نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

پیتزا چیکن استریپس در تیستی لند امیران | فست فود نیشابور

پیتزا چیکن استریپس در تیستی لند امیران | فست فود نیشابور

پیتزا چیکن استریپس در تیستی لند امیران | فست فود نیشابور

پیتزا چیکن استریپس

پیتزا چیکن استریپس در تیستی لند امیران را می‌توان یکی از محبوب‌ترین غذاهای این فست‌فودی نیشابور دانست. تیستی لند به خودی خود، یکی از معروف‌ترین فست‌فودهایی است که می‌توانید در شهر نیشابور پیدا کرده و برای دریافت خدمات برتر و غذایی لذیذ آن را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم به بررسی این غذا بپردازیم تا بتوانید یک انتخاب ویژه برای خود رقم بزنید. 

بهترین فست فودی در نیشابور

آیا می‌دانید پیتزا چیکن استریپس چیست؟

چیکن استریپس‌ها در واقع نوعی مرغ سوخاری هستند که طعمی بسیار لذیذ دارند. البته گاه از چیکن استریپس به نام چیکن تندر هم یاد می‌شود؛ اما همه آن‌ها که اهل خوردنی‌های لذیذ هستند به خوبی می‌دانند که این دو با هم تا چه حد تفاوت دارند. چیکن استریپس اغلب بخش‌هایی از فیله مرغ است که به صورت نوار یا استریپس برش داده شده‌ و سپس سوخاری می‌شوند. 

با این حال تفاوت استریپس و تندر در این است که الزاماً چیکن تندر باید فیله خالص مرغ باشد؛ اما اگر جایی چیکن استریپسی خوردید که تماماً از فیله مرغ نبود، مطمئن باشید هیچ نمره منفی نباید به رستوران بدهید. با همه این احوالات به یاد داشته باشید پیتزا چیکن استریپس در تیستی لند امیران تنها از فیله‌های مرغ استریپس یا نوار شده تهیه می‌شود و لذتی به همراه دارد که در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید نظیرش را پیدا کنید. به نظر شما دیگر چه نکاتی را باید در زمینه چیکن استریپس‌ها بدانید؟

یک برد با اختلاف بسیار زیاد!

تیستی لند به‌سادگی نتوانسته است رتبه اول در میان فست‌فودهای شهر نیشابور را به دست آورد. شاید عوامل بالا دلایل مهمی برای برد این فست‌فود از رقبای خود باشد؛ اما یک دلیل بزرگ باعث شده است که مشتریان با امتیاز بالایی که به تیستی لند داده‌اند، باعث شوند که این مجموعه بتواند با اختلاف بسیار زیادی این برد را از آن خود کند. این شما و این مهم‌ترین دلیل برای اینکه ترغیب شوید این فست‌فود را انتخاب کنید:

چیکن استریپس و طرز تهیه آن!

البته همان‌طور که هرگز نمی‌توانید نظیر دست‌پخت مادرتان غذا بپزید، با یاد گرفتن این دستور غذا هم نمی‌توانید با چیکن استریپس در تیستی لند امیران رقابت کنید. راز پیتزا چیکن استریپس‌های ما در عشقی است که به شما داریم. به نظر شما چگونه یک چیکن استریپس به سبک امیران می‌توان تهیه کرد؟

  • مرحله اول: راز تهیه چیکن استریپس در این مرحله است. در سه کاسه جدا، آرد سوخاری مزه‌دار شده، تخم‌مرغ هم زده مزه‌دار شده و آرد بریزید.
  • مرحله دوم: فیله‌های مرغ را که قبلاً به صورت نوار تهیه کرده‌اید ابتدا در آرد بغلتانید. پس از آن مرغ‌های آغشته به آرد را ابتدا در کاسه تخم‌مرغ و سپس در آرد سوخاری بچرخانید تا همه قسمت‌های آن با آرد سوخاری پوشانده شوند.
  • مرحله سوم: روغن را داغ کنید. تلاش خود را به کار بگیرید تا حجم روغن به اندازه‌ای باشد که مرغ در آن غوطه‌ور شود. 
  • مرحله چهارم: مرغ‌ها را به خوبی در روغن سرخ کنید و سپس روی دستمال مخصوص قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود. نوش جان!

همین حالا از ویسایت تیستی لند سفارش دهید !

امکان سفارش و ارسال انواع پیتزا ، کنتاکی ، پاستا ، برگر و هات داگ و ساندویچ های مختلف درب منزل در فست فود نیشابوری تیستی لند

بهترین پیتزا چیکن استریپس را سفارش دهید

ما می‌دانیم که حتی خواندن نام چیکن استریپس می‌تواند تا چه حد هوس‌انگیز باشد؛ به همین دلیل می‌توانید آن را سفارش دهید. البته نکته در این است که قبل از سفارش باید بدانید بهترین فست‌فودی در نیشابور کجاست؟ در این صورت است که می‌توانید خود را برای خوردن یک غذای لذیذ آماده کنید.

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده تیستی لند و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند.

اکنون نوبت شما است با بهترین فست فودی در نیشابور همراه شوید

ما شما را بخشی از خانواده خود می‌دانیم، شما نیز با ما همراه شوید و هر آنچه انتقاد و نظر دارید به دست ما برسانید. این حق شما است که از ما انتقاد کنید و این وظیفه ما است که بتوانیم آن‌ها رفع کرده و بهترین خودمان را در اختیار شما قرار دهیم. 

هر آنچه تصور می‌کنید می‌تواند به آرامش بیشتر شما و ارائه بهتر خدمات توسط ما کمک بهتری کند، به ما گوشزد کنید. ما نیز تلاش می‌کنیم تا در جهت رفاه و راحتی شما گام برداریم. ما و شما دست‌به‌دست هم می‌دهیم تا بتوانیم لحظات خوشی را برای خود فراهم کنیم.

فست فود در نیشابور

پرفروش‌ترین پیتزاهای تیستی لند

بشقابی به نام چیکن استریپس در تیستی لند امیران

آنچه که باید بدانید این است که لذت خوردن در سالن تیستی لند به عنوان برترین فست فود نیشابور یا در منزل بسته به شرایط شما تعیین می‌شود؛ به همین دلیل هم این امکان را دارید که این غذا را از منزل سفارش دهید و هم می‌توانید با حضور در مجموعه امیران پیتزا چیکن استریپس در تیستی لند امیران را میل کنید. در هر دو صورت ما آماده ارائه خدمات به شما هستیم

لبته یک نکته دیگر که در زمینه این بشقاب لذیذ باید بدانید این است که چگونه برای شما سرو می‌شود. ما به خوبی با ترکیب طعم‌های متفاوت آشنا هستیم و از این میان می‌توانیم یک غذای لذیذ را برای شما فراهم آوریم که بتوانید نهایت لذت را احساس کنید. فیله استریپس مرغ، در کنار قارچ و فلفل دلمه‌ای به همراه پنیر پیتزا می‌تواند یک بشقاب لذیذ را فراهم کند که پر از طعم‌های منحصربه‌فرد و تکمیل‌کننده یکدیگر هستند. می‌توانید به طعم سازی سرآشپزهای امیران اعتماد کنید یا اگر ذائقه خاصی دارید کمی از سس یک‌نفره کنار بشقاب برای لذت‌بخش‌تر کردن آن استفاده کنید.

میخواهید بیشتر راجب فست فود تیستی لند بدانید ؟

از تیستی‌لند به عنوان بهترین فست فود نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، نوشیدنی‌ها و… را در اختیار مشتریان قرار دهد. غذاهایی که با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم بهتری به خود می‌گیرند؛ به همین علت به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده خودتان را مهمان بهترین فست فودی در نیشابور کنید. برای اطلاعات بیشتر از فست فود تیستی لند اینجا را کلیک کنید .

وقت سفارش ‌دادن از بهترین فست فودی در نیشابور است

از کدام غذا لذت بردید و کدام منو شما را به خود بیشتر جذب کرد؟ پس معطل نکنید و برای یک شام مفصل با بهترین فست فودی در نیشابور تماس بگیرید. ما از ساعت ۱۸ الی ۲۳.۳۰ منتظر و آماده هستیم تا بتوانیم اوامر شما را اجرا کنیم. اگر تمایل دارید در منزل یا هر کجای دیگر شام میل کنید، با شماره ۴۱۳۴۳ تماس بگیرید یا به سایت تیستی لند سری بزنید و غذای موردنظر خود را سفارش دهید.

بااین‌حال ما مشتاق دیدار شما هستیم پس با شماره ۰۵۱۴۳۲۴۷۶۴۹ تماس بگیرید یا به مجموعه ما بیایید تا بتوانیم با آغوش باز از شما پذیرایی کنیم. ما با محیطی کاملاً جذاب و زیبا شما را برای یک شام دلچسب و لذیذ دعوت می‌کنیم.

سخن نهایی

پیتزا چیکن استریپس در تیستی لند امیران را می‌توانید در منزل سفارش دهید یا با حضور در این مجموعه از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. چیکن استریپس نوارهای خوش‌طعمی است که از ترکیب فیله‌های مرغ و آرد سوخاری طعم‌دار شده حاصل شده است. ما امتحان این غذا را حتی برای یک بار به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران