نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

رستوران های امیران نیشابور فیروزه ، ترنج و تیستی لند

رستوران های امیران نیشابور فیروزه ، ترنج و تیستی لند

رستوران های امیران نیشابور فیروزه ، ترنج و تیستی لند

رستوران امیران نیشابور

رستوران امیران نیشابور با سه مجموعه رستوران که در زیر مجموعه خود دارد، توانسته به‌عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ها در شهر نیشابور خود را به ساکنان یا مسافران این شهر معرفی کند. هر کدام از این سه رستوران با بهره‌گیری از تجارب این مجموعه بزرگ‌تر خدمات بی‌نظیری به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

رستوران امیران نیشابور ، یک تیر و چند نشان!

شما هم برای رفتن به یک رستوران و صرف یک غذای بسیار لذیذ به دنبال محلی هستید که بتوانید ساعات خوشی را در آن سپری کنید؟ تنوع برایتان بیشتر اهمیت دارد یا محیط؟ غذای سنتی می‌پسندید یا عاشق فست‌فود هستید؟ با خانواده می‌روید؟ با همسرتان می‌روید یا یک جمع دوستانه؟ برای یک شب مفرح به دنبال یک رستوران می‌گردید؟ نفسی تازه کنید، رستوران امیران نیشابور یک پاسخ عالی به همه سؤال‌های شما است. چرا؟ ما به شما پاسخ می‌دهیم!

غذای سنتی نیشابور

نمایی از رستوران ترنج

سنتی پسندها این قسمت را از دست ندهید!

ما هم با شما موافقیم که همیشه فست‌فود شادی را به ارمغان نمی‌آورد. هیچ لذتی بالاتر از این نیست که در یک رستوران سنتی در کنار خانواده بنشینید و از خوردن یک غذای ناب ایرانی لذت ببرید. بااین‌حال رستوران‌های سنتی همه به یک قدوقواره نیستند. برای اینکه بتوانید یک شب خوب را با یک شام مفصل تکمیل کنید چند ویژگی را باید در نظر داشته باشید که به شرح زیر هستند:

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

محیط رستوران باید لبریز از آرامش باشد

رستوران‌های سنتی یادآور روزهای خوش گذشته هستند. در آن زمان دیگر خبری از تکنولوژی و دنیای پر از شلوغی اطرافمان نبود؛ به همین دلیل است که رستوران‌های سنتی مانند رستوران ترنج، باید بتوانند این آرامش را برایتان به ارمغان آورند. نشستن دور سفره می‌تواند لذت یک شام ایرانی را چند برابر کند، هرچند در رستوران ترنج اگر تمایل داشتید می‌توانید پشت میز بنشینید. 

ترکیب دیوارهای آجری، حوض زیبایی که درست وسط سالن رستوران است، تخت‌هایی که به شما امکان می‌دهند به سبک قدیم دور سفره بنشینید و رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای و آبی یک دکوراسیون سنتی عالی را برایتان به ارمغان می‌آورند تا بتوانید تصور کنید اکنون سوار بر ماشین زمان شده‌اید. یک سینی لذیذ از بهترین غذای ایرانی در محیطی امن، برای شما که هنوز هم آرامش گذشته را به هیاهوی دنیای سریع امروزه ترجیح می‌دهید، هدیه رستوران امیران نیشابور است.

رستوران امیران نیشابور

دکوراسیون زیبایی که منتظرش بودید

ترنج و غذاهایش را بهتر بشناسید!

رستوران ترنج که یکی از زیر مجموعه‌های رستوران امیران نیشابور شناخته می‌شود، با این غذاها ترنج شده و توانسته مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کند. یک رستوران عالی با محیطی دنج و دوست‌داشتنی، حتماً توقع شما را از مزه و طعم غذا بالا خواهد برد. ما آن را ارج می‌نهیم و به همین دلیل شما را میهمان یک ضیافت تمام‌عیار می‌کنیم. میزبان شما، ترکیبی از مزه‌های ایرانی است که هیچ کجا آن را نچشیده‌اید! 

یک منو زمانی تکمیل است که بتواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. غذای سنتی نیشابور، غذاهای محلی،  انواع کباب و آبگوشت از جمله مواردی هستند که باید یک منوی کامل داشته باشد. شما به هر‌ نوع غذایی علاقه دارید تفاوتی ندارد، منوی رستوران ترنج می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. شب خود را در رستوران ترنج سپری کنید و غذاهایی سفارش دهید که در هیچ ضیافت شاهانه‌ای نمونه آن را نخورده‌اید.

پخت دیزی در رستوران سنتی ترنج

غذاهای محلی که حتی تصورش را نمی‌کنید

با ما تماس بگیرید

رستوران امیران نیشابور از ساعت هفت تا یازده و نیم عصر پذیرای حضور شما است. بااین‌وجود اگر تمایل دارید به‌صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید toranj.amirangc.com می‌تواند در کنار شما باشد. علاوه بر این با شماره‌تلفن 05143338222 – 543 هم می‌توانید برای سفارش غذای نیشابور تماس بگیرید. ما منتظر هستیم تا این امکان را به ما بدهید که بتوانیم شام دلچسبی را برای شما فراهم کنیم.

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

رستوران فیروزه امیران ، باغ رستوران در نیشابور

چشیدن غذای ایرانی همواره لذت بی‌نظیری دارد؛ اما برای اینکه بتوانید لذت مضاعفی را تجربه کنید، باید به سراغ بهترین رستوران‌ها باشید. رستوران فیروزه یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید و یک شب به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. باغ رستوران نیشابور فیروزه با داشتن بهترین آشپزان و پرسنل در کنار شما است تا بتوانید طعم واقعی غذاهای ایرانی را بچشید. اگر قصد دارید به این رستوران سری بزنید، در ابتدا پیشنهاد می‌دهیم این مطلب را مطالعه کنید. مطمئن باشید با خواندن آن همین الان تلفن را برمی‌دارید و یک پرس غذا برای خود سفارش می‌دهید.

رستوران فیروزه امیران

اگر سحرخیز هستید بخوانید

رفتن به رستوران برای صرف صبحانه، همیشه میسر نیست. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که دوست دارند روز خود را با دوستانشان به‌صرف صبحانه شروع کنند و این انرژی را تا آخر روز با خود همراه داشته باشند، پس جای شما در رستوران فیروزه، یکی از رستوران های امیران، است‌. بوفه صبحانه تنها گوشه‌ای از خدمات این رستوران است. دوست دارید بدانید دیگر چه امکاناتی در انتظار شما هستند؟

صبحانه در نیشابور

باغ رستوران، یک هوای خوشمزه!

البته بوفه صبحانه تنها ویژگی رستوران فیروزه نیست. شاید بد نباشد اگر بدانید باغ رستوران امیران نیشابور همین‌جا است. صبحانه، ناهار یا شام، زمانی لذت‌بخش است که در هوای آزاد باشد، نسیم بوزد و بتوانید از آنچه میل می‌کنید لذت ببرید. تصور کنید در هوای آزاد، کنار یک حوض زیبا و صدای آبشار و فواره‌ها بنشینید و از یک وعده‌غذا نهایت بهره را ببرید.

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

خوردن در هوای آزاد هم با عشقتان می‌چسبد هم می‌تواند به همان اندازه با جمع دوستانتان لذت‌بخش باشد. خانوادگی هستید؟ می‌توانید یک ‌بار باغ رستوران را امتحان کنید تا بدانید چه شیرینی خاصی در صرف غذا نهفته است. یک قرار کاری دارید؟ باغ رستوران می‌‌تواند نظر مساعد همکارتان را جلب کند. از هر زاویه‌ای نگاه کنید باغ رستوران فیروزه برگ برنده است. 

رستوران ایرانی باغ رستوران نیشابور

برگ برنده برای شما که اقتصادی فکر می‌کنید

به سلیقه مشتریان فیروزه اعتماد کنید!

اگر ترغیب شده‌اید یک وعده‌ غذای خوشمزه خود را در باغ رستوران امیران نیشابور میل کنید، پس حتماً اولین سؤالی که برایتان مطرح می‌شود این است کدام غذای رستوران فیروزه ارزش امتحان‌ کردن دارد؟ در واقع باید بدانید پرفروش‌ترین غذای این رستوران کدام است تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از پرفروش‌ترین غذاهای فیروزه را برایتان به اشتراک می‌گذاریم.

  • سینی دونفره اقتصادی ماهیچه

این بهترین و مناسب‌ترین سینی غذایی است که می‌توانید در یک قاب همه آنچه هوس کرده‌اید را میل کنید. دلتان جوجه‌کباب، کباب‌کوبیده و ماهیچه می‌خواهد؟ یا با همراهتان از هر سه غذا میل دارید و نمی‌دانید چگونه به‌صرفه غذا بخورید؟ یک پرس برنج سفید و یک پرس برنج باقالی‌پلوی سفید، همراه با یک سیخ کوبیده، یک سیخ جوجه‌کباب و یک ماهیچه لذیذ، کافی است تا بتواند به‌خوبی کمک کند هم سیر شوید و هم از هر غذا کمی بچشید.

  • سینی سه‌نفره اقتصادی ماهیچه

برای شما که با سه نفر از دوستانتان تمایل دارید هم یک غذای شاهانه میل کرده و هم نمی‌خواهید هزینه کنید ما یک غذای اقتصادی لذیذ، اما به‌صرفه در رستوران امیران نیشابور داریم. با سینی اقتصادی سه‌نفره با دو پرس برنج سفید و یک پرس باقالی‌پلو، ماهیچه، 2 عدد ران مرغ و یک سیخ کوبیده شب رویایی خود را بسازید و از یک جشن کوچک سه نفره نهایت لذت را ببرید. 

  • کباب‌کوبیده

رژیم دارید و نمی‌خواهید برنج سفارش دهید؟ هیچ نگران نباشید. ما دو سیخ کباب خوش‌پخت و خوش‌طعم را برای شما سرو می‌کنیم تا بتوانید از آنچه می‌خورید نهایت لذت را ببرید. این کباب می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه‌ای لذیذ از حضور در رستوران فیروزه داشته باشید. 

برای یک سفارش لذیذ آماده شوید!

دیگر وقت، وقت آن است که غذای خود را سفارش دهید. چگونه؟ نگران نباشید. کافی است به آدرس firooze.amirangc.com سری بزنید تا بتوانید با خیال راحت از منوی این رستوران بهترین غذا را سفارش دهید؛ اما اگر به اینترنت دسترسی ندارید باز هم جای نگرانی نیست. با شماره 41343 برای بیرون‌بر و با شماره 05143247649 در داخل سالن تماس بگیرید تا بهترین غذای همه عمرتان در کوتاهترین زمان به دستتان برسد.

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

باغ رستوران نیشابور

باغ رستوران مجموعه امیران را دیده‌ بودید؟

فست‌فودی‌های خوش‌خوراک، نوبت شما است!

نوبتی‌ هم که باشد، وقت همه کسانی است که عاشق فست‌فودهای خوش‌طعم هستند. اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید یک دل سیر انواع ساندویچ و پیتزا بخورید، اکنون نوبت شما است تا این بخش را بخوانید. یک ساندویچ خوشمزه، یک پیتزای همه‌چیزتمام یا یک سالاد سزار سالم، آن‌ هم در یک سالن زیبا یا یک تراس پر از درختچه‌ و در هوای آزاد، هیچ کجا جز رستوران امیران نیشابور به دستتان نمی‌رسد. شما چه انتظاری از یک فست‌فودی در حد بین‌المللی دارید؟ فراموش نکنید که این فست‌فودی، زیر مجموعه یک رستوران بین‌المللی است و همین آن را از همه رستوران‌های شهر متمایز می‌کند!

دیدن منو فست فود تیستی لند و سفارش غذا فست فود تیستی لند

پرفروش‌ها را بشناسید!

به نظر شما مهم‌ترین خصلت یک رستوران یا فست‌فودی چیست؟ بله! کاملاً درست است. غذاهای لذیذی که بتواند مشتریان را جذب خود کند، اولین ویژگی هر رستوران محسوب می‌شود. آنچه توانسته این مجموعه را از سایر فست‌فودی‌ها متمایز کند کدام غذاها هستند؟

  • فیله استریپس

فیله‌های استریپسی که در سالن رستوران امیران نیشابور میل می‌کنید با دقت مرینیت یا طعم‌دار شده‌اند و آن‌قدر خوشمزه هستند که شما باید دقت کنید به‌جای سیب‌زمینی‌های سرخ شده انگشتان خود را میل نکنید. این فیله‌ها در دو نوع اسپایسی و ساده بوده و برای کسانی مناسب هستند که یک شب بدون کنتاکی نمی‌توانند بخوابند.

  • چیکن چیزا

این غذا مناسب کسانی است که می‌دانند یک غذا بدون پنیر اصلاً طعم خاصی ندارد. عاشقان پنیر می‌توانند از طعم بی‌نظیر شنیسل ‌مرغی که با پنیر دیپ چدار و پنیر پیتزا دلپذیر‌تر شده است، لذت ببرند. نمی‌توانید تصور کنید که چه طعمی را قرار است زیر دندان خود حس کنید.

  • چیکن استراگانف

این چیکن استراگانف با همه آنچه تابه‌حال خورده‌اید و پخته‌اید، تفاوت دارد. هم سلامت سبزیجات و هم لذت پنیر پارمسان و پنیر پیتزا، با یک حس لذیذ از طعم کره و سیر و خامه، شما را به مهمانی طعم‌ها خواهد برد. چتر نجات را فراموش نکنید. با خوردن این غذا حتماً به آسمان پرواز خواهید کرد.

image 5
  • دبل ژامبون

دبل‌ها همیشه خوشمزه هستند، این را همه خوش‌خوراک‌ها به‌خوبی می‌دانند. حال تصور ژامبون مرغ و گوشتی را کنید که دست در گردن هات‌داگ برای رسیدن به شما لحظه‌شماری می‌کنند. ما تصور می‌کنیم شما هرگز از خوردن این ساندویچ محبوب در رستوران امیران نیشابور سیر نخواهید شد. 

  • پیتزا چیکن تندوری (ایتالیایی)

منظور از چیکن تندوری، در واقع پیتزایی است که شنیسل‌مرغ و قارچ با نقش‌آفرینی فلفل‌دلمه‌ای بازیگران اصلی آن هستند. حال می‌توانید کمی سس به آن بزنید یا به طعم‌ سازی سرآشپزهای ما اطمینان کنید. این دست شما است که تصمیم بگیرید چگونه از غذای خود لذت ببرید.

بیروتی فست فود تیستی لند
  • هات‌داگ تنوری ویژه

ژامبون و هات‌داگ همیشه دوستان خوبی هستند، حال تصور کنید با خیارشور، نان، کره، کاهو و هرآنچه شما را مسخ می‌کند همراه باشید تا بتوانید لحظات خود را با این ساندویچ ویژه کنید. البته اشتباه نکنید، بدون پنیر پیتزا همیشه یک جای کار می‌لنگد! ما این نکته را فراموش نخواهیم کرد! شما هم هات‌داگ خود را با پنیر پیتزا از ما بخواهید.

ما با کدام غذا رقبا را کنار زدیم؟

البته به یاد داشته باشید که آنچه خوانده‌اید غذاهای پرفروش فست فود تیستی لند هستند. بااین‌همه آنچه نمی‌دانستید این است که برخی از غذاهایی که در این رستوران میل می‌کنید، یکی از ویژگی‌های برتر ما و وجه تمایز این رستوران از سایر رقبا است؛ به همین دلیل آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • اسپیشال برگر

تابه‌حال طعم یک همبرگر لذیذ را در کنار خامه، قارچ و نان تنوری امتحان کرده‌اید؟ این اسپیشال‌ترین ساندویچی است که می‌توانید میل کنید و هیچ کجا نمونه آن را پیدا نخواهید کرد. البته این‌ همه ماجرا نیست. به سرآشپزهای رستوران امیران نیشابور اطمینان کرده و این ساندویچ را با ترکیب تخم‌مرغ و کنجد تست کنید. 

  • بوفالو وینگز

بوفالو وینگز در واقع همان بال و کتف سوخاری، اما ویژه‌ای است که با نان بروچن در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید با دل سیر یک کنتاکی جانانه میل کنید. نگران نباشید. این ترکیب با سیب‌زمینی سرخ شده می‌تواند شما را سیر کند؛ اما تا ابد طعم بی‌نظیر آن زیر دندان‌هایتان باقی خواهد ماند. 

تیستی لند را کجا پیدا کنیم؟

غذا را می‌خواهید در منزل سرو کنید؟ کاری ندارد. راه‌های بسیاری وجود دارند تا بتوانید سفارش خود را ثبت کنید. با شماره 41343 بیرون بر یا با شماره 05143247649 داخل سالن تماس بگیرید. البته راه راحت‌تر آن است که به tastyland.amirangc.com سر بزنید؛ اما هیچ کدام از این راه‌ها لذت نشستن در فضای رستوران را ندارند. ما در مجموعه بین‌المللی امیران از ساعت 6 عصر تا 11 و نیم منتظر شما هستیم.

دیدن منو فست فود تیستی لند و سفارش غذا فست فود تیستی لند


خدمات مشترک رستوران امیران نیشابور ، یک ضیافت شاهانه!

البته همه عواملی که ذکر شد، یکی از چرخ‌های این ماشین زمان است که باعث می‌شود از شامی که می‌خورید لذت ببرید. چرخ دوم ماشین، خدماتی است که دریافت می‌کنید. درست است که خدمات پرسنل اینجا همیشه در یادتان می‌مانند؛ اما خدمات ما به همین‌جا ختم نمی‌شوند. ما برای شما که به هر دلیلی تمایل دارید در منزل و اوج رفاه شام ایرانی و لذیذ خود را میل کنید نیز خدماتی ارائه می‌دهیم. کافی است سری به سایت ما بزنید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بهترین غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. نگران هزینه نباشید. پس از دریافت غذا، درب منزل این هزینه از شما دریافت خواهد شد. 

به اینترنت دسترسی ندارید؟ با یک تماس تلفنی می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و منتظر بمانید تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. البته هنوز لیست خدمات رستوران امیران نیشابور به پایان نرسیده است. آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که دوست دارید مهمانی خود را با یک شام آبرومند و مفصل برگزار کنید؟ تولد، جشن نامزدی یا هر جشن دیگر برای ما تفاوتی ندارد. سالن را متناسب با سلیقه و مراسم شما دیزاین کرده و با بهترین امکانات پذیرای میهمانان شما خواهیم بود.

فست فود نیشابور تسیتی لند

فضای باز رستوران تیستی لند 

هنوز عضو باشگاه مشتریان نشده‌اید؟

اگر تا به اینجا خوانده‌اید و هنوز عضو باشگاه نشده‌اید، عجله کنید. رستوران امیران نیشابور به مناسبت‌های مختلف یا به‌صورت دوره‌ای جشنواره‌های پر تخفیفی را برگزار می‌کند که می‌توانند شب به‌یادماندنی را برایتان رقم بزنند. کافی است عضو باشگاه مشتریان شوید تا این تخفیفات به سمع و نظرتان برسد. 

تخفیفات بسیاری در اختیارتان قرار می‌گیرند که می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند. فراموش نکنید این تخفیفات ویژه مختص اعضای باشگاه مشتریان هستند. در کنار تخفیفات، ما خدمات VIP را نیز برایتان کنار گذاشته‌ایم. نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ما ارسال کنید، تخفیف بگیرید و از خدمات ویژه بهره‌مند شوید. این یک بسته پیشنهادی ویژه برای شمایی است که الان قصد دارید به ما بپیوندید.

تخفیف‌ها منتظر شما هستند!

چگونه باید از تخفیف‌های رستوران امیران نیشابور آگاه شوید؟ نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید. کافی است یک ‌بار مهمان رستوران‌های ما باشید. حضوری باشید یا سفارش خود را به‌صورت آنلاین و تلفنی به ما بگویید تفاوت چندانی ندارد. درهرصورت با همین یک‌بار، عضوی از خانواده ما شده‌اید. ما نیز قدردان شما هستیم و برای راحتی از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی شما را در جریان قرار خواهیم داد.

بااین‌حال یک نکته را فراموش نکنید. اگر از مشتریان قدیمی رستوران امیران نیشابور هستید، کلوپ مشتریان به‌صورت اختصاصی شما را از این تخفیفات ویژه آگاه می‌کند. شما کافی است دست خود را در دستان ما بگذارید تا همیشه یک شام خوشمزه پر تخفیف نصیبتان شود.

شما مسیر را به ما نشان دهید

چگونه؟ پاسخ ساده است. کافی است هر نظر یا پیشنهادی دارید، هر انتقادی که باعث دلخوری شما شده است یا هر نکته‌ای که ذهنتان را مشغول کرده با ما به اشتراک بگذارید. به همین سادگی ما نیز تلاش می‌کنیم در این مسیر حرکت کرده و پیشرفت کنیم. ما با کمک شما به قله‌های موفقیت می‌رسیم و به پاس این همکاری، شما را نیز با خود همراه خواهیم کرد.

پاستا در تیستی لند

چیکن استراگانف رستوران تیستی لند را امتحان کنید

سخن پایانی

سلیقه‌ها متفاوت هستند و ما نیز این را می‌دانیم. شما فست‌فود دوست دارید و خانواده‌تان عاشق غذاهای سنتی هستند. حتی شاید دوستانتان عاشق آن باشند که صبح‌ها در بوفه رستوران، یک صبحانه خوش‌طعم میل کنند. همه این‌ها شدنی است، البته به‌شرط آنکه بدانید به کجا باید بروید؟ رستوران امیران نیشابور مجموعه‌ای شامل سه رستوران سنتی، فست‌فود و یک رستوران با بوفه صبحانه بوده و آماده ارائه هرگونه خدمات به ساکنان و مسافران نیشابور است. فراموش نکنید همیشه و همه‌جا نمی‌توانید لذتی بیش از خوردن یک غذای لذیذ را با خود همراه داشته باشید. امیران منتظر شما است!

سئو شده در شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران