نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند یکی از غذاهایی است که با یک‌بار امتحان کردن از مشتریان دائمی آن خواهید شد. محبوبیت این پیتزا دلایل زیادی دارد که یکی از آن‌ها مربوط به دستور پخت ویژه مجموعه تیستی لند برای این پیتزای معروف ایتالیایی است؛ اما عوامل دیگری نیز در طعم بی‌نظیر این غذا و خاطره به‌یادماندنی آن شریک هستند. برای شناخت این عوامل و آشنایی بیشتر با آن‌ها با ما در این مقاله همراه شوید.

فست فود در نیشابور

سالن سرپوشیده فست ‌فود تیستی لند | پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

صرف غذا در محیطی زیبا و مدرن

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند یکی از بهترین پیتزاهایی است که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید؛ اما قرار گرفتن در یک محیط آرام‌بخش با دکوراسیونی زیبا و متناسب با سلیقه شما باعث می‌شود لذت خوردن این غذای لذیذ دوچندان شود.

در این فست‌فود با احترام به سلیقه‌ متفاوت مشتریان شاهد دو فضای مدرن و زیبای سرباز و سرپوشیده هستیم. محیط این فست‌فود به‌گونه‌ای طراحی شده که برای تمامی سنین از کودک تا بزرگسال در قالب گروه‌های خانوادگی، دوستانه، کاری و… مناسب باشد. وسعت و نوع چیدمان در سالن و فضای سر باز تیستی لند به‌گونه‌ای هستند که فضایی کاملاً خصوصی را برای برگزاری قرارهای خصوصی و عاشقانه شما فراهم می‌کنند.

دیدن منو فست فود تیستی لند و سفارش غذا از تیستی لند سفارش پیتزا سبزیجات

دستور پخت پیتزای سبزیجات مجموعه امیران

برای درست کردن پیتزای سبزیجات دستور پخت‌های مختلفی وجود دارند که مواد اولیه مورد استفاده در هر کدام با دیگری متفاوت است، اما دستور پخت پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند که توسط سرآشپزهای حرفه‌ای این مجموعه استفاده می‌شود باعث شده این غذا در میان علاقه‌مندان به غذاهای فست‌فودی بی‌نهایت محبوب و پرطرف‌دار شود. 

سرآشپز مصطفی حسینی برای پخت این نوع پیتزا از سبزیجات لذیذی بهره می‌برد که به‌صورت لایه‌لایه روی‌ هم قرار گرفته‌اند و یک طعم بی‌نظیری برای این پیتزای ایتالیایی ایجاد می‌کنند. از جمله مواد اولیه به‌کاررفته در این پیتزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بادمجان
  • قارچ
  • زیتون سبز اسلایس شده
  • ذرت
  • پیاز
  • فلفل دلمه
  • پنیر پیتزا
  • بیکن (به‌دلخواه مشتری)
  • ماشروم (به‌دلخواه مشتری)
  • هالوپینو (به‌دلخواه مشتری)
  • دبل چیز گودا (به‌دلخواه مشتری)
پرسنل فست فود تیستی لند

کادر مجرب تیستی لند | پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

یک برد با اختلاف بسیار زیاد!

تیستی لند به‌سادگی نتوانسته است رتبه اول در میان فست‌فودهای شهر نیشابور را به دست آورد. شاید عوامل بالا دلایل مهمی برای برد این فست‌فود از رقبای خود باشد؛ اما یک دلیل بزرگ باعث شده است که مشتریان با امتیاز بالایی که به تیستی لند داده‌اند، باعث شوند که این مجموعه بتواند با اختلاف بسیار زیادی این برد را از آن خود کند. این شما و این مهم‌ترین دلیل برای اینکه ترغیب شوید این فست‌فود را انتخاب کنید
دیدن منو فست فود تیستی لند و سفارش غذا از تیستی لند سفارش پیتزا سبزیجات

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند برای چه کسانی مناسب است؟ 

 شاید تصور کنید پیتزای سبزیجات تنها برای گروه خاصی مانند افراد گیاه‌خوار مناسب بوده و فقط این دسته مشتریان به این نوع فست‌فود ایتالیایی علاقه نشان می‌دهند؛ اما لازم است بدانید سبزیجات به‌کاررفته در پخت این غذا سرشار از ویتامین‌هایی مانند گروه A ، C ، K ، B6، E ، B12 و… همچنین مواد معدنی مختلفی مانند کلسیم، پتاسیم، منگنز، پروتئین گیاهی، سلنیوم، فسفر، فیبر و… هستند.

باتوجه‌به وجود ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در این نوع پیتزا می‌توان گفت استفاده از این غذا علاوه بر افرادی که پیرو رژیم‌های گیاه‌خواری هستند، برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا کسانی که از خوردن انواع گوشت منع شده‌، اما عاشق پیتزا هستند مناسب است.

میخواهید بیشتر راجب فست فود تیستی لند بدانید ؟

از تیستی‌لند به عنوان بهترین فست فود نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، نوشیدنی‌ها و… را در اختیار مشتریان قرار دهد. غذاهایی که با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم بهتری به خود می‌گیرند؛ به همین علت به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده خودتان را مهمان بهترین فست فودی در نیشابور کنید. برای اطلاعات بیشتر از فست فود تیستی لند اینجا را کلیک کنید .

فست‌فود امیران کدام یک از غذاهای خود را به مشتریان توصیه می‌کند؟

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند یکی از توصیه‌های این مجموعه به مشتریان است. علت این توصیه تماماً به خواص مواد اولیه‌ای که در این نوع پیتزا استفاده شده برمی‌گردد. همان‌طور که در بالا اشاره شد سبزیجات حاوی فیبر، انواع ویتامین و مواد معدنی زیادی هستند و استفاده از آن‌ها باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان می‌شود. 

ترکیب این مواد در کنار خمیر گندم که سرشار از فیبر بوده و همچنین انواع پنیر که حاوی ویتامین D، فسفر، پروتئین و کلسیم است بر سلامت پوست، دندان، استحکام استخوان، رشد سلول‌های بدن و… تأثیر مثبت می‌گذارند؛ در نتیجه این غذا بمبی از مواد مغذی بوده و سریع‌تر از سایر غذاها باعث سیری خواهد شد.

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

انواع غذاهای فست‌فود امیران | پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

تیستی لند امیران چه زمانی را برای صرف پیتزای سبزیجات توصیه می‌کند؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت معمولاً افراد هنگام برگزاری یک جشن دوستانه یا خانوادگی از غذاهای گوشتی برای پذیرایی از مهمانان بهره می‌برند؛ زیرا تصور می‌کنند این غذاها طعم بهتری دارند، اما غذای لذیذی مانند پیتزای سبزیجات این مجموعه باتوجه‌به دستور پخت بی‌نظیری که دارد برای تغییر این عقیده و ایجاد تنوع در غذای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی شما گزینه مناسبی خواهد بود.

خدمات تیستی لند برای مشتریان

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده تیستی لند و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند.

تیستی لند، به‌عنوان برترین فست فود نیشابور، در راستای ارائه آسایش و راحتی بیشتر به مشتریان خود خدمات مختلفی برای آن‌ها در نظر گرفته است؛ زیرا آن‌ها عضوی از خانواده بزرگ تیستی لند هستند. خدمات فست‌فود امیران برای مشتریان شامل موارد زیر هستند:

  • ارائه خدمات پیش سفارش
  • ایجاد بستری برای سفارش آنلاین
  • ارسال سفارشات درب منزل
  • امکان رزرو
  • دریافت سفارش ویژه برای انواع جشن‌های خانوادگی، دوستانه، کاری و… به همراه دیزاین محیط سالن یا فضای آزاد 
  • ایجاد باشگاه مشتریان با هدف اطلاعات رسانی شما عزیزان از جشنواره‌های مجموعه فست‌فود امیران، استفاده از تخفیفات ویژه، امکان ارسال نظرات و پیشنهادات و بهره‌مندی از خدمات VIP
پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

تنوع بالای غذاهای تیستی لند | پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

سفارش غذا پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند

برای سفارش پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند سه روش مختلف وجود دارد. این مجموعه برای رفاه حال خانواده بزرگ خود تلاش کرده است تمامی راه‌های موجود برای ثبت سفارش و ارتباط با مشتریان را ایجاد کند. روش‌های ثبت سفارش غذا در این مجموعه به‌صورت زیر هستند:

  • مراجعه حضوری به شعبه تیستی لند
  • رزرو میز و غذا یا سفارش غذای بیرون بر از طریق شماره‌تلفن
  • ثبت سفارش از طریق وب‌سایت مجموعه: برای استفاده از این روش باید به سایت فست‌فود تیستی لند وارد شده و یک حساب کاربری با کلیک روی گزینه ثبت‌نام ایجاد کنید. پس از این کار یک پرتال شخصی برای شما ایجاد می‌شود. در این صفحه گزینه بازگشت به منو وجود دارد که امکان انتخاب غذا و مخلفات مربوطه را فراهم می‌کند. با انتخاب موارد دلخواه به صفحه پرداخت هزینه سفارش‌ها هدایت می‌شوید.
دیدن منو فست فود تیستی لند و سفارش غذا از تیستی لند سفارش پیتزا سبزیجات

اطلاعات تماس

برای برقراری ارتباط با این مجموعه چندین روش مختلف در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانید به‌دلخواه خود یکی را انتخاب کنید. از طریق این روش‌ها می‌توانید در ساعات کاری با تیستی لند ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت کنید. این روش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • آدرس سایت: tastyland.amirangc.com
  • تلفن تماس داخل سالن: 05143247649
  • تلفن تماس مربوط به سفارش‌های بیرون بر: 41343
  • ساعت کاری این مجموعه: از 18 عصر تا 23:30 شب

سخن آخر

زمانی که می‌خواهید برای یک دورهمی خانوادگی یا دوستانه به‌صرف غذا در بیرون از منزل بپردازید فست‌فود تیستی لند نیشابور یکی از گزینه‌های پررنگ شما خواهد بود. این مجموعه با ارائه انواع فست‌فودهای سالم مانند پیتزا سبزیجات در کنار محیطی مدرن، آرامش‌بخش و زیبا دورهمی شما را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.

پیتزا سبزیجات در فست فود تیستی لند یکی از غذاهای معروف و محبوب بوده که حتی نظر مشتریان علاقه‌مند به غذاهای گوشتی را نیز به سمت خود جذب کرده است. شما می‌توانید از طریق اطلاعات تماس ذکر شده در مقاله از کلیه غذاهای این مجموعه در محیط باز یا سرپوشیده و همچنین خدمات تیستی لند لذت ببرید.

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران