نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

گوشه ای از آسمان شهر نیشابور باغ رستوران امیران

گوشه ای از آسمان شهر نیشابور باغ رستوران امیران

گوشه ای از آسمان شهر نیشابور باغ رستوران امیران

باغ رستوران نیشابور

چشیدن غذای ایرانی همواره لذت بی‌نظیری دارد؛ اما برای اینکه بتوانید لذت مضاعفی را تجربه کنید، باید به سراغ بهترین رستوران‌ها باشید. رستوران فیروزه یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید و یک شب به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. باغ رستوران نیشابور فیروزه با داشتن بهترین آشپزان و پرسنل در کنار شما است تا بتوانید طعم واقعی غذاهای ایرانی را بچشید. اگر قصد دارید به این رستوران سری بزنید، در ابتدا پیشنهاد می‌دهیم این مطلب را مطالعه کنید. مطمئن باشید با خواندن آن همین الان تلفن را برمی‌دارید و یک پرس غذا برای خود سفارش می‌دهید. 

image 15

آشنایی با باغ رستوران نیشابور فیروزه

فیروزه؛ زیرمجموعه‌ای از رستوران امیران

فیروزه یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی نیشابور است که خدمات گوناگونی را به مشتریان عرضه می‌کند. فیروزه از رستوران‌های زیرمجموعه هتل امیران به شمار می‌آید که برای سال‌های متمادی توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. تمام چیزهایی که از یک مجموعه انتظار دارید را می‌توانید در باغ رستوران نیشابور امیران ببینید. 

منوی متنوع، غذاهای باکیفیت، دکوراسیون منحصربه‌فرد و رفتار عالی پرسنل تنها بخشی از ویژگی‌های این رستوران به شمار می‌آیند.  اگر برای سفر به نیشابور آمدید و یا ساکن این شهر فرهنگی هستید، حتماً برنامه‌های خود را طوری بچینید تا برای یک بار هم که شده غذاهای این مجموعه را تست کنید. مطمئن باشید طعم آن‌ها برای شما خاطره‌ساز خواهند شد. 

تمامی توقعات با منوی باغ رستوران نیشابور فیروزه برآورده خواهند شد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر رستوران منو آن است و باغ رستوران نیشابور نیز از این قاعده مستثنی نیست. به چه نوع غذایی علاقه دارید؟ ترجیح شما چلو است یا دیوانه خوراک‌های ایرانی هستید؟ تنهایی به رستوران می‌آیید یا به دنبال دورهمی‌های چندنفره هستید؟ در هر شرایط فیروزه حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا یک غذای سالم، خوش طعم و البته خوش عطر را نوش جان بفرمایید. حالا که تا اینجا آمده‌اید، بیایید نگاهی به منوی متنوع و پربرکت رستوران امیران فیروزه داشته باشیم. 

image 16

منوی بسیار متنوع رستوران فیروزه

با بخش چلو شروع کنید

محبوب‌ترین غذای ایرانی در باغ رستوران فیروزه چلو آن است. اگر به منو این مجموعه نگاهی بیندازید، می‌توانید با تنوع منحصربه‌فردی از منوها روبه‌رو شوید. در واقع منو چلو رستوران ایرانی فیروزه برای همه سلیقه‌ها مناسب است و می‌توانید غذایی باب میل خودتان را پیدا کنید. از چلوهای این رستوران می‌توانیم به چلو ماهیچه، چلو گوشت، چلو برگ ممتاز، چلو سلطانی، چلو بختیاری، چلو کباب وزیری، چلو لقمه مخصوص، چلو جوجه با استخوان، چلو جوجه بدون استخوان، چلو کوبیده، چلو باقالی پلو، چلو ماهی قزل‌آلا، چلو خورشت روز و در نهایت چلو اکبر جوجه اشاره کنیم. انتخاب شما کدام است؟ با ما در میان بگذارید. 

منو رستوران فیروزه امیران باغ رستوران نیشابور

نگاهی به بخش خوراک‌ها داشته باشید

در باغ رستوران نیشابور فیروزه می‌توانید بهترین خوراک‌ها را میل کنید. خوراک‌هایی که توسط آشپزهای این مجموعه سرو می‌شوند، عطر و طعم بی‌نظیری دارند و در همان نگاه اول می‌توانند هوش از سر شما ببرند. از خوراک‌هایی که در منو رستوران فیروزه وجود دارند، می‌توانیم به خوراک ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده، خوراک ماهی قزل‌آلا کبابی، خوراک مرغ ربی، خوراک مرغ سرخ‌شده، خوراک بختیاری، خوراک جوجه با استخوان، خوراک جوجه بدون استخوان، خوراک لقمه و خوراک کوبیده اشاره کنیم. همراه با این خوراک‌ها دورچین نیز سرو می‌شود که می‌تواند طعم منحصربه‌فردی به غذای شما ببخشد. 

منو رستوران امیران

از سینی‌های مخصوص و اقتصادی رستوران فیروزه استقبال کنید

بدون شک یکی از بهترین آپشن‌هایی که برای منو باغ رستوران نیشابور امیران فیروزه در نظر گرفته شده، سینی مخصوص و اقتصادی است. افرادی که به صورت خانوادگی و دوستانه به این رستوران می‌آیند می‌توانند از سینی‌های چندنفره بهره ببرند. برخی از این سینی‌ها اقتصادی هستند و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. البته این به معنای کیفیت پایین نیست. مطمئن باشید می‌توانید از غذایی با طعم بی‌نظیر و استثنایی؛ اما با هزینه‌ای به‌صرفه بهره‌مند شوید. سینی‌های رستوران فیروزه شامل گزینه‌های زیر هستند:

  1. سینی دونفره ماهیچه مخصوص
  2. سینی دونفره گوشت مخصوص
  3. سینی دونفره مرغ مخصوص
  4. سینی دونفره اقتصادی ماهیچه
  5. سینی سه‌نفره اقتصادی ماهیچه
27

انواع سینی‌های مخصوص و اقتصادی رستوران ایرانی باغ رستوران نیشابور

به سراغ نوشیدنی‌ها، مخلفات و دسرها بروید

حتماً می‌دانید که بخشی از لذت غذا به مخلفات و نوشیدنی‌های آن بستگی دارد. اگر شما نیز می‌خواهید لذت بیشتری را هنگام خوردن غذا تجربه کنید، می‌توانید از مخلفات و نوشیدنی‌هایی که برای منو فیروزه در نظر گرفته شده‌اند، بهره ببرید. نوشیدنی‌ها شامل نوشابه، آب معدنی، دوغ و ماءالشعیر هستند. همچنین مخلفات نیز تنوع خوبی دارند و شامل زیتون، ماست، ماست موسیر، سالاد فصل و… می‌شوند. 

منوی صبحانه را از قلم نیندازید

یکی از مزیت‌هایی که باغ رستوران نیشابور امیران فیروزه دارد، بوفه صبحانه است. شاید کمتر رستورانی را پیدا کنید که در منو خود لیستی از انواع خوردنی‌های مخصوص صبحانه را جای دهد؛ اما فیروزه همواره در تلاش بوده تا خاص باشد و با همین ویژگی رو به جلو حرکت کند. اگر به هتل امیران آمده‌اید، می‌توانید سری به بوفه صبحانه رستوران فیروزه بیندازید و از انواع خوراکی‌ها و غذاها بهره ببرید. ناگت، سوسیس، کالباس، گوجه، خیارشور، هندوانه، آبمیوه و انواع نان در بوفه صبحانه فیروزه وجود دارند و می‌توانید هر کدام که باب علاقه‌تان بود را سفارش دهید. 

بیایید به دکوراسیون مجموعه سری بزنیم

برای پیدا کردن بهترین رستوران در نیشابور باید دکوراسیون آن نیز توجه کنید. در واقع اگر دکوراسیون یک مجموعه زیبا، شیک و تمیز باشد، می‌توانید با آرامش خاطر بیشتری به خوردن غذا مشغول شوید. یک دکوراسیون زیبا با اشتهای شما رابطه مستقیم دارد؛ پس اگر می‌خواهید طعم واقعی غذاهای باغ رستوران نیشابور را بچشید، باید بدانید به راحتی این فرصت برای شما فراهم شده است. در کدام بخش می‌خواهید غذایتان را میل کنید؟ فضای بیرونی یا داخلی؟ هر دو فضا آرامش مورد نیاز را برایتان به ارمغان خواهند آورد؛ اما بیایید دقیق‌تر به سبک دکوراسیون نگاه کنیم. 

izGfaQACoUC0Gx96VfZkgkU1Qc0aF vJyG42oUk4s1LJxr7peJFE6 eaKcm1oHRrCM8K5K2sEZgd5zUJbhd8npW3Q0gYUUnWDeLbWkwLce

آشنایی با دکوراسیون رستوران ایرانی فیروزه

کنار حوض و فواره آب غذایتان را بخورید

همیشه صدای آب می‌تواند آرامش بسیاری را وارد قلب کند؛ به همین علت پیشنهاد می‌دهیم وقتی به باغ رستوران نیشابور امیران فیروزه می‌آیید، فضای بیرونی را برای سرو غذا انتخاب کنید. یک حوض بزرگ در محوطه بیرونی قرار گرفته است. همچنین یک فواره در وسط آن قرار دارد که ایجادکننده صدای بسیار گوش‌نوازی است. اطراف محوطه بیرونی را انواع درختچه‌ها و گلدان‌ها فرا گرفته‌اند. همین موضوع حس طبیعت را بیشتر القا می‌کنند. اگر به محیط‌های بدون سقف علاقه دارید و می‌خواهید نسیم خنکی صورت شما را نوازش کند، می‌توانید صندلی‌های بیرون را رزرو کنید و سپس از غذای سفارشی خود نهایت لذت را ببرید. 

به فضای داخلی کوچ کنید

برخی افراد ترجیح می‌دهند هنگام مراجعه به باغ رستوران نیشابور در محیط داخلی مشغول خوردن غذا شوند. هر سلیقه‌ای قابل احترام است. البته در این خصوص باید به سلیقه این دسته از افراد تبریک گفت؛ زیرا دکوراسیون داخلی با زیباترین المان‌ها تزئین شده‌اند و می‌توانند یک محیط آرامش‌بخش، شیک و زیبا را به ارمغان بیاورند. سرتاسر محوطه داخلی با پرده‌های سفید پوشانده شده است. البته در بخش پایین پرده می‌توانید مقدار جمع‌شدگی ببینید که همین موضوع باعث شده است نور به داخل سالن بتابد. صندلی‌های این مجموعه به رنگ آبی هستند که با رنگ پرده ترکیب آرامش‌بخش و منحصربه‌فردی می‌سازند. 

image 17

فضای داخلی رستوران ایرانی فیروزه

آیا می‌دانید پرفروش‌ترین غذاهای رستوران فیروزه کدام‌اند؟ 

اگر اولین بار است که قصد دارید به باغ رستوران نیشابور بیایید، پیشنهاد می‌دهیم از پرفروش‌ترین غذاها استقبال کنید. غذاهای پرفروش باب علاقه بسیاری از افراد بوده‌اند و با ذائقه ایرانیان عزیز کاملاً سازگار هستند. حالا اگر شما نیز دو به شک هستید، پیشنهاد می‌دهیم یکی از این غذاها را برای ثبت سفارش انتخاب کنید که شامل گزینه‌های زیر می‌شوند: 

خوراک کوبیده در باغ رستوران نیشابور

کوبیده یکی از غذاهای محبوب بین ایرانیان عزیز است که طعم فوق‌العاده‌ای دارد. کوبیده‌ رستوران فیروزه با گوشت کامل پخته می‌شود و هیچ‌گونه ناخالصی از آن احساس نخواهید کرد. همین موضوع باعث افزایش کیفیت می‌شود. دورچین خوراک کوبیده نیز بسیار ویژه است و می‌تواند مزه غذا را بهتر کند. این دورچین شامل لیمو، خیارشور، گوجه کبابی، سبزی، پیاز و ترشی کلم می‌شود. 

سینی دونفره ماهیچه مخصوص

غذای پرفروش دیگر در باغ رستوران نیشابور فیروزه شامل سینی دونفره ماهیچه مخصوص می‌شود. اگر دونفره به این رستوران می‌آیید، پیشنهاد می‌دهیم حتماً این سینی را سفارش دهید. از محتویات این سینی می‌توانیم به ماهیچه 550 گرمی، جوجه 150 گرمی، لقمه 150 گرمی، دو پرس برنج زعفرانی و دورچین اشاره کنیم. اگر می‌خواهید یک غذای بسیار خوشمزه را تجربه کنید، فراموش نکنید سینی دونفره ماهیچه مخصوص را سفارش دهید.

ویژگی‌های رستوران فیروزه که آن را از سایر مجموعه‌ها متمایز کرده است

باغ رستوران نیشابور فیروزه از ویژگی‌های گوناگونی برخوردار است. همین ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا فیروزه از سایر رستوران‌ها متمایز شود. باتوجه‌به لیست زیر می‌توانید با این ویژگی‌ها آشنا شوید: 

  1. مجرب‌ترین و ماهرترین آشپزها در این رستوران مشغول به کار هستند و می‌‌توانند غذاهای بسیار خوش‌طعمی را به ارائه مشتری برسانند. 
  2. محیط رستوران کاملاً تمیز و بهداشتی است و می‌توانید نهایت راحتی را در فضای داخلی و بیرونی داشته باشید. 
  3. غذاهای بسیار باکیفیت و خوش‌طعم هزینه بسیار مناسبی دارند و می‌توانند روز خوبی را برای شما بسازند. 
  4. دکوراسیون مجموعه فیروزه بسیار دلنواز است و می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند. 
  5. همچنین رستوران فیروزه از مدیریت عالی برخوردار است و پرسنل رفتار بسیار خوبی را نشان می‌دهند. 

راحتی مشتریان همواره مورد توجه مجموعه فیروزه است

یکی از دلایلی که باعث شده است این روزها افراد مجموعه باغ رستوران نیشابور امیران فیروزه را برای سرو غذای ایرانی ترجیح دهند، خدماتی هستند که به ارائه می‌رسند. هرکدام از این خدمات می‌توانند باعث راحتی مشتریان شوند. اگر شما نیز قصد دارید با این اقدامات آشنا شوید، بد نیست به لیست زیر نگاهی بیندازید: 

  1. این مجموعه خدمات پیش سفارش را ارائه می‌دهد. 
  2. ثبت سفارش تنها محدود به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید از طریق سایت نیز نسبت به ثبت سفارش غذا اقدام کنید. 
  3. می‌توانید عضوی از باشگاه مشتریان شده تا در زمان تخفیف‌ها از آن‌ها خبردار شوید. همچنین در کلوپ مشتریان امکان ارسال نظرات و پیشنهادات نیز فراهم است. 
  4. لازم به ذکر است اگر جشن، مهمانی و… در پیش دارید کافی است آن را با مجموعه فیروزه در میان بگذارید تا در روز مناسب سالن برای شما رزرو شود. 
image 18

اهمیت راحتی مشتریان مجموعه فیروزه

مشتریان جدید و قدیمی بخوانند

مشتریان جدید و قدیمی عضوی از خانواده باغ رستوران نیشابور هستند. فیروزه به خانواده خود توجه ویژه‌ای دارد؛ به همین علت با فرا رسیدن مناسبت‌ها انواع تخفیف‌ها را برای مشتریان در نظر می‌گیرد. فرقی ندارد از چه روشی برای ثبت سفارش استفاده می‌کنید؛ در هر صورت می‌توانید از تخفیف‌های در نظر گرفته شده بهره ببرید. مشتریان جدید برای مطلع شدن از تخفیف می‌توانند به سایت و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند؛ اما افراد قدیمی و وفادار این قابلیت را دارند تا با عضو شدن در کلوپ مشتریان به صورت اختصاصی از تخفیفات باخبر شوند. 

 اگر نظر و پیشنهادی دارید، فیروزه به آن گوش می‌دهد

رستوران فیروزه همواره گفته است که انتقاد کردن یکی از اصلی‌ترین حقوق مشتریان به شمار می‌رود؛ به همین علت اگر در خدمات‌رسانی یا کیفیت غذاها نقص و کمبودی وجود دارد، کافی است آن را با تیم مدیریت در میان بگذارید. مجموعه در تلاش است تا از نظرات مشتریان خود در جهت بهبود شرایط بهره ببرد. باغ رستوران نیشابور امیران فیروزه هیچ‌وقت ثابت نمی‌ماند؛ بلکه شرایط خود را بهتر از دیروز می‌کند و در این راه به نظرات شما عزیزان نیاز دارد. 

نوبت آن است با ما در تماس باشید

حالا که با خدمات ویژه باغ رستوران نیشابور آشنا شدید، نوبت آن است با فیروزه در تماس باشید تا بهترین غذا را برای خود سفارش دهید. برای راحتی شما عزیزان راه‌های ارتباطی گوناگونی در نظر گرفته شده‌اند و شما بر اساس شرایط خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در لیست زیر می‌توانید با اطلاعات تماس رستوران فیروزه به صورت مختصر آشنا شوید: 

اطلاعات تماس باغ رستوران نیشابور

  • داخل سالن: 05143247649
  • بیرون بر: 41343
  • وب‌سایت: firooze.amirangc.com
IMG 3476

سخن آخر

رستوران ایرانی امیران فیروزه یکی از بهترین رستوران‌ها در نیشابور به شمار می‌رود که تنوعی از غذاهای مختلف را ارائه می‌دهد. اگر به غذاهای ایرانی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌دهیم یک برنامه برای آمدن به این رستوران داشته باشید. در باغ رستوران نیشابور فیروزه انواع چلوها و خوراک‌ها سرو می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از بهترین نوشیدنی‌ها و مخلفات بهره ببرید. لازم به ذکر است در رستوران بوفه صبحانه وجود دارد؛ به همین علت اگر سحرخیز هستید، کافی است سری به این بوفه بزنید. رستوران فیروزه آماده است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه دهد. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتری درباره این رستوران ایرانی دارید، کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید. 

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران