نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران را می‌توان یک سینی همه‌فن‌حریف برای شمایی دانست که نه‌تنها دلتان یک غذای لذیذ می‌خواهد، بلکه نمی‌توانید در میان این ‌همه غذا یکی را برای میل کردن انتخاب کنید. پس کافی است این سینی را سفارش دهید تا بتوانید مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ و البته اصیل ایرانی را میل کنید. از سینی نازخاتون چه می‌دانید؟

photo 2024 01 08 20 11 33

میخوای بیشتر از غذاهای سنتی نیشابور بدونی ؟

با غذاهایی که عطر و طعم دلنشین تاریخ و فرهنگ نیشابور را با خود به ارمغان می‌آورند، رستوران ترنج در قلب این شهر به عنوان مقصدی بی‌نظیر برای دلباختگان غذاهای سنتی محسوب می‌شود. از آش، قیمه بادمجان و قاووتجه تا پلوی خورشت قورمه سبزیجات و آبگوشت، این رستوران با ارائه بهترین انتخاب‌های غذایی، محیطی دلنشین و خدماتی واقعا استثنایی، شما را به یک سفر مذاقی فراموش‌نشدنی می‌برد. بیشتر بخوانید: غذای سنتی نیشابور

یک ترکیب برنده با نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

سینی نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران یکی از برترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در رستوران ترنج امیران سفارش دهید و از آن نهایت لذت را ببرید. ویژگی مهم‌تر این غذا آن است که با یک تیر دو نشان می‌زنید یعنی می‌توانید با یک سفارش غذای دونفر را تهیه کنید و سیر شوید. نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران مجموعه‌ای از چند غذای لذیذ ایرانی است که شاید نتوانید از هیچ‌کدام به‌سادگی عبور کنید.

۲ پرس کوفته‌تبریزی با همان رسپی اصلی که در رستوران‌های تبریز میل می‌کنید چشم‌نوازترین غذای این مجموعه است. مطمئن باشید هر پرس از این غذای لذیذ می‌تواند به‌خوبی شما را سیر کند، اما اگر هنوز سیر نشده باشید، باز هم جای نگرانی نیست.

۱ پرس آش رشته می‌تواند تکمیل‌کنندۀ غذای شما باشد. تفاوتی ندارد آش را پیش‌غذا میل می‌کنید یا حکم غذای اصلی را برای شما دارد؛ درهرصورت یک پرس آش رشتۀ اصیل ایرانی که می‌تواند برای دو نفر کافی باشد در کنار کوفته‌های تبریزی، یک سوروسات حسابی برایتان به حساب می‌آید.

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا سفارش سینی نازخاتون
photo 2024 01 08 20 11 25

از میل کردن سینی نازخاتون در این مکان لذت ببرید

کی نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران سفارش دهید؟

هر وقت در میان غذاهای رستوران ترنج مانده بودید و نمی‌دانستید از کدام غذا باید سفارش دهید، باید نیم‌نگاهی به این سینی داشته باشید تا چند غذا را با یکدیگر میل کنید. علاوه بر این، اگر مهمان دارید و می‌خواهید یک سفرۀ رنگین داشته باشید و وقت ندارید یا از عهدۀ تهیۀ این ‌همه غذا برنمی‌آیید کافی است تلفن را بردارید و به ترنج زنگ بزنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، البته در نیشابور این غذا درب منزل تحویلتان داده خواهد شد.نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

به هر صورت نمی‌توانید ساکن یا مهمان نیشابور باشید و برای یک‌بار هم که شده سینی نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران را امتحان نکنید. در واقع حتی اگر یک‌بار خودتان را به یک جشن دعوت کرده باشید باید بدانید که تنها راه خوشی کردن، سفارش این سینی از ترنج امیران است.

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

وقت تهیه این سینی خوشمزه است!

البته هیچ کجا نمی‌توانید دست‌پخت سرآشپزهای ماهر رستوران ترنج را پیدا کنید. حتی با همین رسپی‌ها که در اختیارتان می‌گذاریم، باز هم عشق و علاقه‌ و انرژی غذاهای مجموعۀ ترنج، سوای هر مادۀ اولیه‌ای است که به غذا اضافه می‌کنید. بااین‌حال این حق شما است که بدانید چه می‌خورید.

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا سفارش سینی نازخاتون

طرز تهیه کوفته‌تبریزی

کوفته‌تبریزی از آن دست خوردنی‌های خوشمزه‌ای است که شاید مخصوص خطۀ آذربایجان باشد، اما همه‌جا می‌توانید چند نفر را پیدا کنید که عاشق سینه‌چاک این غذا هستند. اگر بتوانید برای یک‌بار هم که شده کوفته‌های نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران را در ترنج امتحان کنید، دیگر هیچ غذایی برایتان خوش‌طعم نخواهد بود. 

مخلوطی از برنج، لپه، گوشت چرخ‌کرده، سبزی مخصوص، پیاز و آرد نخودچی و البته ادویه می‌تواند یک توپ کوچک خوشمزه را در اختیارتان قرار دهد که البته هنوز با کوفته‌تبریزی فاصله دارد. در میان این توپ اغلب موادی مانند زرشک، آلو، گردو یا تخم‌مرغ آب‌پز قرار داده و سپس در سسی می‎گذارند که مخلوطی از آب، زعفران و رب گوجه‌فرنگی است. در نهایت نیز اجازه می‌دهید تا این کوفته‌ها مغزپز شوند. نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

طرز تهیه آش رشته

همۀ ما به‌خوبی می‎‌دانیم که پختن آش رشته در کلام ساده است، اما همه نمی‌توانند یک بشقاب آش رشتۀ خوشمزه تحویلتان دهند. نخود، لوبیا، عدس پخته‌شده نقش اصلی را بازی می‎‌کنند. سپس باید در این ترکیب سبزی آش بریزید و آن را با اضافه کردن رشتۀ آش غلیظ کنید. ادویه، کشک، پیازداغ و سیرداغ نیز می‌تواند آش رشتۀ شما را خوش‌طعم‌تر کند. با این وجود فراموش نکنید، همۀ طعم آش رشته این رستوران را پیدا نخواهید کرد.

رسپی کشک‌بادمجان

یک غذا که ترکیبی از بادمجان سرخ‌ و له‌شده و کشک است. البته این که شما آن را چگونه منحصربه‌فرد کنید کار هر کسی نیست و تنها سرآشپزهای ما می‌توانند شما را به جشن مهمانی‌ها دعوت کنند. سیر، پیاز و انواع ادویه‌ها را به‌صورت دلخواه اضافه و این غذا را با نان میل کنید.

میرزاقاسمی تهیه کنید

البته می‌دانیم که میرزاقاسمی غذای سنتی نیشابور نیست، اما جالب است بدانید که طعم این غذا در سفرۀ رستوران ترنج، با آنچه در گیلان میل می‌کنید کاملاً قابل‌ مقایسه است. سیر، بادمجان و گوجه‌فرنگی را باید کباب و له کنید. البته روش‌های دیگری نیز به‌عنوان جانشین وجود دارد که در طعم نهایی تأثیر خواهد گذاشت. در نهایت آن‌ها را دوباره در تابه سرخ کنید تا به روغن بیفتند. اگر دلتان یک پرس از این غذای لذیذ خواست؛ یعنی وقت آن است که به ترنج زنگ بزنید.

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران
دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا سفارش سینی نازخاتون

کجا این سفره را پیدا کنیم؟

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران در واقع یک سینی لذیذ و ترکیبی از غذاهای خوشمزۀ اصیل ایرانی است که نمی‌توانید در هیچ کجا جز رستوران ترنج امیران آن را پیدا کنید. در واقع این ترکیب برنده را تنها در رستوران ترنج می‌توانید سفارش دهید. یک غذای لذیذ در یک محیط سنتی می‌تواند بهترین ساعات روز را برای شما رقم بزند. پشت میز می‌نشینید یا تمایل دارید که روی سکوهای سنتی سفره بیندازید و غذا میل کنید تفاوتی ندارد، هر دو در این رستوران محیا است.

یک محیط جذاب که می‌توانید با خانواده آنجا بروید یا برای یک قرار کاری همکارتان را دعوت کنید. با دوستان باشید یا یک شام دو نفرۀ عاشقانه میل کنید. در این رستوران دستتان برای همه این موارد باز است و می‌توانید از محیط آرام و صمیمی این رستوران بهره ببرید. نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

تمایل دارید در خانه بمانید و یک سفرۀ رنگین برای خود یا مهمانتان پهن کنید؟ اگر حتی ثانیه‌ای وقت ندارید غذا تهیه کنید کافی است این غذا را از سایت رستوران ترنج سفارش دهید. مدیریت این رستوران هر مسیری را فراهم کرده است تا بتوانید دقایقی از این غذا لذت ببرید.

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده فیروزه و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند.

IMG 3430

یک محیط گرم و صمیمی برای هر نوع مراسمی

سفارش غذا نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران

برای سفارش نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران سه روش مختلف وجود دارد. این مجموعه برای رفاه حال خانواده بزرگ خود تلاش کرده است تمامی راه‌های موجود برای ثبت سفارش و ارتباط با مشتریان را ایجاد کند. روش‌های ثبت سفارش غذا در این مجموعه به‌صورت زیر هستند:

  • مراجعه حضوری به شعبه ترنج امیران نیشابور
  • رزرو میز و غذا یا سفارش غذای بیرون بر از طریق شماره‌تلفن
  • ثبت سفارش از طریق وب‌سایت مجموعه: برای استفاده از این روش باید به سایت رستوران ترنج وارد شده و یک حساب کاربری با کلیک روی گزینه ثبت‌نام ایجاد کنید. پس از این کار یک پرتال شخصی برای شما ایجاد می‌شود. در این صفحه گزینه بازگشت به منو وجود دارد که امکان انتخاب غذا و مخلفات مربوطه را فراهم می‌کند. با انتخاب موارد دلخواه به صفحه پرداخت هزینه سفارش‌ها هدایت می‌شوید.
دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا سفارش سینی نازخاتون

اطلاعات تماس

برای برقراری ارتباط با این مجموعه چندین روش مختلف در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانید به‌دلخواه خود یکی را انتخاب کنید. از طریق این روش‌ها می‌توانید در ساعات کاری با تیستی لند ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت کنید. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • آدرس سایت : https://toranj.amirangc.com
  • تلفن تماس داخل سالن: 05143247649
  • ساعت کاری این مجموعه: از 19 عصر تا 22:30 شب

سخن پایانی

نازخاتون در غذای سنتی ترنج امیران یک سینی برنده در رستوران ترنج از مجموعه رستوران های امیران نیشابور| فیروزه، ترنج و تیستی لند است که هم می‌تواند شما را سیر کند، هم به‌صرفه و اقتصادی است. از طرفی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و یک سفرۀ رنگین داشته باشید و هم دو نفر را با این کار به یک لذت بی‌انتها دعوت کنید. همین ‌الآن تماس بگیرید. 

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران