این زمینه دارید نیز بهتر است به این موارد توجه کافی داشته باشید. 

چلو بختیاری فیروزه

این غذا برای افراد با رژیم کتو مناسب است.

چرا رستوران فیروزه امیران؟

برای خوردن یک غذای لذیذ باید همه نکات مهم را در نظر بگیرید. اولین نکته کیفیت غذا و پخت آن است. شاید بتوانید این غذا را در هر رستوران دیگری پیدا کنید؛ اما مطمئن باشید که هرگز نمی‌توانید طعم چلو بختیاری رستوران فیروزه را زیر دندان خود حس کنید. سرآشپزهای این رستوران آزمون خود را در پخت پس داده‌اند و به خوبی می‌دانند که چگونه رسپی اصلی را با خلاقیت خود ترکیب کنند تا طعمی همیشگی را با رنگ و بویی جدید بچشید. چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

علاوه بر این مطلب، کیفیت مواد اولیه نیز بی‌تأثیر نیست. فراموش نکنید سلامت شما برای ما مهم‌تر از هر مطلبی است. پس غذایی که در رستوران فیروزه میل می‌کنید، قطعاً می‌تواند ضامن سلامتی شما هم باشد. در کنار همه این موارد، آخرین نکته محیط جذاب رستوران است که می‌توانید از آن لذت ببرید. چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده فیروزه لند و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند.چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران
دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش چلو بختیاری

منتظر چه خدمات دیگری باید باشید

آیا چرا رستوران‌ فیروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف غذا به‌حساب می‌آید؟ این رستوران یکی از زیرمجموعه‌های رستوران‌های امیران نیشابور | فیروزه، ترنج و تیستی لند است و همین می‌تواند تضمین کند که غذایی که میل می‌کنید، نهایت کیفیت را دارد. رستوران‌های امیران مجموعه‌ای بین‌المللی هستند که کیفیت خدمات خود را با استانداردهای جهانی همگام کرده‌اند.

علاوه بر کیفیت غذاها به خصوص کیفیت چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور خدماتی که این مجموعه در اختیارتان قرار می‌دهد نیز بسیار بی‌نظیر است. شما می‌توانید عضو باشگاه مشتریان وفادار این مجموعه شوید تا در جریان تخفیف‌های رستوران قرار بگیرید و بتوانید نظرات و پیشنهادات خود را نیز ارائه کنید. 

کباب بختیاری فیروزه نیشابور

از محیط رستوران لذت ببرید.

برای شما که وقت سر خاراندن ندارید 

اگر حسابی وقتتان پر است و نمی‌توانید حتی برای چند ساعت دست از کار بکشید؛ اما گرسنه هستید و دلتان یک چلو بختیاری پرملات می‌خواهد، کافی است تلفن را بردارید و با این رستوران تماس بگیرید. با پرداخت هزینه درب منزل، در کمترین زمان ممکن سفره رنگین شما آماده و حاضر خواهد بود.چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور

با این وجود راه دیگری نیز جلوی پایتان قرار دارد. به‌سادگی می‌توانید سری به سایت فیروزه بزنید و این غذا یا هر غذای دیگری که باب میلتان بود را سفارش دهید. بعد از آن دوباره مشغول به کارتان شوید تا دراسرع‌وقت زنگ خانه به صدا درآید و یک پرس چلو بختیاری با همه مخلفاتش شما را دقایقی از این‌همه کار و نگرانی دور کند. برای سفارش غذا از رستوران فیروزه نیشابور از راه‌های زیر کمک بگیرید:

تلفن: 05143247649

وب‌سایت: firooze.amirangc.com

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

همه ما هرچقدر هم که عاشق فست‌فود باشیم، باز گاهی دلمان لک می‌زند برای یک پرس غذای ایرانی و یک سیخ کباب که به خوبی مغزپخت شده باشد. با این حال اگر بین انتخاب جوجه‌کباب و کباب گوشت مردد میمانید، چلو بختیاری راهگشای شما خواهد بود.

چلو بختیاری در رستوران فیروزه نیشابور یک پیشنهاد ویژه از سمت کسانی است که به خوبی با طعم غذای خوب آشنایی دارند و می‌دانند که تنها این طعم و ترکیب است که می‌تواند لحظاتتان را در تک‌تک سلول‌هایتان ثبت کند. پس برای یک وعده غذای لذیذ به رستوران فیروزه از مجموعه رستوران‌های امیران سری بزنید. 

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران