نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران : یکی از غذاهای محبوب ایرانی که در انواع مهمانی‌ها و مجالس سرو می‌شود، چلو گوشت است. این غذا در رستوران‌های مختلفی سرو می‌شود؛ اما اگر به دنبال این هستید مزه چلو گوشت همیشه زیر زبانتان بماند، جایی بهتر از رستوران فیروزه نیشابور را نمی‌توانید پیدا کنید. چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران توسط بهترین و حرفه‌ای‌ترین سرآشپزها سرو می‌شود؛ به همین علت زمانی که آن را تست کنید، به معنای واقعی معجزه پی خواهید برد. البته اگر می‌خواهید برای یک بار خودتان لذت آشپزی را تجربه کنید، مشکلی وجود ندارد؛ زیرا در ادامه شما را با دستور پخت چلو گوشت آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید. 

رستوران فیروزه امیران

بررسی غذای محبوب ایرانی چلو گوشت

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

میخواهید بیشتر راجب باغ رستوران نیشابور بدانید ؟

از رستوران فیروزه به عنوان بهترین رستوران در نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع غذاهای ایرانی، چلو کباب، چلو گوشت ، صبحانه و… را در اختیار مشتریان قرار دهد. غذاهایی که با چاشنی عشق پخته می‌شوند، طعم بهتری به خود می‌گیرند؛ به همین علت به شما پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده خودتان را مهمان بهترین رستوران در نیشابور کنید. برای اطلاعات بیشتر از باغ رستوران نیشابور اینجا را کلیک کنید .

آشنایی کلی با مواد اولیه چلو گوشت و خواص آن! 

همان‌طور که اشاره کردیم چلو گوشت یکی از غذاهای ایرانی به حساب می‌آید که طرف‌داران زیادی دارد. این غذا علاوه بر طعم بی‌نظیر، از خواص باورنکردنی برخوردار است و می‌تواند انرژی بسیاری را به شما ببخشد. به دلیل ترکیباتی که برای پخت این غذای ایرانی نیاز است، می‌توانید شاهد مقوی‌ترین مواد مغذی باشید. استخوان‌ها، اندام‌ها، سیستم ایمنی و… با کمک چلو گوشت می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. 

اگر گوشت‌خوار هستید، این غذا می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. حالا اگر به دنبال پخت این غذای مقوی هستید، کافی است مواد اولیه آن‌ را تهیه کنید. مواد اولیه چلو گوشت شامل گوشت ران، رب گوجه فرنگی، کره، هویج، فلفل دلمه‌ای، زعفران دم‌کرده، سیر، چوب دارچین، پیام، نمک و فلفل سیاه می‌شوند. این مواد مناسب پخت جلو گوشت درباری هستند. اگر چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران را نیز امتحان کنید، احساس خواهید کرد پا به مجلل‌ترین دربار گذاشته‌اید. در ادامه با نحوه پخت این غذای بی‌نظیر آشنا خواهید شد.  

با مراحل پخت چلو گوشت آشنا شوید

اگر مواد اولیه چلو گوشت را تهیه کرده‌اید، حالا نوبت آن است نسبت به پخت غذا اقدام کنید. آستین‌ها را بالا بزنید و صفر تا صد تلاش خود را به کار بگیرید. مطمئن باشید با دنبال کردن این دستورات می‌توانید یک غذای خوشمزه درست کنید؛ البته نمی‌توانید انتظار داشته باشید غذا به چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران شباهت بسیاری داشته باشد؛ زیرا برخی از فوت و فن‌ها وجود دارند که تنها در قلب و ذهن سرآشپزان آنجا ثبت شده‌اند.

image 9

بررسی مراحل پخت چلو گوشت

مراحل آماده‌سازی را طی کنید

اولین مرحله شامل آماده‌سازی مواد می‌شوند. در ابتدا باید پیازها و سیرها را به صورت نگینی خرد کنید و آن‌ها را گوشه‌ای بگذارید. حالا به سراغ فلفل دلمه‌ای‌ها بروید و آن‌ها را به برش‌های باریک تبدیل کنید. هویج‌ها را به خوبی تمیز کرده و در اندازه‌های بزرگ خرد کنید. حالا گوشت‌های تهیه شده را تقسیم کنید. اندازه آن‌ها باید کمی بزرگ‌تر از حد معمول باشد. 

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.

مواد را تفت دهید

حالا باید به سراغ تفت دادن مواد بروید. برای این کار یک قابلمه بردارید و مقداری روغن در آن بریزید. در ابتدا از سرخ کردن پیازها شروع کنید. حواستان باشد میزان شعله باید کم باشد تا هیچ مشکلی به وجود نیاید. بعد از گذشت چند دقیقه، هویج‌هایی که در اندازه درشت خرد شده‌اند را به پیازهای روی شعله اضافه کنید. حالا می‌توانید گوشت‌ها را نیز درون قابلمه بریزید و تنها کمی شعله را بیشتر کنید. غذا را باید آن‌قدر هم بزنید تا رنگ گوشت‌ها به مرور عوض شوند. بعد از تغییر رنگ گوشت‌ها، به سراغ فلفل دلمه‌ای بروید. چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

بعد از چند دقیقه تفت دادن فلفل دلمه‌ای با مواد درون قابلمه، نوبت به اضافه کردن سیرهای خردشده می‌رسد. سپس باید نسبت به اضافه کردن چوب دارچین اقدام کنید. 2 الی 3 شاخه کافی بدین منظور کافی است. بعد از تفت دادن می‌توانید به نوبت فلفل سیاه و زعفران را اضافه کرده و تمام ترکیبات را با یکدیگر مخلوط کنید. حالا کافی است شعله را کم کنید تا مواد بتوانند به خوبی پخته شوند و طعم لذیذی پیدا کنند. لازم به ذکر است سرآشپزان برای طبخ چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران در ابتدا بوی بد گوشت را می‌گیرند تا مشتریان عزیز احساس ناخوشایندی نداشته باشند. 

image 8

طعم استثنایی چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

برای آماده کردن سس آستین بالا بزنید

نوبتی هم که باشد، نوبت آماده کردن سس است. برای این کار یک تابه دیگر بردارید و آن را روی شعله بگذارید. در ابتدا کره را به عنوان روغن در تابه بریزید و بعد به آن فلفل سیاه و رب گوجه‌فرنگی اضافه کنید. در این مرحله مواد را باید به خوبی تفت دهید تا کاملاً سرخ شوند. 

دوباره به قابلمه چلو گوشت برگردید

حالا نیاز است دوباره به سراغ قابلمه اصلی بروید و به محتویات آن رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و آن را به خوبی با سایر مواد تفت دهید. این کار باید تا جایی ادامه داشته باشد تا تمام مواد رنگ رب را به خود جذب کنند. حالا کمی نمک به غذا اضافه کنید تا طعم آن بی‌نظیرتر شود. حالا آب جوش را درون قابلمه بریزید. مقدار آب جوش شما باید به قدری باشد که بتواند سطح گوشت را به طور کامل پوشش دهد. حالا کافی است در قابلمه را قرار دهید و 45 دقیقه را صرف شستن ظرف‌هایی کنید که کثیف شده‌اند تا در این مدت غذا پخته شود. 

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده فیروزه لند و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند.

تجربه بهترین چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران

حالا که درباره نحوه پخت چلو گوشت آشنا شدید، شاید به دنبال این باشید نمونه رستورانی آن را تست کنید. برای این کار به شما ثبت سفارش چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران را پیشنهاد می‌دهیم. زمانی که به رستوران مراجعه می‌کنید می‌توانید هم در فضای بیرون و هم داخل بنشینید. هرکدام را که انتخاب کنید می‌توانید آرامش لازم را بگیرید. 

همچنین برخورد پرسنل نیز بسیار عالی است و هیچ‌چیزی وجود نخواهد داشت که باعث آزار و اذیتتان شود. حالا کافی است کمی منتظر بمانید تا سفارش شما آماده شود. بعد از اینکه غذاها سر میزتان آورده شده‌اند، فقط برای چند ثانیه کوتاه به آن‌ها خیره شوید. غذاها آن‌قدر زیبا هستند که با شما حرف می‌زنند تا هر چه سریع‌تر برای خوردن دست به کار شوید. مطمئن باشید می‌توانید بهترین خاطره را در یک روز استثنایی ثبت کنید.

image 7

تجربه یک روز استثنایی با فیروزه امیران

رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا سفارش چلو گوشت

یک برد با اختلاف بسیار زیاد!

رستوران فیروزه به‌سادگی نتوانسته است رتبه اول در میان بهترین رستورانهای شهر نیشابور را به دست آورد. شاید عوامل بالا دلایل مهمی برای برد این رستوران از رقبای خود باشد؛ اما یک دلیل بزرگ باعث شده است که مشتریان با امتیاز بالایی که به فیروزه داده‌اند، باعث شوند که این مجموعه بتواند با اختلاف بسیار زیادی این برد را از آن خود کند. این شما و این مهم‌ترین دلیل برای اینکه ترغیب شوید این رستوران ایرانی را انتخاب کنید

تجربه سرو غذا در یک محیط استثنایی! 

اگر قصد دارید چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران نیشابور را امتحان کنید، یک ثانیه را هم حتی ندهید؛ زیرا علاوه بر طعم خوبی که دارد، می‌توانید شاهد سرو آن در یک محیط آرامش‌بخش باشید. اگر قصد دارید در محیط بیرون چلو گوشت خود را نوش جان کنید، پیشنهاد می‌دهیم موقع تاریکی هوا به رستوران بیایید. زیبایی فضای بیرونی رستوران فیروزه بی‌نظیر است و باعث می‌شود از غذای خود لذت ببرید. فواره، حوض وسط حیاط، درخت‌کاری‌ها و… توانسته‌اند باعث جذابیت محیط بیرونی شوند.

البته اگر قصد دارید محیط داخل را برای سرو غذا انتخاب کنید، مشکلی وجود ندارد. در محیط داخلی نیز آرامش کامل پابرجا است و می‌توانید آن جذابیت لازم را شاهد باشید. نورپردازی عالی، صندلی‌های راحت، میزهای بزرگ و… باعث می‌شوند از سفارش چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران نهایت لذت را ببرید. منتظر چه چیزی هستید؟ همین حالا اقدام کنید!

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

 

باغ رستوران نیشابور

تصویری از دکوراسیون رستوران فیروزه

صبحانه و غذای ایرانی فیروزه

چشیدن غذای ایرانی همواره لذت بی‌نظیری دارد؛ اما برای اینکه بتوانید لذت مضاعفی را تجربه کنید، باید به سراغ بهترین رستوران‌ها باشید. رستوران فیروزه یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید و یک شب به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. بیشتر بخوانید : باغ رستوران نیشابور فیروزه

همین حالا چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه سفارش دهید

حالا که با خدمات ویژه باغ رستوران نیشابور آشنا شدید، نوبت آن است با فیروزه در تماس باشید تا بهترین غذا را برای خود سفارش دهید. برای راحتی شما عزیزان راه‌های ارتباطی گوناگونی در نظر گرفته شده‌اند و شما بر اساس شرایط خود می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در لیست زیر می‌توانید با اطلاعات تماس رستوران فیروزه به صورت مختصر آشنا شوید: 

اطلاعات تماس باغ رستوران نیشابور

سخن آخر

رستوران فیروزه امیران از جمله رستوران‌های برتر نیشابور به شمار می‌رود که ارائه‌دهنده انواع غذای ایرانی است. چلو گوشت از جمله این غذا‌ها به شمار می‌رود که در منوی رستوران فیروزه بسیار محبوب است. این غذا که شامل 350 گرم گوشت ران و دست گوسفندی، برنج ایرانی و دورچین است، طعم فوق‌العاده‌ای دارد؛ زیرا پخت آن توسط بهترین سرآشپزها انجام می‌شود. شما می‌توانید با ثبت سفارش چلو گوشت در باغ رستوران فیروزه امیران یک خاطره بی‌نظیر را برای خود ثبت کنید. همچنین اگر انتقادی و پیشنهادی دارید، سراپا گوش هستیم. آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران