نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران با همۀ ترکیب‌ها و سینی‌هایی که تا به حال دیده بودید متفاوت است و نمی‌توانید نمونۀ آن را در هیچ رستوران دیگری پیدا کنید. به همین دلیل اگر ساکن نیشابور هستید یا اکنون برای مسافرت به این شهر می‌روید، حتماً برای یک‌بار هم که شده این غذا را میل کنید.

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.
چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو سلطانی، یک ترکیب تازه با مهره‌های قدیمی!

همۀ شما تا به حال یک پرس گوشت گوسفندی را که حسابی پخته باشد میل کرده‌اید. حتماً با کباب کوبیده هم به‌خوبی آشنا هستید، اما سؤال اینجا است که آیا هرگز این دو غذا را یک‌جا و در یک سینی هیجان‌انگیز با هم دیده بودید؟ این ترکیب تازه در واقع برگ برندۀ رستوران فیروزه نیشابور است که هیچ کجا نمونۀ آن را پیدا نمی‌کنید. گام اولی که باید برداریم این است که بدانید چگونه این دو غذا طبخ می‌شوند؟

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

میخواهید بیشتر راجب باغ رستوران نیشابور بدانید ؟

از رستوران فیروزه به عنوان بهترین رستوران در نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع غذاهای ایرانی، چلو کباب، چلو گوشت ، صبحانه و… را در اختیار مشتریان قرار دهد. غذاهایی که با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم بهتری به خود می‌گیرند؛ به همین علت به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده خودتان را مهمان بهترین رستوران در نیشابور کنید. برای اطلاعات بیشتر از باغ رستوران نیشابور اینجا را کلیک کنید .

طرز تهیه راسته گوسفندی

طبخ راستۀ گوسفندی کار هر سرآشپزی نیست، اما اگر بتوانید آن را مانند سرآشپزهای رستوران فیروزۀ امیران طبخ کنید، حتماً شما یک نابغه هستید. برای این کار ابتدا راسته را کمی تفت دهید تا شکل اصلی خود را حفظ کند. سپس آن را از روغن بیرون آورید و به جای آن خلال پیاز و سیر، همراه با کمی ادویه و رب گوجه بریزید و بعد راسته را در همان روغن با مواد کمی سرخ کنید. کمی آب بریزید، درب را ببندید و منتظر بمانید تا راسته پخته شود.چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران

رسپی (دستور پخت) کباب کوبیده

کباب کوبیده و رسپی آن به تعداد سرآشپزهای دنیا موجود است و همین باعث می‌شود تا هرگز نتوانید یک کباب کوبیده در سینی چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران را پیدا کنید. برای این کار باید ترکیبی از گوشت گوساله، گوسفند و دنبه را ترکیب کنید. در قسمتی دیگر پیازی را که رنده کرده و آبش را گرفته‎اید برای ربع ساعت در یخچال قرار دهید و سپس آن را به ترکیب گوشت اضافه کنید. این ترکیب را به حدی ورز دهید که یک تکه گوشت منسجم شود. این مواد را چند ساعت در یخچال قرار دهید و سپس به سیخ بکشید.

IMG 3476 scaled 5

باغ رستوران با یک فضای دلپذیر

زمانی برای خوردن چلو سلطانی!

چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران در واقع مجموعه‌ای از راستۀ گوسفندی و کباب کوبیده است که با برنج و دورچین برای سرو آماده می‌شود. شاید بتوان ادعا کرد که این سینی برای دو نفر می‌تواند یک وعده غذای لذیذ، متنوع و البته اقتصادی باشد. به همین دلیل هر وقت هوس غذای رستوران کردید و نخواستید هزینۀ بسیاری روی دستتان بماند، این سینی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش چلو سلطانی

چه کسانی این غذا را باید میل کنند؟

مادۀ اولیۀ موجود در چلو سلطانی در واقع گوشت است و به همین دلیل با خوردن آن حجم زیادی پروتئین به بدنتان می‌رسانید. به همین دلیل ورزشکاران، کودکان در حال رشد و البته افراد سالمند برای جلوگیری از پوکی استخوان اصلی‌ترین افراد در صف اول خوردن این غذا هستند. این غذا سرشار از ویتامین است و می‌تواند به ارتقای سیستم ایمنی و مقابله با بیماری‌ها کمک بسیار زیادی کند.چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران

چرا چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران؟

هزاران دلیل وجود دارد که بتواند شما را قانع کند برای خوردن این غذا تنها باید به رستوران فیروزه امیران بروید. ما در اینجا تنها چند دلیل را ذکر می‌کنیم. بااین‌حال، اگر با چشم خودتان ببینید قطعاً مطمئن خواهید بود که این یک انتخاب مناسب است!

محیط رستوران فیروزه

رستوران فیروزه که یکی از سه رستوران در مجموعه رستوران‌های امیران است از یک سالن مجلل با دکوراسیون لوکس و یک باغ رستوران تشکیل شده است. سالن آن به حدی زیبا است که می‌توانید مراسم مهم خود را در آن برگزار کنید. از طرفی، باغ رستوران با یک حوض پلکانی آبی زیبا و یک فواره در وسط آن توانسته حال و هوای مشتریان را به‌خوبی تغییر دهد و برای همه در هر شبی، ساعاتی خوش به یادگار بگذارد. 

کیفیت برتر غذا

البته چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران سینی مخصوص خود این رستوران است و نمونۀ آن در هیچ رستوران دیگری نیست. بااین‌حال، علاوه بر این خلاقیت، شما می‌توانید مطمئن باشید که غذا با رسپی اصلی تهیه شده و طعم و مزۀ آن درست مانند همان غذایی است که انتظار دارید. یک نکته را فراموش نکنید و آن نکته این است که مواد اولیۀ باکیفیت، راز موفقیت این مجموعه است که در حد رستوران‌های بین‌المللی به شما خدمات می‌دهد. 

min e1703957718565 1

سالن و محیط باز مجلل و لوکس

خدمات درجه یک

برای مدیریت این مجموعه کافی است شما یک‌بار طعم یکی از غذاها را چشیده باشید تا بتوانید مجوز ورود به باشگاه مشتریان را به دست آورید. با عضویت در این مجموعه، هر زمان مجموعه تخفیفی را در نظر بگیرد به شما اطلاع‌رسانی می‌شود تا بتوانید زودتر برنامه‌ریزی کرده و برای حضور آماده شوید. می‌توانید خدمات جدید را در شبکه‌های اجتماعی دیگر پیگیری کنید.

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.
دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش چلو سلطانی

سفارش غذای چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه و راه‌های آن

اگر به هر ترتیبی این امکان برایتان میسر نبود که برای سرو چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران حاضر شوید کافی است تلفن را برداشته یا از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید. در کمترین زمان، غذا به دست شما خواهد رسید و درب منزل تحویل خواهید گرفت. راه‌های برقراری تماس عبارت هستند از:

داخل سالن : 05143247649

بیرون بر : 41343

وب‌سایت : firooze.amirangc.com

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده فیروزه لند و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند.چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران
دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش چلو سلطانی

سخن پایانی

شما هم بعضی مواقع دلتان یک غذای جدید و یک ترکیب تازه می‌خواهد؟ یا دلتان می‌خواهد کمی اقتصادی، اما پرملات غذا بخورید؟ هیچ جای نگرانی نیست. برای شما که در نیشابور ساکن هستید یا به این شهر سفر کرده‌اید ما یک خبر خوش داریم.

چلو سلطانی در باغ رستوران فیروزه امیران ترکیبی از دو غذای آشنا است که در کنار هم یک سینی جدید را تشکیل داده‌اند. بااین‌حال که هر دو را قبلاً امتحان کرده‌اید؛ اما نمی‌توانید هیچ‌کدام را با طعمی که سرآشپزهای فیروزه در اختیارتان قرار می‌دهند امتحان کنید. یک‌بار امتحان همیشه می‌ارزد!

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران