نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)

چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران

چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران

چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران

چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران

چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران نیشابور به همان میزان که در مسیر شمال می‌تواند لذت‌بخش باشد، لذیذ است. اگر شما هم از کسانی هستید که هر بار به شمال می‌روید خود را به یک پرس اکبرجوجه مهمان می‌کنید، اکنون نیز وقت آن است که این غذای لذیذ را در نیشابور امتحان کنید. 

غذای سنتی نیشابور

میخوای بیشتر از غذاهای سنتی نیشابور بدونی ؟

با غذاهایی که عطر و طعم دلنشین تاریخ و فرهنگ نیشابور را با خود به ارمغان می‌آورند، رستوران ترنج در قلب این شهر به عنوان مقصدی بی‌نظیر برای دلباختگان غذاهای سنتی محسوب می‌شود. از آش، قیمه بادمجان و قاووتجه تا پلوی خورشت قورمه سبزیجات و آبگوشت، این رستوران با ارائه بهترین انتخاب‌های غذایی، محیطی دلنشین و خدماتی واقعا استثنایی، شما را به یک سفر مذاقی فراموش‌نشدنی می‌برد. بیشتر بخوانید: غذای سنتی نیشابور

اکبرجوجه از کجا آمده است؟

همۀ کسانی که به مازندران سفر کرده‌اند حتی اگر چلو اکبر جوجه نخورده باشند نام آن را شنیده‌اند. این غذای لذیذ که به یکی از نمادهای شمال تبدیل شده است، یک پرس مرغ سرخ‌شده است که با برنج و رب انار، ترکیبی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز برایتان خواهد ساخت. البته شاید بتوانید در خانه این مرغ را تهیه کنید، اما مطمئن باشید که هیچ کجا غیر از شعب اصلی اکبرجوجه و البته رستوران ترنج امیران چنین طعمی نصیبتان نخواهد شد. 

در واقع اگر تصمیم گرفته‌اید که یک پرس اکبرجوجه برای وعدۀ ناهار یا شام میل کنید، تنها دو راه پیش رو دارید: یا به مازندران بروید یا اگر در شهر نیشابور هستید تلفن را بردارید و از رستوران ترنج امیران غذای محبوبتان را سفارش دهید. البته اگر به‌صورت حضوری به این رستوران بروید، می‌توانید از محیط جذاب آن نیز لذت ببرید. بااین‌حال، نیشابور و چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران هیچ تفاوتی با اکبرجوجه‌های گلوگاه ندارد.

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا سفارش اکبر جوجه

اکبرجوجه را چگونه تهیه می‌کنند؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا طرز تهیه و مواد اولیه را ندانید به غذا لب نمی‌زنید، این قسمت را باید بخوانید. اکبرجوجه، جوجۀ مرغ یا نصف مرغ است که به‌خوبی سرخ شده باشد. راز مزۀ آن در دو نکتۀ بسیار مهم نهفته است: اولین راز طعم‌دار کردن مرغ قبل از پخت محسوب می‌شود و نکتۀ دوم آن است که این مرغ را با پوست برای چند ساعت در ترکیبی از روغن و کرۀ داغ شناور می‌کنند تا مغزپخت شود. چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران

در واقع مرغ‌های اکبرجوجه را اصلاً آب‌پز نمی‌کنند و در همان ترکیب روغن و کره، هم پخته و هم سرخ می‌شوند. به همین دلیل بهترین کار این است که اجازه دهید پوست مرغ بر روی آن باقی بماند تا گوشت آن همچنان آب‌دار و لذیذ باقی بماند. ساده‌ترین راه نیز این است که بتوانید آن را از یک رستوران سفارش دهید و در کمال آرامش میل کنید.

بیشتر راجب مجموعه بزرگ امیران بدانید!

رستوران امیران در قلب شهر نیشابور، با معماری زیبا و آرامش بخش خود، به شما تجربه‌ای منحصر به فرد از غذاهای سنتی و لذیذ را ارائه می‌دهد. با منوی متنوعی که از غذاهای ایرانی اصیل و خوشمزه تا پیش‌غذاها و دسرهای لذت‌بخش تشکیل شده است، هر سلیقه‌ای را در اینجا پذیرا هستیم.با بهترین غذاها و خدمات ممکن، بهترین رستوران در نیشابور به شما تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت از طعم‌های سنتی را ارائه می‌دهد.
چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج

اکبرجوجه را کجا امتحان کنیم؟

همۀ کسانی که اهل غذاهای لذیذ هستند به‌خوبی می‌دانند که رستوران از غذا مهم‌تر است. یک رستوران خوب تضمین می‌کند که هم به دستور پخت اولیه پایبند باشد و هم غذاهای خود را از مواد اولیۀ باکیفیت تهیه کند. از همه مهم‌تر آنکه باید بهداشت نیز در این رستوران‌ها حتماً رعایت ‌شود.

در کنار همۀ این موارد اگر بتوانید مجموعه‌ای را پیدا کنید که به همۀ ذائقه‌ها احترام بگذارد و بتواند به‌خوبی هر فردی را با هر سلیقه‌ای راضی نگه دارد، یعنی درست تیر را به هدف زده‌اید و وقت آن است که تنهایی یا با دوستان و خانواده برای خوردن یک غذای خوب دست به کار شوید.

رستوران‌های امیران نیشابور فیروزه، ترنج و تیستی لند دقیقاً همان‌جایی هستند که می‌توانید برای یک وعدۀ غذای لذیذ به آن فکر کنید. در واقع زز تنها یکی از ده‌ها غذای لذیذی است که می‌توانید در این رستوران میل کنید. ترکیبی از غذای فوری، ایرانی و غذای سنتی نیشابور منویی است که هرگز نمی‌توانید دست رد به سینۀ آن بزنید.

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا سفارش اکبر جوجه

سفارش چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج

اکبرجوجه از آن دست غذاهایی است که هم می‌توانید خالی میل کنید و هم یک پرس غذای لذیذی است که با برنج اعلای ایرانی می‌تواند ترکیبی عالی باشد. منوی اصلی اکبرجوجه، ترکیبی از مرغ‌های لذیذ، برنج و رب انار است. این خاصیت هر بشقاب ایرانی است که بتواند در کنار هر غذا خواص و تعادل طبع آن را نیز برایتان فراهم کند تا هیچ مشکلی برای مزاج شما به وجود نیاید. چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران

پس با خیال راحت می‌توانید در منزل یا به‌صورت حضوری در شهر نیشابور چلو اکبر جوجه را سفارش دهید و از لذت خوردن آن پرواز کنید. مطمئن باشید اگر چشمانتان را ببندید حتی نمی‌توانید تصور کنید که این غذا را از شعبۀ اصلی سفارش نداده‌اید.

دیدن منو غذای سنتی نیشابور ترنج و سفارش غذا سفارش اکبر جوجه

در یک محیط سنتی از غذای خود لذت ببرید

چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران زمانی مزه پیدا می‌کند که بخواهید آن را در یک محیط منحصربه‌فرد نوش جان کنید. ترنج یکی از رستوران‌های سنتی نیشابور به شمار می‌آید؛ به همین علت تمامی غذاها در ظروف مسی سرو می‌شوند. قطعاً زیبایی دکوراسیون و ظروف آن اشتهای شما را برای خوردن چند برابر می‌کنند و یک خاطره خوب از خود بر جای خواهند گذاشت. شما می‌توانید یکی از تخت‌های رستوران را رزرو کنید یا از میزها و صندلی‌های چوبی وسط سالن بهره ببرید. انتخاب با خود شما است. با هرکدام که راحت‌تر هستید، همان را رزرو کنید. 

photo 2024 01 08 20 11 33
رستوران امیران نیشابور

یک تخفیف مهمان ما باشید

البته ما هم می‌دانیم که لذت بردن از غذا زمانی چندبرابر می‌شود که یک تخفیف جذاب هم در کنار آن نصیبتان شود؛ به همین دلیل برای اینکه شما عضوی از خانواده فیروزه و مجموعه امیران هستید، به مناسبت‌های مختلف شما را میهمان این تخفیفات کرده‌ایم. این تخفیفات نه‌تنها دوره‌ای هستند؛ بلکه می‌توانند در هر شکلی از سفارش شامل حال شما شوند. حضوری، تلفنی یا از طریق سایت و به‌صورت آنلاین برای ما تفاوتی ندارد. درهرصورت اگر عضو باشگاه مشتریان باشید از روش‌های گوناگون شما را از این تخفیفات مطلع می‌کنیم. سایت و شبکه‌های اجتماعی راه‌های اطلاع‌رسانی ما هستند.

سخن پایانی

چلو اکبر جوجه در غذای سنتی ترنج امیران یک پرس غذای بی‌نظیر و شگفت‎‌آور است که می‌تواند یک روز خوب را برای شما تکمیل کند یا حتی روز بدتان را به بهترین روز عمرتان بدل کند. لذت خوردن این غذا را در شهر نیشابور از دست نخواهید داد و می‌توانید با کیفیتی برتر آن را میل کنید. 

سئو شده توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ فیبی لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رستوران های امیران