نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

میرزا قاسمی در رستوران ترنج | غذای سنتی نیشابور

میرزا قاسمی در رستوران ترنج | غذای سنتی نیشابور

میرزا قاسمی در رستوران ترنج | غذای سنتی نیشابور

میرزا قاسمی در رستوران ترنج

ایران از جمله کشورهایی به شمار می‌رود که تنوع غذایی بالایی دارد. یکی از محبوب‌ترین غذاهای سنتی میرزا قاسمی است که در رستوران ترنج امیران سرو می‌شود. میرزا قاسمی در رستوران ترنج از عطر و طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ به همین علت پیشنهاد می‌دهیم برای یک بار هم که شده، نسبت به سفارش آن اقدام کنید. برای اینکه این غذای سنتی طعم لذیذی داشته باشد، نیاز است توسط بهترین سرآشپزان سرو شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دستور پخت میرزا قاسمی در رستوران غذای سنتی نیشابور بپردازیم؛ پس همراه ما باشید. 

میخوای بیشتر از غذاهای سنتی نیشابور بدونی ؟

با غذاهایی که عطر و طعم دلنشین تاریخ و فرهنگ نیشابور را با خود به ارمغان می‌آورند، رستوران ترنج در قلب این شهر به عنوان مقصدی بی‌نظیر برای دلباختگان غذاهای سنتی محسوب می‌شود. از آش، قیمه بادمجان و قاووتجه تا پلوی خورشت قورمه سبزیجات و آبگوشت، این رستوران با ارائه بهترین انتخاب‌های غذایی، محیطی دلنشین و خدماتی واقعا استثنایی، شما را به یک سفر مذاقی فراموش‌نشدنی می‌برد. بیشتر بخوانید: غذای سنتی نیشابور

مواد اولیه برای پخت میرزا قاسمی

در ابتدای کار باید با مواد اولیه مورد نیاز برای پخت این غذای محلی آشنا شوید. بادمجان، گوجه فرنگی، سیر، تخم‌مرغ، روغن، فلفل و نمک در بین مواد اولیه مورد نیاز برای پخت این غذای سنتی جای می‌گیرند. میزان مواد اولیه باتوجه‌به تعداد نفرات با یکدیگر متفاوت هستند. با این حال نگران نباشید؛ زیرا آشپزهای رستوران ترنج امیران می‌دانند برای هر پرس چقدر مواد اولیه نیاز است. همین باعث شده غذاهای این مجموعه بسیار خوش‌طعم به نظر برسند. البته چاشنی عشق نیز در ترکیبات غذا جای می‌گیرد؛ به همین علت میرزا قاسمی در رستوران ترنج خوشمزه‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. 

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.

دستور پخت غذای محلی میرزا قاسمی در رستوران ترنج 

حالا نوبت به دستور پخت غذا می‌رسد. شاید خودتان بخواهید در خانه نسبت به پخت این غذا اقدام کنید؛ به همین علت یک دستور پخت کلی را برای شما آماده کرده‌ایم تا با مشکلی روبه‌رو نشوید. بعد از اینکه تمامی مواد اولیه مورد نیاز را تهیه کردید، باید از کباب کردن بادمجان‌ها کار را شروع کنید. باتوجه‌به سلیقه و امکانات روش‌های مختلفی برای کباب کردن بادمجان وجود دارند و شما می‌توانید از فر یا آتش بدین منظور بهره ببرید. بعد از اینکه بادمجان‌ها را به صورت کامل کباب کردید، نوبت به پوست کندن آن‌ها می‌رسد. 

حالا باید به سراغ آماده کردن گوجه‌فرنگی‌ها بروید. برای اینکه پوست گوجه‌ها راحت جدا شود، پیشنهاد می‌دهیم آن‌ها‌ را داخل آب جوش بریزید و اجازه دهید مدتی آنجا بمانند. سپس نسبت به خرد کردن ساطوری بادمجان‌های کبابی و گوجه‌ها اقدام کنید. نوبت به اضافه کردن سیر می‌رسد. شما باتوجه‌به سلیقه خود می‌توانید تعدادی سیر به غذا اضافه کنید. امکان خرد یا رنده کردن سیر وجود دارد. لازم به ذکر است میرزا قاسمی در رستوران ترنج از نظر میزان مواد غذایی همچون سیر تعادل دارد و طعم زننده‌ای را احساس نخواهید کرد. 

در واقع همین موضوع باعث شده است غذاهای سنتی سرو شده در رستوران امیران ترنج طعم و عطر بسیار فوق‌العاده‌ای داشته باشند. سیرهای خرد یا رنده‌شده باید در مقداری روغن سرخ شوند. سپس ادویه‌های آن که شامل نمک، فلفل و زردچوبه هستند را به سایر ترکیبات اضافه کنید. تا زمانی که غذا در حال آب انداختن است، یک ظرف جدا بردارید و تخم‌ها را در آن بشکنید و مخلوط کنید. حالا تخم‌مرغ‌ها نیز باید به ماده روی اجاق اضافه شوند. تا زمان سرخ شدن تخم‌مرغ‌ها از هم زدن غذا دست نکشید. کار تمام شد، میرزا قاسمی شما آماده است! میرزا قاسمی در رستوران ترنج

پخت دیزی در رستوران سنتی ترنج
دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

لذت تجربه میرزا قاسمی در رستوران ترنج امیران

اگر به نیشابور آماده‌اید و می‌خواهید این غذای سنتی را امتحان کنید، پیشنهاد می‌دهیم سری به رستوران ترنج امیران بزنید. میرزا قاسمی در رستوران ترنج مطابق با بهترین دستور پخت آماده می‌شود. سرآشپزان این مجموعه با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه پخت غذای سنتی می‌توانند بهترین غذاها را در اختیار مشتریان قرار دهند. اگر به رستوران ترنج سری زدید، از راه‌های مختلفی می‌توانید نسبت به سفارش این غذا اقدام کنید. یکی از روش‌ها، سفارش میرزا قاسمی به صورت پرس جداگانه است. علاوه بر آن می‌توانید از سینی‌های زیر برای ثبت سفارش بهره ببرید: 

  1. سینی شاه پسند
  2. سینی سلاطین
  3. سینی ناز خاتون

هرکدام از سینی‌ها حاوی محتویات گوناگونی هستند و در کنار میرزا قاسمی می‌توانید از غذاهای دیگر نیز بهره ببرید. آش رشته، کوفته تبریزی، کباب و دورچین از جمله این غذاها هستند. انتخاب شما کدام است؟ پرس خالی میرزا قاسمی یا سینی مخصوص ترنج امیران؟ 

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا رستوران سنتی ترنج

در یک محیط سنتی از غذای خود لذت ببرید

میرزا قاسمی در رستوران ترنج زمانی مزه پیدا می‌کند که بخواهید آن را در یک محیط منحصربه‌فرد نوش جان کنید. ترنج یکی از رستوران‌های سنتی نیشابور به شمار می‌آید؛ به همین علت تمامی غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند. قطعاً زیبایی دکوراسیون و ظروف آن اشتهای شما را برای خوردن چند برابر می‌کنند و یک خاطره خوب از خود بر جای خواهند گذاشت. شما می‌توانید یکی از تخت‌های رستوران را رزرو کنید یا از میزها و صندلی‌های چوبی وسط سالن بهره ببرید. انتخاب با خود شما است. با هرکدام که راحت‌تر هستید، همان را رزرو کنید. 

رستوران امیران نیشابور

سخن آخر

میرزا قاسمی یکی از بهترین غذاهای محلی ایران به شمار می‌آید که در رستوران‌های سنتی گوناگونی سرو می‌شود. ترنج امیران از جمله این رستوران‌ها است که با داشتن سرآشپزان حرفه‌ای می‌تواند بهترین غذا را در اختیار مشتریان قرار دهد. میرزا قاسمی در رستوران ترنج با چاشنی عشق پخته می‌شود و دورچینی با طعم معجزه دارد. در این مطلب یک دستور پخت ابتدایی نیز در اختیار شما گذاشتیم تا اگر همین حالا آن را هوس کردید، برای آماده کردن آن دست به کار شوید. البته اگر حوصله ندارید، کافی است تلفن را بردارید و با رستوران غذای سنتی نیشابور تماس بگیرید تا از خدمات بیرون بر بهره‌مند شوید. تمامی اطلاعات تماس در سایت درج شده‌اند. 

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران