نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

غذای خوشمزه در مکانی لذت بخش بهترین رستوران در نیشابور

غذای خوشمزه در مکانی لذت بخش بهترین رستوران در نیشابور

غذای خوشمزه در مکانی لذت بخش بهترین رستوران در نیشابور

سینی چهارنفره سلاطین رستوران ترنج امیران

زمانی که قصد رزرو یک هتل را دارید، باید به نکات گوناگونی توجه داشته باشید تا بتوانید از یک اقامت منحصربه‌فرد بهره‌مند شوید. یکی از این نکات در نظر گرفتن رستوران‌های واقع‌شده در هتل است. در واقع هر هتلی باید دارای رستوران‌های متعددی باشد تا از این طریق مسافران بتوانند اقامت لذت‌بخشی را تجربه کنند. امیران از بهترین هتل‌های نیشابور به شمار می‌رود که دارای سه رستوران مختلف با سبک‌های گوناگون است. اگر قصد دارید در بهترین رستوران نیشابور تجربه‌های خوبی کسب کنید، این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. همراه ما باشید. 

بهترین رستوران در نیشابور

آشنایی با بهترین رستوران نیشابور

بهترین رستوران در نیشابور کدام است؟ 

هتل امیران دارای سه رستوران مختلف فیروزه، تیستی لند و ترنج است که بهترین رستوران در نیشابور یاد میشود . هرکدام از این رستوران‌ها برای سلیقه‌های متفاوت سفارشی شده‌اند؛ به همین علت با هر ذائقه‌ای می‌توانید بهترین لحظات را برای خود بسازید. همچنین برای انتخاب یک رستوران باید به پارامترهایی همچون منو، دکوراسیون داخلی و خارجی، خدمات، مزایا، تخفیف‌ها و… توجه نشان دهید. در اینجا همراه ما باشید تا بتوانید خدمات ارائه‌شده توسط رستوران‌های زیرمجموعه هتل امیران را بشناسید. 

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.

رستوران ترنج؛ بهشت غذاهای سنتی نیشابور

از ترنج به عنوان بهترین رستوران در نیشابور یاد می‌شود که زیرمجموعه‌ای از هتل امیران است. ترنج از جمله رستوران‌های سنتی به شمار می‌رود که دارای یک منو متنوع و محبوب است. زمانی که به این رستوران مراجعه کردید می‌توانید باتوجه‌به ذائقه‌ای که دارید، غذای محبوب خود را انتخاب کنید. 

همچنین در کنار غذا انواع مخلفات و نوشیدنی‌ها به چشم می‌خورند که سفارش شما را خوش‌طعم‌تر خواهند کرد. ترنج با بهره‌مندی از یک دکوراسیون جذاب می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر قصد دارید برای سرو غذا به رستوران سنتی ترنج امیران بیایید، حتماً درباره منو و فضای داخلی آن اطلاعات به دست بیاورید که در ادامه به صورت مختصر توضیحاتی را ارائه می‌دهیم. 

غذای سنتی نیشابوری ترنج

رستوران ترنج امیران در نیشابور

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

منوی متنوع غذای رستوران ترنج

یکی از نکات قوت رستوران سنتی ترنج منو متنوع آن است. غذاهای سنتی این رستوران با انواع مختلف سلیقه‌ها سازگاری دارند؛ به همین علت نیازی نیست درباره این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید. از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند می‌توانیم به چلو برگ ممتاز، چلو گوشت، چلو اکبر جوجه، چلو کوبیده و چلو جوجه بدون استخوان اشاره کنیم. همچنین اگر به صورت خانوادگی به این رستوران می‌آیید، پیشنهاد ما به شما سفارش سینی است که انواع غذاها را در خود جای داده است و البته قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه دارد. سینی غذا رستوران ترنج به دو دسته کلی برنجی و سنتی تقسیم می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. سینی دونفره مرغ مخصوص
  2. سینی دونفره گوشت مخصوص
  3. سینی دونفره ماهیچه مخصوص
  4. سینی دونفره نازخاتون
  5. سینی چهارنفره شاه پسند
  6. سینی سلاطین

قبل از ثبت سفارش فراموش نکنید با کمک منو رستوران به صورت کامل درباره محتویات سینی به کسب اطلاعات بپردازید. از سایر غذاهایی که در منو ترنج جای گرفته‌اند می‌توانیم به قورمه نیشابوری، کوفته تبریزی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، ته‌چین گوشت و بادمجان، ته‌چین مرغ، باقالی پلو و در نهایت دیزی اشاره کنیم. همچنین برای یک بار هم که شده است آش رشته رستوران ترنج را امتحان کنید؛ زیرا طعم فوق‌العاده آن همیشه زیر دندان‌هایتان باقی می‌ماند. 

در منو بهترین رستوران در نیشابور یعنی رستوران سنتی ترنج انواع نوشیدنی‌ها، مخلفات و دمنوش‌ها جای گرفته‌اند که شما بر اساس علایق خود می‌توانید گزینه محبوب را انتخاب کنید. نوشیدنی‌ها و مخلفات شامل نوشابه، دوغ محلی، ماست چکیده، زیتون، ماست موسیر و ترشی می‌شوند. همچنین امکان ثبت سفارش انواع دمنوش و چای طعم‌دار وجود دارد. انتخاب شما کدام است؟

منو غذای سنتی نیشابور ترنج

تصویری از منوی بسیار متنوع رستوران ترنج

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

دکوراسیون رستوران ترنج

یکی از چیزهایی که می‌تواند باعث به‌یادماندنی شدن خاطرات شما از یک رستوران شود، دکوراسیون آن است. ترنج همان رستورانی است که می‌تواند رضایت شما را از یک محیط زیبا و آرامش‌بخش به خود جلب کند. همان‌طور که از نام رستوران مشخص بوده، فضای رستوران کاملاً سنتی طراحی و به اجرا درآمده است. در محیط داخلی رستوران تخت‌هایی برای نشستن وجود دارند که با کمک پشتی‌های قرمز و گلیم‌های رنگی تزیین شده‌اند. همچنین در بخش دیگر رستوران‌ انواع صندلی و میز چیده شده‌اند تا افراد از آن‌ها نیز بهره ببرند. 

رنگ‌هایی که در فضای بهترین رستوران در نیشابور به چشم می‌خورند بسیار متنوع هستند؛ اما اگر بخواهیم به غالب‌ترین گزینه‌ها اشاره کنیم، باید از آجری و قهوه‌ای نام ببریم. در واقع این دو رنگ در کنار یکدیگر فضا یا دکوراسیون چوبی را به تصویر می‌کشند. در وسط رستوران یک حوض بسیار زیبا قرار گرفته است که چیدمان سنتی را بیشتر به مخاطب القا می‌کند. 

نورپردازی رستوران کاملاً ایده‌آل انجام شده است و غذای شما در یک محیط روشن سرو خواهد شد. نکته جالبی که بد نیست بدانید در ارتباط با ظروف است. غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند و همین موضوع نمای بیشتری از سنتی بودن یک رستوران را به شما القا خواهد کرد. اگر خانوادگی قصد دارید غذا نوش جان کنید، پیشنهاد می‌دهیم رستوران ترنج را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید و لژهای دوستانه را برای نشستن انتخاب کنید. 

غذای سنتی نیشابور

تصویری از دکوراسیون رستوران ترنج

میخوای بیشتر از غذاهای سنتی نیشابور بدونی ؟

با غذاهایی که عطر و طعم دلنشین تاریخ و فرهنگ نیشابور را با خود به ارمغان می‌آورند، رستوران ترنج در قلب این شهر به عنوان مقصدی بی‌نظیر برای دلباختگان غذاهای سنتی محسوب می‌شود. از آش، قیمه بادمجان و قاووتجه تا پلوی خورشت قورمه سبزیجات و آبگوشت، این رستوران با ارائه بهترین انتخاب‌های غذایی، محیطی دلنشین و خدماتی واقعا استثنایی، شما را به یک سفر مذاقی فراموش‌نشدنی می‌برد. بیشتر بخوانید: غذای سنتی نیشابور

رستوران فیروزه؛ تجربه خوشمزه‌ترین صبحانه و غذاهای ایرانی

از فیروزه نیز به عنوان بهترین رستوران در نیشابور یاد می‌شود. فیروزه نیز از جمله رستوران‌هایی به شمار می‌رود که زیرمجموعه هتل امیران قرار می‌گیرد. تنوع غذاها، فضای دلنشین، برخورد عالی کارکنان، پخت حرفه‌ای غذاها و تخفیف‌های دوره‌ای تنها بخشی از مزایایی به شمار می‌روند که رستوران فیروزه در اختیار شما قرار خواهد داد. بدون شک انتخاب رستوران فیروزه برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه بسیار ایده‌آل است؛ اما قبل از هر چیزی نیاز است درباره آن اطلاعات لازم را کسب کنید. 

صبحانه در نیشابور

انتخاب رستوران فیروزه امیران برای سرو غذا

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

منو رستوران فیروزه

بیشتر غذاهای رستوران فیروزه امیران همراه با برنج سرو می‌شوند؛ به همین علت بین قشرهای مختلفی از جامعه به محبوبیت رسیده‌اند. به‌طورکلی غذاهای این رستوران را می‌توانیم به دسته‌های خوراک و چلو تقسیم کنیم. از جمله چلوهای این مجموعه می‌توانیم مواردی همچون چلو ماهیچه، چلو گوشت، چلو برگ ممتاز، چلو سلطانی، چلو کباب وزیری، چلو بختیاری، چلو لقمه مخصوص، چلو جوجه با استخوان و بدون استخوان، چلو باقالی پلو و… را نام ببریم. این غذاها با بهترین کیفیت طبخ می‌شوند و عطر و طعم بهشتی را به خود اختصاص داده‌اند. 

همچنین در منو بهترین رستوران در نیشابور، یعنی فیروزه، می‌توانید از انواع خوراک‌ها نیز استقبال کنید. تنوع خوراک‌ها نیز بالا بوده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به گزینه‌هایی همچون خوراک ماهی قزل‌آلا، خوراک مرغ ربی، خوراک بختیاری، خوراک جوجه با استخوان و بدون استخوان، خوراک لقمه و خوراک کوبیده اشاره داشته باشیم. چاشنی‌هایی که در پخت خوراک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار خاص هستند و باعث حس عطر فوق‌العاده‌ای می‌شوند. البته ادویه‌ها و چاشنی‌ها به عنوان راز سرآشپز در قلب رستوران نگهداری می‌شوند و شما می‌توانید تنها از طعم بی‌نظیر آن بهره ببرید. 

مخلفات و نوشیدنی‌های رستوران فیروزه گستردگی زیادی دارند؛ به‌گونه‌ای که شاید در انتخاب گزینه دلخواه خود سردرگم شوید. با این حال بر اساس علاقه خود می‌توانید از سوپ جو، سالاد فصل، ماست و خیار، ماست موسیر، نوشابه، آب معدنی، ماءالشعیر، دوغ، زیتون، ژله، کارامل و… استقبال کنید. بسیاری از افراد به صورت خانوادگی به رستوران فیروزه امیران سر می‌زنند. اگر شما نیز قصد دارید یک روز خانوادگی جذاب را برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می‌دهیم گزینه‌های زیر را در اولویت انتخاب‌هایتان قرار دهید:

  1. سینی دونفره ماهیچه مخصوص
  2. سینی دونفره گوشت مخصوص
  3. سینی دونفره مرغ مخصوص
  4. سینی دونفره اقتصادی ماهیچه
  5. سینی سه‌نفره اقتصادی ماهیچه
منو باغ رستوران نیشابور فیروزه

تصویری از منوی رستوران فیروزه

دیدن منو باغ رستوران نیشابور فیروزه و سفارش غذا رستوران ایرانی فیروزه

دکوراسیون داخلی و بیرونی فیروزه

یکی از دلایلی که باعث شده نام فیروزه در بین بهترین رستوران در نیشابور جای بگیرد، دکوراسیون و فضای آن است. افرادی که فیروزه را برای خوردن غذا انتخاب می‌کنند، می‌توانند از دو محیط مجزا و بسیار جذاب بهره ببرند. بیایید از محیط بیرونی رستوران شروع کنیم. 

زمانی که پا در محوطه رستوران می‌گذارید، متوجه یک حوض بسیار بزرگ خواهید شد که با آب پر شده است. رنگ آبی حوض با رنگ سفید صندلی‌ها زیبایی بی‌نظیری را ساخته است و می‌توانید آرامش مثال‌زدنی را از آن دریافت کنید. میزها و صندلی‌ها به صورت چندنفره در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا خانواده‌ها به راحتی بتوانند در کنار یکدیگر بنشینند. همچنین زیبایی حوض‌ و گلدان‌هایی که در اطراف آن قرار گرفته‌اند، در شب نمای زیباتری دارند. 

حالا کافی است وارد محیط رستوران شوید تا دوباره موجی از آرامش به شما القا شود. این آرامش به خاطر روکش‌های آبی‌رنگ صندلی‌ها و پرده‌های سفید رنگ است. همه چیز در مرتب‌ترین حالت چیده شده‌اند تا مشتریان احساس بدی نداشته باشند. اگر در روزهای گرم بهار و تابستان گذرتان به رستوران فیروزه افتاد، پیشنهاد می‌دهیم حتماً از محیط بیرونی برای خوردن غذا بهره ببرید. البته تهویه در محیط داخلی نیز بسیار مطلوب است و با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد. 

رستوران فیروزه امیران

تصویری از دکوراسیون رستوران فیروزه

صبحانه و غذای ایرانی فیروزه

چشیدن غذای ایرانی همواره لذت بی‌نظیری دارد؛ اما برای اینکه بتوانید لذت مضاعفی را تجربه کنید، باید به سراغ بهترین رستوران‌ها باشید. رستوران فیروزه یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید و یک شب به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. بیشتر بخوانید : باغ رستوران نیشابور فیروزه

رستوران تیستی لند؛ تنوعی از بهترین غذاهای فست‌فودی

سومین و آخرین پیشنهاد ما تیستی لند است که توانسته تحت عنوان بهترین رستوران در نیشابور به فعالیت‌های خود ادامه دهد. افرادی که به فست‌فود علاقه دارند، می‌توانند از تیستی لند بهره ببرند. طعمی که فست‌فودهای تیستی لند دارند را نمی‌توانید در جای دیگری تجربه کنید. مطمئن باشید تنها با یک بار انتخاب تبدیل به مشتریان دائمی این مجموعه خواهید شد. محیط جذاب، خدمات عالی، کلوپ ویژه مشتریان و… باعث شده‌اند تا بتوان از تیستی لند تحت عنوان بهترین فست‌فود نیشابور یاد کرد. اگر برای اولین بار است که به تیستی لند می‌آیید، باید درباره موضوعات مختلفی اطلاعات به دست بیاورید. 

فست فود در نیشابور

آشنایی با رستوران یا فست‌فود تیستی لند

دیدن منو فست فود تیستی لند و سفارش غذا فست فود تیستی لند

منو فست‌فود تیستی لند

در فست فود تیستی لند انواع ساندویچ‌ها، پیتزاها، برگرها، کنتاکی و پاستا سرو می‌شوند که پخت آن‌ها برعهده حرفه‌ای‌ترین سرآشپز است. در لیست کنتاکی منو فست‌فود تیستی لند می‌توانید از غذاهایی همچون دبل دان، بوفالو وینگز، فیله استریپس و… بهره ببرید. همچنین در دسته‌بندی پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی نیز تنوع بسیاری به چشم می‌خورد. شما می‌توانید از چیکن استریپس، چیکن باربیکیو، سیر و استیک، چیکن تندوری و… استقبال کنید. 

در لیست بعدی نیز بهترین ساندویچ‌ها جای دارند و شما بر اساس ذائقه خود می‌توانید گزینه دلخواه را انتخاب کنید. از ساندویچ‌های فست‌فود تیستی لند می‌توانیم به پنینی گوشت، پنینی مرغ، پنینی ژامبون، ساندویچ مرغ و… اشاره کنیم. همچنین در بخش برگر و هات‌داگ نیز گزینه‌هایی همچون کلاسیک برگر، گودا برگر، بیکن برگر، ماشروم برگر و… جای دارند. در کل منو فست‌فود تیستی لند بسیار متنوع است و شما می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در این رستوران امتحان کنید. 

منو فست فود در نیشابور تیستی لند

منو ویژه رستوران تیستی لند

دیدن منو فست فود تیستی لند و سفارش غذا فست فود تیستی لند

دکوراسیون فست‌فود تیستی لند

بی‌دلیل نیست نام تیستی لند در بین بهترین رستوران در نیشابور ثبت شده است. دکوراسیون تیستی لند از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و تجربه خوردن غذا را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. محیط بیرونی این فست‌فود بسیار دلنشین بوده و با انواع گیاهان و چراغ‌ها تزیین شده است؛ به همین علت اگر شبانه به این فست‌فود می‌آیید، فضای بیرون برایتان دلگیر نخواهد بود. در محیط داخلی فست‌فودی نیز انواع میزها و صندلی‌ها قرار گرفته‌اند و می‌توانند میزبان جمع‌های دوستانه، خانوادگی و… باشند. تهویه عالی، نورپردازی ایده‌آل، دنج بودن محیط و… باعث شده‌اند تا مشتریان راحتی زیادی را هنگام سرو غذا تجربه کنند. 

msg93010902 233419 1
فست فود نیشابور تسیتی لند

دکوراسیون برتر فست‌فود تیستی لند

خدماتی که در بهترین رستوران‌های نیشابور برای راحتی مشتریان در نظر گرفته شده‌اند

به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود نام یک رستوران در لیست بهترین رستوران در نیشابور قرار بگیرد؟ قطعاً گزینه‌های مختلفی به ذهنتان خطور کرده است؛ اما بدون شک خدماتی که ارائه می‌شوند در رتبه رستوران‌ها بی‌تأثیر نیستند. در رستوران‌های ترنج، فیروزه و تیستی‌ لند نیز خدماتی در نظر گرفته شده‌اند که تمامی آن‌ها راحتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. برای افرادی که قصد دارند از این رستوران‌ها غذا سفارش دهند، آشنایی با لیست خدمات اهمیت بالایی دارد. در لیست زیر می‌توانید این خدمات مهم را مشاهده کنید: 

  1. مشتریان می‌توانند از طریق سایت و به صورت اینترنتی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. 
  2. امکان ارسال درب منزل وجود دارد. این نوع خدمات برای افرادی که وقت کافی برای گشت‌وگذار ندارند، بسیار ایده‌آل است. 
  3. مشتریان می‌توانند رستوران‌ها را برای مناسبت‌های خاص همچون تولد، سالگرد ازدواج و… رزرو کنند و از این طریق یک شب به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنند. 
  4. باشگاه مشتریان از دیگر خدمات است. با عضویت در این باشگاه همواره از تخفیف‌ها و جشنواره‌ها مطلع خواهید شد. همچنین می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را ارسال کرده و از خدمات VIP بهره ببرید. 
پرسنل فست فود تیستی لند

بهترین خدمات ارائه‌شده توسط رستوران‌های ترنج، فیروزه و تیستی لند

بهترین فست فود در نیشابور با تیستی لند

وقتی که صحبت از هتل امیران به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن می‌‌رسد، فست‌فود تیستی‌لند است. از تیستی‌لند به عنوان بهترین فست فود نیشابور یاد می‌شود که توانسته است تنوع ویژه‌ای از انواع پیتزاها، ساندویچ‌ها، نوشیدنی‌ها و… بیشتر بخوانید از تیستی لند

انتقاد و ارائه پیشنهاد حق مشتریان است

مورد دیگری که می‌تواند باعث شود یک رستوران عنوان بهترین رستوران در نیشابور را دریافت کند، داشتن حق انتقاد است. مدیریت رستوران‌های ترنج، فیروزه و تیستی لند امیران در تلاش هستند تا فرهنگ انتقادپذیری را در کشور افزایش دهند. انتقادهایی که از جانب مشتریان دریافت می‌شوند، سریعاً پاسخ داده خواهند شد و هیچ‌گونه معطلی وجود نخواهد داشت. نقدپذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های سه رستوران مذکور به شمار می‌آیند. با دریافت این انتقادها تیم مدیریت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کیفیت را به صورت مستمر بهبود ببخشد و بهترین خدمات‌رسانی را به مشتریان داشته باشد. 

اطلاعات تماس رستوران‌ها

حالا که با بهترین رستوران در نیشابور آشنا شدید، شاید به دنبال اطلاعات تماس آن‌ها باشید. رستوران‌های فیروزه، ترنج و تیستی لند این قابلیت را در اختیار مشتریان گذاشته‌اند تا از روش‌های مختلفی همچون تلفنی و آنلاین نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. اگر قصد دارید در همین نزدیکی‌ها غذایی سفارش دهید داشتن اطلاعات تماس ضروری است که در زیر آن‌ها را آورده‌ایم:

اطلاعات تماس رستوران ترنج

  • داخل سالن: 05143338222 – 543
  • وبسایت: toranj.amirangc.com
  • ساعت 19 الی 22:30

اطلاعات تماس رستوران فیروزه

  • داخل سالن: 05143247649
  • بیرون بر: 41343
  • وبسایت: firooze.amirangc.com

اطلاعات تماس رستوران تیستی لند

  • داخل سالن: 05143247649
  • بیرون بر: 41343
  • وبسایت: tastyland.amirangc.com
  • ساعت 18 الی 23.30 

سخن آخر

امیران از برترین هتل‌های نیشابور به شمار می‌رود؛ زیرا توانسته است از بهترین رستوران‌ها بهره ببرد. از برترین رستوران‌های امیران می‌توانیم به ترنج، فیروزه و تیستی لند اشاره داشته باشیم. در هر کدام از این رستوران‌ها غذاهای برنجی، سنتی و فست‌فودی سرو می‌شوند که طعم و چاشنی فوق‌العاده اصلی‌ترین ویژگی به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید از غذایی خوشمزه در مکانی لذت‌بخش و با خاص‌ترین دکوراسیون بهره ببرید، کافی است سری به لیست بهترین رستوران در نیشابور بزنید و گزینه‌ ایده‌آل خود را انتخاب کنید. 

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران