نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

خوشمزگی به سبک فست فود نیشابور رستوران امیران

خوشمزگی به سبک فست فود نیشابور رستوران امیران

خوشمزگی به سبک فست فود نیشابور رستوران امیران

فست فود در نیشابور

وقتی که صحبت از هتل امیران به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن می‌‌رسد، فست‌فود تیستی‌لند است. از تیستی‌لند به عنوان بهترین فست فود نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، نوشیدنی‌ها و… را در اختیار مشتریان قرار دهد. غذاهایی که با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم بهتری به خود می‌گیرند؛ به همین علت به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده خودتان را مهمان بهترین فست فودی در نیشابور کنید. همراه ما باشید. 

پرسنل فست فود تیستی لند

متجمع بزرگ هتل امیران رستوران های مختلفی هم داره ! یه سر به مقاله ی رستوران های امیران نیشابور بزن تا بیشتر آشنا شی !!!

آشنایی با فست فود نیشابور تیستی‌لند هتل امیران

با منو غذای تیستی‌لند آشنا شوید

وقتی صحبت از بهترین فست‌فودی می‌شود، باید نگاهی به منو آن داشته باشیم. تنوع غذاها در تیستی‌لند آن‌قدر زیاد است که در ابتدا باید زمان زیادی را صرف انتخاب گزینه دلخواه خود کنید. به‌طورکلی منو فست‌فود تیستی‌لند به یازده بخش مختلف تقسیم می‌شود که برخی از آن‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  • ساندویچ

یکی از نقاط قوت فست فود نیشابور تیستی‌لند به ساندویچ‌های آن برمی‌گردد. انواع ساندویچ‌ها در این فست‌فود سرو می‌شوند که هرکدام از آن‌ها طعم منحصربه‌فردی دارند. به گوشت علاقه زیادی دارید یا مرغ؟ فرقی ندارد؛ چون تیستی‌لند باتوجه‌به هر نوع ذائقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. اگر روزی گذرتان به این مکان افتاد، فراموش نکنید ساندویچ پنینی گوشت یا مرغ آن را تست کنید. عشقی که به آماده‌سازی این ساندویچ‌ها اختصاص داده شده است، می‌تواند روز خاطره‌انگیزی برای شما بسازد. 

سفارش بده ، در خونه تحویل بگیر!!! برای سفارش انواع ساندویچ های فست فود تیستی لند اینجا رو کلیک کن .

  • سالاد

سالادها بخش جدایی‌ناپذیر سفارش‌ها هستند. برای سفارش غذای نیشابور حتماً نگاهی به سالادها داشته باشید؛ زیرا مشابه چاشنی‌های به‌کاررفته در آن‌ها را نمی‌توانید جایی پیدا کنید. سالاد سزار، سزار سوخاری همراه با سس‌های انتخابی باعث می‌شوند از غذای خود لذت بیشتری ببرید. 

منو فست فود تیستی لند

سفارش انواع ساندویچ، سالاد و برگر از تیستی‌لند

  • برگر و هات‌داگ

قطعاً نمی‌توان از بخش برگر و هات‌داگ به راحتی گذر کرد. در فست فود نیشابور تیستی‌لند می‌توانید تنوع زیادی از برگرها و هات‌داگ‌ها را مشاهده کنید که همین موضوع شما را بین چند راهی قرار می‌دهد. با این حال هر کدام را انتخاب کنید، از خوردن آن لذت خواهید برد. کلاسیک برگر، گودا برگر، بیکن برگر، کمبوبرگر، ماشروم برگر و هالوپینو برگر تنها بخشی از انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید داشته باشید. 

  • پیتزا

محال است به تیستی‌لند بیایید و مدهوش پیتزاهای آن نشوید. پیتزای این مجموعه به دو بخش آمریکایی و ایتالیایی تقسیم می‌شوند. بعد از انتخاب پیتزا ایتالیایی کافی است چشم‌های خود را ببندید و خودتان را روبه‌روی یکی از فست‌فودی‌های خیابان‌های ایتالیا ببینید. با انتخاب پیتزا آمریکایی نیز می‌توانید خودتان را روبه‌روی هالیوود تصور کنید. انتخاب با خود شما است. در هر صورت انواع پیتزاها شما را به یک کشور دیگر می‌کشانند.

پیتزا چیکن تنوری فست فود تیستی لند

پیتزا چیکن تندوری

  • نوشیدنی

قطعاً در کنار انواع ساندویچ‌ها و پیتزاها باید نسبت به سفارش نوشیدنی نیز اقدام کنید. موهیتو، لیموناد، نوشابه، دوغ، ماءالشعیر و آب‌معدنی از نوشیدنی‌هایی به حساب می‌آیند که سلیقه تمامی افراد را پوشش می‌دهند. انتخاب شما در فست فود نیشابور کدام است؟ 

فست فود نشابور

پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی منو تیستی‌لند

سفارش انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی از فست فود تیستی لند

پرفروش‌ترین غذاهایی که در فست فود نیشابور تیستی‌لند می‌توانید امتحان کنید

حالا که با انواع غذاها در تیستی‌لند آشنا شدید، شاید به دنبال پرفروش‌ترین‌ها باشید. قطعاً سلیقه افرادی که به تیستی‌لند می‌آیند، با یکدیگر فرق دارد؛ اما برخی غذاها وجود دارند که توانسته‌اند نظرات بسیاری را به خود جلب کنند. پرفروش‌ترین غذاها شامل فیله استریپس، چیکن چیزا، چیکن استراگانف، دبل ژامبون، پیتزا چیکن تندروی ایتالیایی و هات‌داگ تنوری ویژه هستند. این اسامی را به خاطر بسپارید و بعد از اینکه به تیستی‌لند آمدید، حتماً آن‌ها را سفارش دهید. 

فیله استریپس در فست فود تیستی‌لند

سفارش فیله استریپس در تیستی‌لند

این غذاها را در جای دیگری امتحان نکنید

ممکن است به صدها فست‌فود در نیشابور پا بگذارید و منو مشابهی را ببینید؛ اما سؤالی که مطرح می‌شود این است آیا تمامی آن‌ها می‌توانند به اندازه تیستی‌لند در طبخ غذاها موفق عمل کنند؟ قطعاً خیر. غذایی که با چاشنی عشق درست می‌شود، قطعاً طعم منحصربه‌فردی به خود اختصاص می‌دهد. برخی از غذاها در فست فود نیشابور تیستی‌لند سرو می‌شوند که مطمئن باشید نمی‌توانید نمونه آن‌ها را در جایی دیگر بچشید. این غذاها شامل اسپشیال برگر، بوفالو وینگر و چیکن چیزا هستند. برای پخت این غذاها یک دستورالعمل جادویی و سحرآمیز به کار رفته است که جز سرآشپز کسی از آن مطلع نیست. حاضرید آن‌ها را امتحان کنید؟

سفارش بده ، در خونه تحویل بگیر!!! همین حالا غذاهای تیستی لند را امتحان کن.

دستورالعمل و نکات آشپزی اسپشیال برگر

همان‌طور که اشاره کردیم بهترین غذای فست فود تیستی‌لند اسپشیال برگر است که نمی‌توانید نمونه آن را در جایی دیگر امتحان کنید. مسئولیت پخت این برگر را سرآشپز مصطفی حسینی بر عهده دارد. علاوه بر آن سرآشپز حسینی در پخت انواع پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی و ساندویچ‌های گرم و سرد نیز مهارت دارد. حالا سرآشپز سعی کرده پرده از نحوه پخت اسپشیال برگر بردارد و شما را با آن آشنا کند که به صورت زیر است: 

در ابتدا خمیری که از قبل آماده شده را روی تخته بهداشتی پهن می‌کنیم. سپس مواد لازم را به خمیر اضافه می‌کنیم که شامل خامه، قارچ، پنیر گودا، همبرگر 200 گرمی و… است. بعد از اینکه مواد کامل روی خمیر قرار گرفت، آن را به شکل دلخواه درمی‌آوریم. برای دیزاین خمیر جمع‌شده نیز می‌توانیم از موادی همچون کنجد سفید بهره ببریم. حالا خمیر را به مدت ده دقیقه در فر می‌گذاریم تا کاملاً آماده شود. در مرحله بعد اسپشیال برگر را از فر بیرون می‌آوریم و آن را سر میز شما می‌آوریم. از غذایتان لذت ببرید، نوش‌جان!

فست‌فود تیستی‌لند با هر جایی فرق دارد

شاید تا اینجای کار متوجه شده باشید که فست فود نیشابور تیستی‌لند در مقایسه با سایر فست‌فودها چقدر متفاوت است. برخی ویژگی‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند و نام این رستوران را در ذهن افراد حک کرده‌اند. این ویژگی‌ها چه چیزی هستند؟ کافی است به لیست زیر توجه کنید: 

  1. از بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات برای پخت غذا استفاده می‌شود. 
  2. مواد غذایی کاملاً سالم و تازه هستند و همین موضوع روی طعم غذا تأثیر می‌گذارد. 
  3. تیستی‌لند یک فضای دوستانه و آرام دارد و می‌توانید با خیال راحت نسبت به خوردن غذاها اقدام کنید. 
  4. اصول بهداشتی کاملاً رعایت می‌شوند و نیازی نیست درباره این موضوع نگرانی داشته باشید. 
  5. همچنین حق با مشتریان است و کارکنان کاملاً مؤدبانه پاسخگوی آن‌ها خواهند بود. 

کمی درباره محیط داخلی فست‌فود بخوانید

قطعاً یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که هنگام انتخاب فست‌فود و رستوران در نیشابور باید در نظر گرفته شود، محیط داخلی است. محیط تیستی‌لند به‌گونه‌ای است که می‌تواند در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب کند. به‌طورکلی فضای این فست فود نیشابور به دو بخش خارجی و داخلی تقسیم می‌شود. در ادامه این محیط‌ها را برای شما شرح خواهیم داد. 

فست فود نیشابور

بررسی کامل محیط فست فود نیشابور تیستی‌لند

فضای خارجی فست فود نیشابور

دور تا دور فضای خارجی رستوران را میزها و صندلی‌های بسیار شیکی احاطه کرده‌اند که می‌توانند راحتی را برای مشتریان به ارمغان بیاورند. همچنین چراغ‌های بسیار زیبایی از سقف آویزان شده‌اند. این چراغ‌ها در کنار بهبود دکوراسیون در شب نیز بسیار کارآمد هستند و می‌توانند باعث سرو راحت‌تر غذاها شوند. همچنین در اطراف فضای خارجی فست‌فود انواع گلدان‌ها چیده شده‌اند تا بتوان طراوت و تازگی را احساس کرد. 

فست فود نیشابور تسیتی لند

فضای خارجی فست‌فود تیستی‌لند

فضای داخلی فست فود نیشابور

زمانی که به فضای داخلی تیستی‌لند پا بگذارید، همه چیز آماده است تا توجه شما را به خود جلب کنند. صندلی‌های قرمز و میزهای مشکی رنگ باعث شده‌اند دکوراسیون داخلی بسیار شیک دیده شود. اگر به دیوارها نگاهی بیندازید، می‌توانید گلدان‌های کوچک و بزرگی را ببینید که رنگ و روح ویژه‌ای رو به محیط بخشیده‌اند. به دلیل سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب فرقی ندارد کدام فصل را برای تست غذا انتخاب می‌کنید. با نوشیدنی‌های خوشمزه خنکی را به شما هدیه می‌دهیم و با پیتزاهای داغ قلبتان را گرم می‌کنیم. 

فست فود در نیشابور

فضای داخلی فست‌فود تیستی‌لند

برای راحتی شما عزیزان خدماتی را ارائه می‌دهیم

راحتی مشتریان عزیز یکی از مهم‌ترین وظایفی است فست فود نیشابور تیستی‌لند به آن پایبند است؛ به همین علت یک سری خدمات ویژه را ارائه می‌دهد که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. در لیست زیر می‌توانید این خدمات را ببینید: 

  1. پیش از ثبت سفارش خدمات ارزنده‌ای به مشتریان عرضه می‌شود. 
  2. می‌توانید از طریق وب‌سایت مجموعه نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. 
  3. اگر نمی‌خواهید از خانه بیرون بروید یا سرتان شلوغ است، کافی بوده از خدمات ارسال درب منزل بهره ببرید. 
  4. می‌توانید برای مناسبت‌های خاص از جمله تولد، سالگرد و… فست‌فود را رزرو کنید. طراحی و دکوراسیون نیز بر اساس سلیقه شما عزیزان انجام خواهد شد. 
  5. در باشگاه مشتریان تیستی‌لند می‌توانید از تخفیف‌ها مطلع شوید، در جریان جشنواره‌ها قرار بگیرید، نظرات و پیشنهادات خود را ارسال کنید و در نهایت از خدمات VIP بهره‌مند شوید. 

مشتریان متعهد و قدیمی ما درباره تخفیف‌ها بخوانند

پایه و اساس فست فود نیشابور به خاطر مشتریان متعهد و قدیمی بوده که استوار شده است. تیستی‌لند سپاسگزار این عزیزان است؛ برای همین خدمات ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر دارد. در طول سال انواع تخفیفات در نظر گرفته می‌شوند. فرقی ندارد به چه صورت مشتری این مجموعه بوده‌اید. با سفارش حضوری، تلفنی و آنلاین می‌توانید از این تخفیفات بهره ببرید. مشتریان جدید با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی تیستی‌لند می‌توانند لیستی از این تخفیفات را مشاهده کنند؛ اما برای مشتریان قدیمی و متعهد یک کلوپی طراحی شده است که می‌توانند تخفیف‌ها را از آنجا بخوانند. شما هم می‌توانید جزئی از خانواده بزرگ تیستی‌لند شوید. 

فست فود در نیشابور پیتزا

اعمال تخفیف روی غذاها

اشاره به نظرات و پیشنهادات مشتریان در فست فود نیشابور تیستی لند

از هر چیزی که بگذریم، نمی‌توانیم حرفی از نظرات و پیشنهادات مشتریان عزیز به میان نیاوریم. در هر شرایطی حق با مشتری است و فست فود نیشابور تیستی‌لند به تمامی نظرات و انتقادات مشتریان گوش می‌دهد و به آن‌ها پاسخ دقیق می‌دهد. در واقع اصلی‌ترین وظیفه‌ای که کارشناسان و تیم مدیریت این مجموعه دارند، نقدپذیری است. این مجموعه همواره در تلاش است تا کیفیت را بهبود ببخشد و قطعاً چیزی به اندازه نظرات شما مشتریان عزیز نمی‌تواند کمک‌کننده باشد. 

فست فودی نیشابور

سرو بهترین غذاها در تیستی‌لند

اطلاعات تماس و ارتباط با ما

حالا که با تمامی خدمات فست فود نیشابور تیستی‌لند آشنا شدید، شاید به دنبال ثبت سفارش و ارتباط باشید. برای راحتی شما عزیزان خدمات بیرون‌بر را نیز ارائه داده‌ایم. کافی است بر اساس شرایط خود گزینه برتر را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. اطلاعات تماس فست‌فود تیستی‌لند در زیر آورده شده‌اند: 

  • داخل سالن: 05143247649
  • بیرون بر: 41343
  • وب‌سایت: tastyland.amirangc.com
  • ساعت کاری: 18 الی 23.30

سخن آخر

هتل امیران یکی از بهترین هتل‌ها به شمار می‌رود. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این هتل شده، فست‌فود و رستوران امیران نیشابور است. تیستی‌لند بهترین فست فود نیشابور به شمار می‌رود که می‌توانید انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها و برگرها را در آنجا تست کنید. تمامی غذاها آن‌قدری خوشمزه هستند تا شما را مشتری ثابت این مجموعه نگه دارند. فقط کافی است از طریق تلفن و وب‌سایت با ما در ارتباط باشید و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. معنای واقعی خوشمزه بودن را با تیستی‌لند امیران تجربه کنید. 

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران