نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

قورمه نیشابوری در ترنج امیران

قورمه نیشابوری در ترنج امیران

قورمه نیشابوری در ترنج امیران

قورمه نیشابوری در ترنج امیران

قورمه نیشابوری در ترنج امیران را فقط باید در نیشابور میل کنید تا بدانید این غذا تا چه حد لذیذ است. با این وجود فراموش نکنید که به هر سرآشپزی هم نمی‌توانید اعتماد کنید و تنها باید از سرآشپرهای ترنج امیران بخواهید این غذا را برای شما سرو کنند.

از قورمه نیشابوری چه می‌دانید؟

از جمله غذاهای سنتی استان خراسان، شهر مشهد و نیشابور، قورمه نیشابوری است که بد نیست یک‌بار آن را امتحان کنید تا بدانید چه طعم‌های بی‌نظیری در دنیا وجود دارند که شما تا به حال نمی‌شناختید. بااین‌حال، اگر خودتان نیشابوری هستید و یک‌بار آن را خورده‌اید یا از غذاهای محبوبتان به حساب می‌آید، باید بدانید که چگونه آن را تهیه می‌کنند.

میخوای بیشتر از غذاهای سنتی نیشابور بدونی ؟

با غذاهایی که عطر و طعم دلنشین تاریخ و فرهنگ نیشابور را با خود به ارمغان می‌آورند، رستوران ترنج در قلب این شهر به عنوان مقصدی بی‌نظیر برای دلباختگان غذاهای سنتی محسوب می‌شود. از آش، قیمه بادمجان و قاووتجه تا پلوی خورشت قورمه سبزیجات و آبگوشت، این رستوران با ارائه بهترین انتخاب‌های غذایی، محیطی دلنشین و خدماتی واقعا استثنایی، شما را به یک سفر مذاقی فراموش‌نشدنی می‌برد. بیشتر بخوانید: غذای سنتی نیشابور

طرز تهیه قورمه نیشابوری

برای تهیۀ این غذای مقوی، نیاز به گوشت گوسفندی و دنبه دارید. آن‌ها را به قطعات کوچک خورد یا به‌اصطلاح قورمه کنید. بعد پیاز را پوست بگیرید و خلال‌های درشتی از آن تهیه نمایید. وقت آن است که پیازها را در تابه بریزید با روغن تفت دهید. زمانی که احساس کردید خلال‌ها سبک شدند زردچوبه را بیفزایید و بعد از چند دقیقه دنبه و گوشت را در تابه بریزید.

وقتی متوجه تغییر رنگ گوشت شدید، باید مقداری آب درون آن بریزید و درب تابه را بگذارید. زمانی که آب به جوش آمد زیر آن را کم کنید و چند ساعت زمان بدهید تا قورمۀ نیشابوری شما حسابی جا بیفتد. زمانی که گوشت کاملاً پخته شد، درب آن را بردارید و شعله را متوسط کنید تا کم‌کم آب گوشت کشیده و در نهایت در روغن دنبه به‌خوبی سرخ شود. آیا فکر می‌کنید می‌توانید از این غذا دل بکنید؟

قورمه نیشابوری در ترنج امیران

این غذا را در رستوران بی‌کیفیت میل نکنید

سفارش غذای سنتی قورمه نیشابوری در ترنج امیران سفارش قورمه نیشابوری

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.

این غذا در چه مناسبت‌هایی سرو می‌شود؟

قورمۀ نیشابوری یکی از غذاهای سنتی و قدیمی است. این غذا را می‌توان نقل محافل مهم در قدیم دانست و شاید بتوان گفت مراسم بسیار بااهمیت بدون این غذا یک جای کارشان می‌لنگید. اگر هنوز عاشق این غذا هستید می‌توانید آن را در هر مراسمی که در آن میهمانان شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، سرو کنید. شاید بتوان گفت که اگر می‌خواهید نهایت احترام را برای مهمان خود قائل شوید و این موضوع را به او نشان دهید، راه چارۀ آن قورمۀ نیشابوری است. قورمه نیشابوری در ترنج امیران

قورمه برای چه کسانی بهترین گزینه است؟

البته خوردن قورمه نیشابوری در ترنج امیران لذت خاصی دارد که هیچ‌کس حاضر نیست از آن بگذرد. بااین‌حال برای کسانی که نیاز به تقویت قوای خود دارند این غذا به‌شدت توصیه می‌شود. مواد اصلی این قورمه، گوشت و دنبه است و به همین دلیل سرشار پروتئین، سدیم، کلسیم و سایر مواد معدنی است. برای رشد کودکان یا برای استخوان‌بندی نوجوانان و همچنین افراد کهن‌سال بسیار غذای مناسبی است.

چربی این غذا تنها کمی روغن است و باقی آن از خود دنبه تهیه می‌شود. سرشار از ویتامین A است و به‌دلیل اینکه مواد مضر در آن اصلاً وجود ندارد برای هر گروهی می‌تواند به‌عنوان یک غذای بسیار لذیذ و مقوی شناخته شود. اگر فشار خون دارید بهتر است میزان نمک آن را کم کنید.

HVQy1XXI3mzQ1s2hZOP7TXNuh3OrDmfoXhMY 6T8K3nzofLdHVzeHvqV12b623pvmSDK ZA1ghTNCFlab84esFJCDqXI6WfEsKUsODqEWZdeU3CK4NtzpIeSoKnWjD2Y6uaaC08bDqMzUC mbAtAPqRK 71bQ4yN

محیط دنج و آرام رستوران ترنج

قورمه نیشابوری را هر کجا میل نکنید

مادۀ اولیۀ قورمه نیشابوری در ترنج امیران گوشت و دنبه است. به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی دارد که بتوانید این غذا را در محلی میل کنید که مطمئن باشید کیفیت گوشت آن حرف اول را می‌زند. بهتر است برای حفظ سلامت خود و اطرافیانتان از خوردن این غذا در هر رستورانی دوری کنید، اما چرا ما ترنج امیران را پیشنهاد می‌کنیم؟

یک محیط دنج و آرام

خوردن قورمه نیشابوری نیاز به آرامش دارد تا بتوانید طعم‌ها و لذایذ این غذا را با تک‌تک سلول بدنتان احساس کنید. به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم ترنج را انتخاب کنید. محیط رستوران ترنج امیران ایرانی و سنتی است و می‌تواند آرامشی را که در گذشته داشتید برایتان به همراه آورد. رنگ‌های استفاده‌شده در دکوراسیون این رستوران می‌توانند شما را در طعم غذا غرق کنند.

بستگی به شرایط جسمانی یا علایقی که دارید می‌توانید روی سکوها بنشیند و سفره بیندازید یا پشت میز غذایتان را سرو کنید. دو نفر باشید یا ده نفر، هیچ تفاوتی ندارد. شما می‌توانید در این رستوران محلی را برگزینید که دور هم جمع شوید و قورمه نیشابوری در ترنج امیران را میل کنید. اگر سنتی‌پسند هستید هرگز نباید این فرصت را از دست بدهید. 

چند دلیل دیگر که قانع شوید!

البته درست است که رستوران ترنج با محیط خوبی که دارد می‌تواند یک شب خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزند، اما این تنها دلیل ما نیست. باید رستورانی را انتخاب کنید که علاوه بر محیط مناسب، کیفیت غذای آن نیز حرف اول را بزند. رستوران ترنج یکی از سه مجموعۀ رستوران های امیران نیشابور | فیروزه، ترنج و تیستی لند است که توانسته یک گام فراتر بگذارد و در سطح رستوران‌های بین‌المللی خدماتی را برای شما عرضه کند. پس می‌توانید روی کیفیت مواد اولیۀ آن حساب کنید.

البته کیفیت و محیط، دو ضلع یک مثلث هستند. طعم غذا مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند شما را برای خوردن غذای سنتی نیشابور به ترنج بکشاند. سرآشپزهای این رستوران سال‌ها است که توانسته‌اند طعم خلاقیت خود را با مزۀ رسپی اصلی ترکیب و غذایی تهیه کنند که هرگز از یاد شما نخواهد رفت.

QH7K

مناسب برای مهمانی‌های شما

تیر خلاص اینجاست!

همۀ آنچه خواندید می‌تواند شما را برای یک‌بار هم که شده به این رستوران بکشاند، اما یک خبر خوش برایتان داریم تا بتوانید مشتری همیشگی ما شوید. کافی است همین یک‌بار برای سرو قورمه نیشابوری در ترنج امیران به رستوران ترنج بروید تا عضوی از خانوادۀ ما و باشگاه مشتریان وفادار ما بشوید. این عضویت، یک تیر و چند نشان است.

اگر مشتری دائم ما باشید، می‌توانید پیش از هر فرد دیگری از تخفیف‌های ما باخبر شوید. برنامه‌ریزی کنید و در یک شب پرتخفیف یک غذای لذیذ مهمان ما باشید. علاوه بر این اگر عضوی VIP بشوید، حرفتان برای تیم مدیریت این مجموعه سند است. پس هر انتقاد، پیشنهاد و نظری را که داشتید با ما در میان بگذارید تا رستوران به کام شما بچرخد.

پخت دیزی در رستوران سنتی ترنج
دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

لذت تجربه در قورمه نیشابوری در ترنج امیران

اگر به نیشابور آماده‌اید و می‌خواهید این غذای سنتی را امتحان کنید، پیشنهاد می‌دهیم سری به رستوران ترنج امیران بزنید. قورمه نیشابوری در ترنج امیران مطابق با بهترین دستور پخت آماده می‌شود. سرآشپزان این مجموعه با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه پخت غذای سنتی می‌توانند بهترین غذاها را در اختیار مشتریان قرار دهند. اگر به رستوران ترنج سری زدید، از راه‌های مختلفی می‌توانید نسبت به سفارش این غذا اقدام کنید. یکی از روش‌ها، سفارش میرزا قاسمی به صورت پرس جداگانه است. علاوه بر آن می‌توانید از سینی‌های زیر برای ثبت سفارش بهره ببرید: 

  1. سینی شاه پسند
  2. سینی سلاطین
  3. سینی ناز خاتون

هرکدام از سینی‌ها حاوی محتویات گوناگونی هستند و در کنار میرزا قاسمی می‌توانید از غذاهای دیگر نیز بهره ببرید. آش رشته، کوفته تبریزی، کباب و دورچین از جمله این غذاها هستند. انتخاب شما کدام است؟ پرس خالی میرزا قاسمی یا سینی مخصوص ترنج امیران؟ قورمه نیشابوری در ترنج امیران

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

راه‌های خوردن قورمه نیشابوری به تعداد مشتریان ما است!

درست است که صرف یک غذای لذیذ آن هم در یک محیط دنج و آرام همیشه می‌تواند برگ برنده باشد، اما ما می‌دانیم که گاهی خوردن یک غذای مقوی، بدون خستگی ایستادن پای اجاق‌گاز، آن‌ها در خانه تا چه حد می‌تواند جذاب باشد.

برای ما تفاوتی ندارد شما در منزل این غذا را میل می‌کنید یا ما در خدمت شما هستیم. برای ما این مهم است که بتوانید یک وعده غذای خود را مهمان ما باشید. پس در خانه بنشینید و از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید یا اگر برایتان مقدور نیست به ما زنگ بزنید تا ما در کوتاه‌ترین زمان قورمه نیشابوری در ترنج امیران را به دستتان برسانیم. چگونه؟

داخل سالن : 05143338222 

وبسایت : toranj.amirangc.com

سخن پایانی

حتماً نباید از اهالی نیشابور باشید تا بدانید قورمۀ نیشابوری چقدر لذیذ است. بااین‌حال حتی اگر ساکن این شهر هستید و در این شهر بزرگ شده‌اید، باز هم مشکلی نیست اگر اعتراف کنید که نمی‌توانید این غذای لذیذ را درست مانند سرآشپزهای ترنج تهیه کنید.قورمه نیشابوری در ترنج امیران

قورمه نیشابوری در ترنج امیران  یک غذای مقوی است که می‌تواند تا چند روز کل ویتامین‌های موردنیاز بدنتان را تأمین کند و تنها با یک‌بار خوردن آن مطمئن باشید که دیگر حال‌و‌هوای هیچ غذای دیگری به سرتان نخواهد زد. تماس بگیرید یا برای خوردن این غذا به ما سر بزنید.

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران